ЛАРП

13 Декември, 2017, 08:23:04 am
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгубил си активационния е-мейл?

ЛАРП България - НОВИНИ

ЛАРП » Хроники » Сталкер І◄-II: Реконкиста »Тема: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви

Автор Тема: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви  (Прочетена 784 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

gadina_prokleta

  • Oпозиция
  • Публикации: 2546
  • Liked: 438
  • светъл елф
    • Профил
    • Bright Future
Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« -: 05 Ноември, 2017, 22:49:09 pm »
Благодаря на всички ви за участието в деветия поред Сталкер ларп. Много съм щастлив, че абсолютно всички групи и фракции осъзнаваха колко е по-яко да играят ефектите на играта, да вкарват усилие за кефа на останалите играчи и да бъдат адекватни на ролите си. Страхотни сте! Неведнъж съм казвал, че Сталкер игрите дължат 50% не на артефакти, аномалии, софтуер и прочее организационни усилия, а тъкмо на факта, че огромната част от участниците са вече ветерани, които могат да бъдат опора и пример за новаците.

Това, разбира се, никак не отменя необходимостта от старание да направим една убедителна и пълнокръвна Зона, в която да можете свободно да бъдете каквото си поискате… или дори просто себе си.
Тя е постижима на цената на огромни организационни усилия и немалки разходи, които обаче остават приемливи най-вече заради квалифицираната помощ на самите играчи. Искам да благодаря на хората, благодарение на които Сталкер ларп игрите се случват:
Алеко (Пистолеро): за складирането на огромния инвентар на играта, за пазаруването и зареждането на батерии и всевъзможни дреболии, за ръчния труд по пълнене на патрони, лепене на етикети и какво ли още не!
Никифор (Шоти): за отпечатването на сума ти материали за играта и затова, че се превърна в нещо средно между такси и хеликоптер, за да може всичко да се нареди както трябва и навреме; за помощта със свързването на кабели и осветления, раздаване на пликове и въпреки умората – за супер яката игра след това.
Дани (Филт) и Гроби: за отпечатването и монтажа на новите красиви аномалии върху твърда плочка, с врътка за часа и всичко!
Коцето (Гула) и Краси (Тор/Рижия): за това, че в супер кратко време сътвориха 50 артефакта, за да се подновят запасите на играта.
Алекс (Домус): за софтуера на Терминала, писането на текстове и помощта на място с всеки възникнал проблем или бъг.
Юли, Снежа и Мел: за крафтене на артефакти, изрязване и лепене на неща, пълнене на пликове и въобще всевъзможна ръчна работа, без извършването на която нямаше как да се справим.
Илина (Хелън) и Георги (Зератул): за осигуряването на генератори, гориво, осветление, маси и всевъзможни тежки и обемни работи, които без тях не е лесно да намеря, нито има как да ги транспортирам. И затова, че Зератуля успя да дойде и да яде хора посред нощ, въпреки че на следващата сутрин трябваше да хване самолет за международна конференция!
Владо (Мезе): затова, че когато единият генератор се оказа повреден, той без много приказки се метна на колата и докара от майната си собствен генератор, и за пореден път спаси нещата; не стига това, ами и снима с камера цяла нощ, за да можем да си гледаме грозните мутри :)
Мартин: за яките аномалдетектори.
Георги Алурков и Светлин Маринов: за заснемането и монтажа на великолепното видео, което с гордост мога да сложа като визитка на Сталкер игрите!
Деница Станчева (Дяволката) и Златка Иванова: за прекрасните снимки от Зоната, благодарение на които можах да илюстрирам резултатите от играта, и които любезно предоставиха, за да се радваме в добро качество (свали торент).
Тонислав и снимачния му екип: за почерпката и съдействието с осветление за Бара. Пичове и прекрасни дами, нямаме търпение да видим заснетия от вас материал!
Петър Петрушев: задето накупи и докара дърва, за да ни е топло през нощта.
Камен (Деций) и Мрака: за помощта преди играта, коването на прегради, рязането и мъкненето на дърва, разставянето на аномалии и всичко, и за неуморната и страхотна мутантска игра след това, въпреки това!
• Пак те, Стефано, Тедо и Владо, Петър (Тирион), Дора, Емо (Уроу): за страхотната мутантска игра и за това че бяха на топа на устата през цялото време. За това че до края създаваха забавление и тръпка на останалите играчи, въпреки че цялата игра се беше обърнала срещу тях.
Венци (Тиер) и Андрей: за ключовите роли на Бармана и Коменданта и за разбирането и старанието.

