ЛАРП

23 Януари, 2018, 15:01:33 pm
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгубил си активационния е-мейл?

ЛАРП България - НОВИНИ

ЛАРП » Кръглата маса » Предстоящи събития » Зимен ЛАРП по ДС 2018 »Тема: Правила за лекуване и съживяване на фракцията на Република Д'Азур

Автор Тема: Правила за лекуване и съживяване на фракцията на Република Д'Азур  (Прочетена 72 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Lt. Hellen Frost

  • Диктатор
  • *
  • Публикации: 2282
  • Liked: 996
    • Профил
Раняване

При поемане на щета в крайник, този крайник е ранен и не може да бъде използван ефективно (ако е ръка – не може да се ползва за държане или използване на каквото и да е; ако е крак, е позволено да се стъпва на него, но с тежко куцане).


Тежко раняване (кървене/инкапацитиране)

При поемане на щета в торса, персонажът е тежко ранен (кърви/инкапацитиран), при коетосе намира в безсъзнание. Състоянието на тежко раняване продължава до 2 минути (играчът брои до 120), след което настъпва смърт. Състоянието на тежко раняване може да бъде прекъснато чрез стабилизиране,  излекуване чрез заклинание или с боен еликсир.


Стабилизиране

Тежко ранен (инкапацитиран) персонаж може да бъде стабилизиран с превръзка или посредством заклинанието „Регенерация“ от Ордена на земята.

Превръзването става единствено с бинт, който за тази игра е игрови ресурс и следва да си го набавяте в рамките на играта по предвидените за това начини.
Не е разрешено превързване с ваши бинтове, които си носите, случайни парчета плат, нито символично превръзване.


Стабилизиран с превръзка персонаж не може да се бие, да прави заклинания или да се движи без чужда помощ в следващите 10 минути, след което се счита за възстановен, независимо къде се намира.

Лекуване

Ранен крайник може да бъде излекуван посредством:

- Магия: заклинанието „Изцеление“ от Ордена на живота; заклинанието „Регенерация“ от Ордена на Земята;
- 10-минутно пребиваване в хижата или на точка, която в момента е във владение на вашата фракция.


Инкапацитиран персонаж, ако не е стабилизиран, може да бъде излекуван посредством:

- магия от Ордена на Живота – заклинанието „Изцеление“;
- 10-минутно пребиваване във хижата или на точка, която в момента е във владение на вашата фракция.
- Магьосник от Ордена на водата, който е омагьосал себе си със заклинанието „Aqua Vitae“, се излекува при поглъщане на глътка вода.


Съживяване

Съживяванe може да се осъществи по някой от следните начини:

- От магьосник от Ордена на живота (заклинание „Възкресяване“);
- Чрез боен еликсир. Канелата като съставка на бойния еликсир за тази игра е игрови ресурс и следва да си я набавяте в рамките на играта по предвидените за това начини. Не е разрешено прогитвяне на боен еликсир с ваша канела!
-  10-минутно пребиваване във хижата или на точка, която в момента е във владение на вашата фракция.


ДЕФИНИЦИИ! ВАЖНО!

10-минутно пребиваване в хижата или на точка означава, че отивате до хижата/точката, стоите там 10 минути и след това сте жив/излекуван. Времето за придвижване не се брои.

Точката да е във владение на вашата фракция означава, че на точката е вдигнат флагът на вашата фракция и в момента няма присъствие на противников играч на под 10 крачки от мястото на флага. Ако противников играч пристъпи на под 10 крачки, съживяването/лекуването прекъсва, вие все още сте мъртъв/ранен и след това процесът трябва да бъде започнат отначало.

Ако отидете да се съживявате или лекувате на точка и се окаже, че на нея е флагът на лошите, не можете. Трябва да търсите друга точка или да отидете в хижата.

« Последна редакция: 30 Декември, 2017, 19:11:47 pm от Lt. Hellen Frost »