ЛАРП

18 Ноември, 2017, 05:14:33 am
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгубил си активационния е-мейл?

ЛАРП България - НОВИНИ

ЛАРП » Кръглата маса » Предстоящи събития » Сталкер І◄-II: Реконкиста »Тема: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви

Автор Тема: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви  (Прочетена 567 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

gadina_prokleta

  • Oпозиция
  • Публикации: 2544
  • Liked: 437
  • светъл елф
    • Профил
    • Bright Future
Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« -: 05 Ноември, 2017, 22:49:09 pm »
Благодаря на всички ви за старанието и за усилията да направим яка игра!

Повече отзиви от мен и поименни благодарности - в близките дни, като имам пълната статистика от играта и се наспя и осеферя малко :D

Заплювам този първи пост да линкна каквито снимки и видео имаме от играта - за лесно теглене от всички.

Разкажете как е било за вас ^^
       

Twilightling

  • Публикации: 13
  • Liked: 9
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #1 -: 06 Ноември, 2017, 07:51:10 am »
Благодаря ви на всички, за мен лично ЛАРП-а беше супер:).

Из рапорта на Коменданта до Секретаря:
"По време на назначението военна група Кордона се справи блестящо с поставените и задачи без никакви човешки загуби.
 За мое огромно съжалени по време на оттегляне на отряда, докато пребивавахме в Института бяхме нападната със бойни отровни вещвства. В последвалото сражение бяха загубени всички оттчетни  документи и бланки за пропуск, но благодарение на моята безпогрешна памет ето накратко събитията:
  • За времето на задачата бяха задържани и разпитани 10 от така наречните сталкери, още 15 бяха задържани и глобени.
  • Над 20 "мутанта" бяха разстреляни, още 100 и повече ранени и прогонени навътре в зоната.
  • Всички налични и конфискувани ресурси бяха използвани за амуниции и лечебни материали за отряда.
  • Слуховете за корупция и малтретиране от страна на моите служители бяха щателни разследвани, но както и се очакваше бяха само слухове.
Въз основа на представянето им, всички служители на Кордона са заслужили по 2 месеца домашен отпуск."

А от мен:
Ако някой съм нагрубил повече от колкото трябва, се извинявам. Специално за отряда на "Зелените", "Зелките" и после пак "Зелените" (това е все един и същи отряд), не съм имал нищо лично предвид второто име, просто се опитвах да се самоорганизирам сред хаоса на началото.
За следващият път ще съм по-подготвен на тема правила.
Ако някой има конкретни отзиви, както и препоръки, моля да ми ги напише тук или на лични, тъй като това ми беше първата подобна роля, хареса ми, но знам че може и още:)

  • На всички от Кордона, обещавам да не разказвам вицовете които си разменихме в началото и ви благодаря много, всичките бяхте чудесни:)
  • На няколкото мутанта с които имах интеракция, благодаря ви за изпълнението:)
  • На всички сталкери които минаха през мен, благодаря за играта,
  • На всички сталкери които не минаха през мен - следващият по един или друг начин ще минете:>
  • На всички останали надявам се да сте се забавлявали
  • На организаторитем огромно благодаря за поредното незабравимо преживяване

До нови срещи:)
Андрей

Movio

  • Публикации: 20
  • Liked: 17
  • a.k.a. Alvendam
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #2 -: 06 Ноември, 2017, 15:11:07 pm »
Искам да благодаря, на всички замесени, за невероятната игра!

На организаторите - че тя въобще се състои и се състои по един уникален начин.

На мутантите - през цялото време, усещането беше по-скоро за "защитници на зоната" отколкото за безмозъчни животни. Звукът на моторна резачка не ми позволи да разгледам как изглежда мутантката, която търсеше майка си, но която и да си, повярвай ми - с такъв страх за живота си не съм бягал от доста време.  :D  Огромни благодарности и за спиращите сърцето моменти, и за тези в които се разбирахме. Мир, Любов и Щастие за всички в зоната!