Дано не съм пропуснал някого, защото, както виждате, Сталкер игрите стават с приноса на страшно много хора… и с мъъничко побутване от моя страна, от порядъка на 1 работен месец :D
Даже ме притеснява колко недостатъчно епичен е резултатът, предвид размера на усилията… Но нищо хубаво не става лесно.
В тази връзка, няколко думи автокритика за това какво според мен не се получи или може да се подобри по играта.
– Занапред трябва да намеря някакъв начин оборудването за играта да стигне на място от сутринта, а не да дойде след играчите и да свързваме кабели и отстраняваме възникнали проблеми по тъмно. За съжаление този проблем е трудно решим за мен (нямам кола) и нямам никаква причина да се сърдя на хората, които го носят, защото те са играчи и бездруго са допринесли адски много за това играта да се случи. Ще търсим вариант нещата да са на терен по-отрано. За съжаление това е свързано и с проблема за терена (за който може би имаме обещаващо решение за догодина).
Отново по терена: за съжаление такова поделение е твърде малко вече за 120 играчи. Както и да го мисля, доста е трудно преди играта да се нагласи перфектният баланс. Сега вече след нея е ясно, че Бърлогата беше прекалено близо до Кълбото, Института – до Бърлогата, а Кордонът – до Бара… От друга страна, поне със стигането до Кълбото свършихме добра работа: изминаването на 2 стълбища и 1 цяла сграда по дължина беше достатъчно предизвикателство. Искам да отбележа, че при все това беше напълно възможно сталкер, който има точна представа коя аномалия къде е (или с Шесто чувство/гайки), да достигне до кълбото на цената на само 2-3 изиграни аномалии – а ако си води „жертва“, на една по-малко : )
За „основното“ ниво на геймплея: давам си сметка, че вече е недостатъчно наличието на „средата“ на Зоната, съставена от аномалии, бродещи мутанти и (напоследък) експедициите по опасните и интригуващи латентни аномалии. Хората искат история, искат и повече персонални куестове. Искаше ми се тази година да вложа повече време в такива неща, но… не стигнах дотам. Засега подобрих един куп игрови материали (аномалиите, медикаментите и др.), но си остава достатъчно трудно всеки път от нулата да пресъздадем една плътна и „дишаща“ Зона. Надявам се догодина за юбилея да мога да вложа повече време в „историйност“.
За „високото“ ниво на геймплея: тази година имахме трите характеристики на Зоната, които да придадат допълнителен смисъл и на проектите, и на други отделни аспекти на действията на играчите. Знаете амбицията ми да създавам игра с приемственост, при която всеки играч да може лично и измеримо да допринесе, макар и с малко, за развитието на игровия свят. Мисля, че това се получава, но пък за съжаление се провалих в задачата да създам конфликт между човешките фракции. Не се сбъдна надеждата ми определени силни фракции да се консолидират около запазването на определена характеристика на Зоната (Дълг против нарастването, Проект 101 против Спиралата на времето, Кордона против масовата мутация), нито от това да произтече противопоставяне. Играта беше „всички срещу мутантите и Зоната“, което е донякъде окей, но е крачка назад в развитието на тази серия игри. Има редица начини това да става, но повечето от тях се свеждат до идеята „Х и Y са ви врагове, защото така сте решили“. Подобен подход е окей за едни играчи, но съвсем не е добър за други. Мисля си, че може да се използва обаче за създаването на една нова, „квазимутантска“ фракция (или „парамутантска организация“, както се шегувахме). Хора с адаптивни мутации, които имат собствен втори Терминал и разбират себе си като следващ етап на човешката еволюция, които вземат най-доброто от двата свята – Зоната и човешкия свят, и възприемат мутантите като съперници и останалите хора – като конкурентен вид. Противопоставянето между „Ventus Mutationis” и Кордона/Института би могло да се случва както на ниво военни сблъсъци (калашник срещу калашника, нож срещу пипало), така и на ниво проекти и даже търговия (в единия терминал са разработени евтини патрони, а в другия – евтин биостим). Встрани от това противопоставяне остава Барът и Бърлогата – едните правят каквото си щат, а другите – каквото си знаят.
Как ви се струва?

► Торент със снимки и видео от играта: тук.

Допълнително видео от Владимир "Мезе" Ангелов:
първа камера
втора камера

► Разказ и анализ на резултатите от играта: тук.
« Последна редакция: 30 Ноември, 2017, 07:38:29 am от gadina_prokleta »
       

Twilightling

  • Публикации: 14
  • Liked: 9
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #1 -: 06 Ноември, 2017, 07:51:10 am »
Благодаря ви на всички, за мен лично ЛАРП-а беше супер:).

Из рапорта на Коменданта до Секретаря:
"По време на назначението военна група Кордона се справи блестящо с поставените и задачи без никакви човешки загуби.
 За мое огромно съжалени по време на оттегляне на отряда, докато пребивавахме в Института бяхме нападната със бойни отровни вещвства. В последвалото сражение бяха загубени всички оттчетни  документи и бланки за пропуск, но благодарение на моята безпогрешна памет ето накратко събитията:
  • За времето на задачата бяха задържани и разпитани 10 от така наречните сталкери, още 15 бяха задържани и глобени.
  • Над 20 "мутанта" бяха разстреляни, още 100 и повече ранени и прогонени навътре в зоната.
  • Всички налични и конфискувани ресурси бяха използвани за амуниции и лечебни материали за отряда.
  • Слуховете за корупция и малтретиране от страна на моите служители бяха щателни разследвани, но както и се очакваше бяха само слухове.
Въз основа на представянето им, всички служители на Кордона са заслужили по 2 месеца домашен отпуск."

А от мен:
Ако някой съм нагрубил повече от колкото трябва, се извинявам. Специално за отряда на "Зелените", "Зелките" и после пак "Зелените" (това е все един и същи отряд), не съм имал нищо лично предвид второто име, просто се опитвах да се самоорганизирам сред хаоса на началото.
За следващият път ще съм по-подготвен на тема правила.
Ако някой има конкретни отзиви, както и препоръки, моля да ми ги напише тук или на лични, тъй като това ми беше първата подобна роля, хареса ми, но знам че може и още:)

  • На всички от Кордона, обещавам да не разказвам вицовете които си разменихме в началото и ви благодаря много, всичките бяхте чудесни:)
  • На няколкото мутанта с които имах интеракция, благодаря ви за изпълнението:)
  • На всички сталкери които минаха през мен, благодаря за играта,
  • На всички сталкери които не минаха през мен - следващият по един или друг начин ще минете:>
  • На всички останали надявам се да сте се забавлявали
  • На организаторитем огромно благодаря за поредното незабравимо преживяване

До нови срещи:)
Андрей

Movio

  • Публикации: 20
  • Liked: 17
  • a.k.a. Alvendam
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #2 -: 06 Ноември, 2017, 15:11:07 pm »
Искам да благодаря, на всички замесени, за невероятната игра!

На организаторите - че тя въобще се състои и се състои по един уникален начин.

На мутантите - през цялото време, усещането беше по-скоро за "защитници на зоната" отколкото за безмозъчни животни. Звукът на моторна резачка не ми позволи да разгледам как изглежда мутантката, която търсеше майка си, но която и да си, повярвай ми - с такъв страх за живота си не съм бягал от доста време.  :D  Огромни благодарности и за спиращите сърцето моменти, и за тези в които се разбирахме. Мир, Любов и Щастие за всички в зоната!

На кордона - надлежно корумпирани, без вас нямаше да имаме какво да псуваме цяла нощ.  :cheers:

С института нямах кой знае какви интеракции, но все пак - огромни благодарности! Атмосферата на зоната щеше да е мъртва без белите престилки и брони, и учените, говорещи за неща от които нямам понятие.

И последно - славянската компания с която си прекарах цялата игра! Момчета, не ви научих офгейм имената, но ако не ви бях намерил, не знам как (и даже дали) щях да се изкефя толкова много на тази игра. Бяхте точно това, което дойдох да намеря в зоната. Не мога да кажа достатъчно суперлативи за момента, в който се засякохме малко преди колибата на отшелника и ме поканихте да дойда с вас.


Първият ми ларп и едно от най-силните преживявания в живота ми. Благодаря ви!

Valio

  • Публикации: 1
  • Liked: 4
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #3 -: 06 Ноември, 2017, 15:24:46 pm »
Привет,

Едно мнение на Войник от кордона (новобранец). От 2000 играя пейтбол доста запален бях навремето след това преминах към еарсофт от 2008 и след това направих дълга пауза. Та като за първи път на ЛАРП да се изкажа: първо - невероятен адреналин, второ -  добра организация със сторилайн и персонажи, трето - много добра и подходяща локация. Като цяло беше нещо ново и впечатляващо за мен (може би защото не бях с големи очаквания).
И понеже сме на балканите и сме свикнали да даваме съвети постоянно – малко препоръки :
-   На кордона трябваше да му се разясни точно каква му е функцията – че има граница която „не трябва“ да се пресича, защото  90% от хората пресичащи ни посрещаха с учудващия въпрос – Ама са за к‘во ни спирате… ? - не им беше ясно че са нарушители (може би са извинени с факта че не са гледали филма).
-   Координацията на Кордона можеше да е по добра
-   Можеше да има мисии за Кордона. Примерно ескорти и т.н.
-   Картата можеше да се разшири с оглед на броя записани
-    Сталкерите бяха доста слаб персонаж и мутантите и Кордона доста ги щавеше (може би така трябва да е ?)
-   За ЛАРП-ърите вярвах че са доста по отдадени на сюжета и няма да чувам „кво ми светиш в лицето?“  „закво я пуснахте тая димка – баси простотията?“  и т.н. но мисля че все пак от толкова много ЛАРП-ъри на терена няма как да няма и такива.
-   Мутантите… дааа… въпреки че бяха ключа за преживяването – няколко пъти прекаляваха с енрейджа и настъплението :)
На Мутанта с резачката – поклон , направи ни вечерта на цялата група, нпрау ни насра. Когато чуя нещо за СТАЛКЕР и ЛАРП вече се сещам за теб !!! Крещящата мацка беше доста ефектна също (въпреки че много се енрейджваше). Върколака беше също готин но може би една идея по агресивен от колкото трябва.
Абе голям хейт направих аз…. А трябваше да бъде позитивно ….
Важното е че се забавлявахме ! ПОКЛОН на ОРГАНИЗАТОРИТЕ, ВЕЛИКИ СТЕ !!!

Ето и много малко видео от мен
« Последна редакция: 06 Ноември, 2017, 17:22:24 pm от Valio »

Бускадор

  • Публикации: 1367
  • Liked: 237
  • Хайдутин на свободна практика
    • Профил
    • Ларп работи
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #4 -: 06 Ноември, 2017, 16:40:38 pm »
Оправи линка към видеотата.

http://drunkethics.blogspot.com/
http://basiclarp.blogspot.com/

Though mortal men have little life beside the span of the Elves, they would rather spend it in battle then fly or submit... though Morgoth slay the doer he cannot make the deed not have been.

Aerie

  • Публикации: 1397
  • Liked: 278
  • Грешка на източното пекарско изкуство
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #5 -: 06 Ноември, 2017, 18:21:23 pm »
Да изсипя и аз набързо каквото имам, докато е още прясно - само накратко, пък после ако трябва ще се дискутира повече.

Генерално ми беше яко да дойда пак на сталкерски след 3 години пауза, имаше доста "ъпгрейди", които ме изненадаха приятно, имаше естествено и неща, които може да са и по-добре. Всичко е, естествено, през призмата на това как аз съм успяла да си направя или не играта, впечатления плюс идеи за подобрение.

Нещата, които ми направиха положително впечатление:

+ Аномалиите, терминала, медикаментите, таговете, всичкото игрови джаджи - доста по-яки, отколкото ги помня, помага много за филма.
+ Яките нови (за мен) способности и специалности на персонажите
+ За пръв път май имаше играч(и?) от чужбина... да не говорим за снимачния екип...
+ Латентните аномалии - за първа игра ги срещам и много ме изкефиха. Особено докато другарче разсейва мутант на 10тина метра от мястото, където се опитвате да се разберете с пощенския плик и сгънатите листа с ръкавици и на тъмно.
+ Местещите се аномалии
+ Инвентарите доооста са се ъпгрейднали
+ Ролплея на Кордона - имаше изключения, естествено, но повечето, които срещнах го докарваха отвсякъде.
+ Ролплея на Коменданта (и подкупността му :D )
+ Разнообразието от проекти
+ Като цяло феърплея на всички, с които се срещах и играх. И да е имало случай с неотчитане и чийтване, не са се случвали пред мен.
+ Освен добре познатите лица, имаше доста хора, които не познавам, и се получи яка игра с тях (това за мен е един от основните и най-големи плюсове на Сталкера, на фона на другите ларпове редовни, дето се знаем всички).

И тези, които могат да се подобрят (извинявам се, ако нещо си е било измислено и аз не съм успяла да го разбера в играта)

- Разположението на Бара и Института - на мен поне в Бара ми липсваше атмосферата. Института се превърна в повече Бар от Бара. Според мен щеше да е по-добре Бара да е в халето точно до Института, защото се разпръскваше иначе "извънзоналната" дейност прекалено много, а и каквото да си говорим - като си припкал из зоната 1-2 часа, тая разходка между Института и Бара хич не ти се прави... та според мен това лиши играта от повече интересни моменти покрай Бармана, Комендата, и изобщо Бара както трябва да си бъде. Не знам как е било последните 2 игри, може и аз да си живея със стари спомени за Баровете от бъдещето :D

- Разположението на Бърлогата и Кълбото - знам, че трябва да е трудно, но с толкова много хора на терена, може би Кълбото трябваше да е в различна сграда от Бърлогата. Пак да се пази от мутанти, но и не единствения шанс на играчите да стигнат до него да е да разстрелят 99% от мутантите, че да могат да се движат из сградата... А и около големите сгради ставаше невъзможно да се спазва правилото за малки групи, като се срещнат на единствения вход 4-5 "малки" групи. Да, терена беше тесничък за броя хора, но това според мен може да се регулира с по-добро разположение на нещата по него.

- Информация за това какво правят различните проекти и къде трябваше да е противопоставянето между човешките фракции - честно казано аз така и не разбрах по кои параграфи е трябвало да влизаме в конфликт, въпреки че мета бях подготвена за това, ингейм не можах да намеря причините. Възможно е и да не съм разбрала добре описанията и последствията от всеки проект... но пък и хората, които бяха по-запознати с терминала, не даваха признаци за напрежение между човешките фракции. Вероятно за това допринесе и факта, че мутантите ловяха всички наред (доколкото разбрах, търсеха тагове на кордон, 101, институт, всичко) и естествено, пак всички се съюзиха срещу тях.

- На мен лично по едно време ми стана малко еднообразно - влизаш в Зоната -> събираш неща -> връщаш се в Института -> запасяваш с медикаменти, въвеждаш кодове -> влизаш пак в Зоната и така постоянно. Да, завъртяха се яки ролплей ситуации докато си намеря пропуск, докато се уредя да помагам на учените, малко и с мутантите, няколко разговора, ама докато се случваха, се чувствах все едно си губя времето с неща, дето нямат толкова значение, при положение, че накрая изходът се решава от това кой колко кода е събрал и въвел - което ни връща до изпълнението на гореспоменатия цикъл отново и отново. Аз лично бих се накефила ако имаше пак неща тип тераформирането с яйцата (търсиш нещо, намираш нещо, търсиш инфо как работи това нещо, изпълняваш още няколко условия, събираш неща и като имаш всичко, правиш голямото мизерия).

- Листчетата с ефекти на аномалиите - много дълги описания на ефекти и трудни за разгъване (като си с ръкавици и някой ти дава зор) и прочитане и отиграване на място (особено ако някой ти дава зор). Ако листчетата не са сгънати толкова много пъти, за да може да се отварят лесно и бързо, и ако ефекта е описан с 4-5 думи или просто схематично (за онези, дето ти взимат от таймера), на мен поне, не знам за другите, би ми помогнало по-овреме да си отигравам нещата и да не ги забравям, ако нещо ме разсея - имах и такъв случай, нещо ме подгони и чак след 30мин се сетих, че не съм си дочела ефекта...

- Май не всички бяха разбрали как работят латентните аномалии.. че отвориш ли веднъж плика, ако нямаш необходимите хора, губиш. На 2 групички попаднах, дето бяха отворили 2рия плик, трябваха им още хора и щъкаха отвън да ги търсят.


Та май е това от мен, без лоши чувства и повече хейт, отколкото е здравословно  :D . Благодаря на всички играчи и особено организаторите, и до следващия път.


darker

  • Публикации: 7
  • Liked: 10
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #6 -: 07 Ноември, 2017, 09:21:38 am »
Момчета и момичета,

Не е хубаво да се пипат чужди неща без позволение. Няма да влизам в подробности.
На никого не сме отказали вода, храна, газ за пищова или глътка ром, та моля ви:

Питайте преди да пипате. Няма да ви изгоним.

Тъпо е иначе.



Още нещо:

Моите искрени извинения към Котарачката (май Бланкет...?), задето я сръгах грубо в гърба с цевта на пушката.
Все пак беше опряла пистолет в главата на моят уважаван колега Декана на Института, та нямаше как да не предприема нещо, а вниманието ѝ беше изцяло в опашкуления мутант :)
За славата на Ривия и канче супа!

Дребния

  • Публикации: 286
  • Liked: 35
  • Кат не те кефи, прави което вятъра прави на други!
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #7 -: 07 Ноември, 2017, 10:05:20 am »
Привет и от Др.Инж. П.Славов

От няколко игри развивам героя си и много се радвам, че вече е станал достатъчно разпознаваем ^^

На тази игра играх така, както си представях начетен учен, пътувал във времето, докоснал се до бъдещето и до миналото и имащ възможността да промени хода на събитията.

Разпространих теориите си сред Сталкери, Институт, Кордон и единодушно се възприеха и заедно се опитахме да предотвратим черното бъдеще, което ни очаква.

Терена ми хареса, въпреки че не съм обикалял за аномалии и съответно относно проблемите, посочени в него не съм ги видял. Това че имаше разстояние между Бар и Институт ми беше изключителен фактор за повишаването на филма - ескорти на MVP, засади. Това си беше моя Път на Коприната.
Успях да реализирам контакт с много играчи, които реално не познавам, което е супер ценно и приятно за мен. Хареса ми и че масовото число хора бяха с правилна настройка за играта и с не лоши познания върху правилата.

Минус може би ми беше това, че частни мутанти не бяха достатъчно добре инструктиране какво може и не може да се прави, следователно ставаха прекалено ОП. Но това лесно ще се поправи за следваща игра.

Към Кордона, може би трябва да се помисли в насока, как да се разнообрази повече играта на хората там, че вече стана нормално да издават багажа от скука към 0200 - 0300.

Като заключение: Играта беше страхотна (малко ми е един път на година)! Нямах абсолютно никакви проблеми, с абсолютно нищо. Играта и играчите ми дадоха възможност да играя точно както искам. Терминал трябва малко по-добре да се направи с кодовете, че над 20 % от тях дефектираха. Иначе похвално добре беше направен. Може и някой допълнителен куест да се хвърли тук-там.

Поздрави!



Ghoul

  • Публикации: 524
  • Liked: 306
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #8 -: 09 Ноември, 2017, 15:27:23 pm »
Аз ще споделя какво мисля за кордона:
- Не бяха супер строги и прецизни в охраняването на периметъра. Имаше възможност да бъдат заобиколени. Това даваше опция на играчите и аз го оценявам доста положително.
- Имаше корупция, което си е задължително. Имаше пазарлъци, изкуствена разсеяност (4 човека с 3 пропуска...). Имаше и разнообразие. Не всеки път може да ги минеш с каквото ти хрумне. Това е важно и обогатява играта ... не минават едни и същи номера по 10 пъти.
- Не се знае на кой точно патрул ще се наденеш, нито в какво настроение ще са в точно този момент. Колко муниции имат и какви са им последните заповеди. Това също е много добро. Има случаи в които само дето не те събличат гол и те изтръскват от всичко ценно. А има и други - отивам без пропуск, нося една торба контрабанда, пазаря се с тях и не само ме пускат, а и ескорт ми правят. И до последно не знаеш как ще свърши сценката ;)

За следващата игра е добре да се обмислят и странични занимания за кордона. Само охрана на периметър става скучно от един момент нататък.
- Залавяне на конкретен персонаж (контрабандист). Като заповедите за това може да дойдат и по време на играта, а не предварително. И това не се случва непременно по линията на охраната, а може да си е гонене и търсене по целия терен.
- Ескорти, охрана на хора/експедиции/предмети.
- Набавяне на определени предмети (ресурси). По всевъзможни начини.
- Изследване и картографиране на определени райони.
- Набавяне на информация (и търгуване с нея). Набавянето може да е от екип на кордона или от заловени контрабандисти или като подкуп ...
- Възможност да ги наемеш за ескорт, а не само да те пуснат да минеш. Плащаш с патрони, ресурси, долари, информация, мили погледи, лъжи ... каквото дойде ;)

Определено трябва да се обогати играта на "Кордона", но цялостно, като фракция.
Единични играчи от Кордона си се възползваха от част от гореописаните опции и си правеха филма. Най-вече заради собствения си опит и усет. Би било добре да е предложено като опция и на по-неопитните (в аспект ЛАРП, а не еърсофт) Кордонаджии. Така няма да има рязко намаляване на бройката им около 2:00 - 3:00 през нощта.
Е'лате по'ече !
Преди да опиташ да ме дразниш - помисли, че може и да успееш !
Много като тебе вече плакаха ...
Който се смее последен, ... значи има пистолет

gadina_prokleta

  • Oпозиция
  • Публикации: 2546
  • Liked: 438
  • светъл елф
    • Профил
    • Bright Future
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #9 -: 27 Ноември, 2017, 12:06:14 pm »
Най-сетне отзиви от мен и торент със снимки: в първия пост :)
       

Meze

  • Публикации: 6
  • Liked: 21
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #10 -: 28 Ноември, 2017, 21:11:06 pm »
За мен беше огромна чест да окажа помощ с организирането на този ларп с малко метене и гребане на боклук, преместване на тухли и укрепване на тва-онова, отделно от това което Гадината спомена по време на играта подклаждах огньове, преточвах бензин, крадях дърва, озвучавах с тонколонка мутантите и кърках, ядох консерви, надувах сирената със Стефано и си изкарах супер!
Генератора който захрани Мъртвилника беше автентичен военен двутактов с манивела, някъде от 70-и някоя, колкото дърт толкова и шумен, предоставен от моя приятел (който спа до огъня в Бърлогата и хъркаше, за да плаши човеците наблизо).

Мен лично професионалния снимачен екип ми дойдоха твърде професионални, моя принцип е да заснемам каквото мога по начин, който да не разваля играта на хората около мен. Да, яко е като има
 лампи дето осветяват половината терен,
 прожектори дето правят ден.
Но не и оператори които забраняват
да снимаш и почти те принуждават.

Както и да е, за мен особено ценна беше сутринта, когато видях полето в посока Радомир под гъста пелена, пък отгоре баири кристални лъщят от утрешното слънце. Магия. Разревах се.


Twilightling

  • Публикации: 14
  • Liked: 9
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #11 -: 12 Декември, 2017, 20:48:51 pm »
След известно време мъки, торента най-накрая е свален:)
Има супер снимки и клипчета. Но се чуствам длъжен да внеса малка корекция:  В клипа "00 - Сталкери слизат до Кълбото", това не са сталкери:>