На кордона - надлежно корумпирани, без вас нямаше да имаме какво да псуваме цяла нощ.  :cheers:

С института нямах кой знае какви интеракции, но все пак - огромни благодарности! Атмосферата на зоната щеше да е мъртва без белите престилки и брони, и учените, говорещи за неща от които нямам понятие.

И последно - славянската компания с която си прекарах цялата игра! Момчета, не ви научих офгейм имената, но ако не ви бях намерил, не знам как (и даже дали) щях да се изкефя толкова много на тази игра. Бяхте точно това, което дойдох да намеря в зоната. Не мога да кажа достатъчно суперлативи за момента, в който се засякохме малко преди колибата на отшелника и ме поканихте да дойда с вас.


Първият ми ларп и едно от най-силните преживявания в живота ми. Благодаря ви!

Valio

  • Публикации: 1
  • Liked: 4
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #3 -: 06 Ноември, 2017, 15:24:46 pm »
Привет,

Едно мнение на Войник от кордона (новобранец). От 2000 играя пейтбол доста запален бях навремето след това преминах към еарсофт от 2008 и след това направих дълга пауза. Та като за първи път на ЛАРП да се изкажа: първо - невероятен адреналин, второ -  добра организация със сторилайн и персонажи, трето - много добра и подходяща локация. Като цяло беше нещо ново и впечатляващо за мен (може би защото не бях с големи очаквания).
И понеже сме на балканите и сме свикнали да даваме съвети постоянно – малко препоръки :
-   На кордона трябваше да му се разясни точно каква му е функцията – че има граница която „не трябва“ да се пресича, защото  90% от хората пресичащи ни посрещаха с учудващия въпрос – Ама са за к‘во ни спирате… ? - не им беше ясно че са нарушители (може би са извинени с факта че не са гледали филма).
-   Координацията на Кордона можеше да е по добра
-   Можеше да има мисии за Кордона. Примерно ескорти и т.н.
-   Картата можеше да се разшири с оглед на броя записани
-    Сталкерите бяха доста слаб персонаж и мутантите и Кордона доста ги щавеше (може би така трябва да е ?)
-   За ЛАРП-ърите вярвах че са доста по отдадени на сюжета и няма да чувам „кво ми светиш в лицето?“  „закво я пуснахте тая димка – баси простотията?“  и т.н. но мисля че все пак от толкова много ЛАРП-ъри на терена няма как да няма и такива.
-   Мутантите… дааа… въпреки че бяха ключа за преживяването – няколко пъти прекаляваха с енрейджа и настъплението :)
На Мутанта с резачката – поклон , направи ни вечерта на цялата група, нпрау ни насра. Когато чуя нещо за СТАЛКЕР и ЛАРП вече се сещам за теб !!! Крещящата мацка беше доста ефектна също (въпреки че много се енрейджваше). Върколака беше също готин но може би една идея по агресивен от колкото трябва.
Абе голям хейт направих аз…. А трябваше да бъде позитивно ….
Важното е че се забавлявахме ! ПОКЛОН на ОРГАНИЗАТОРИТЕ, ВЕЛИКИ СТЕ !!!

Ето и много малко видео от мен
« Последна редакция: 06 Ноември, 2017, 17:22:24 pm от Valio »

Бускадор

  • Публикации: 1362
  • Liked: 235
  • Хайдутин на свободна практика
    • Профил
    • Ларп работи
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #4 -: 06 Ноември, 2017, 16:40:38 pm »
Оправи линка към видеотата.
http://drunkethics.blogspot.com/
http://basiclarp.blogspot.com/

Though mortal men have little life beside the span of the Elves, they would rather spend it in battle then fly or submit... though Morgoth slay the doer he cannot make the deed not have been.

Aerie

  • Публикации: 1398
  • Liked: 278
  • Грешка на източното пекарско изкуство
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #5 -: 06 Ноември, 2017, 18:21:23 pm »
Да изсипя и аз набързо каквото имам, докато е още прясно - само накратко, пък после ако трябва ще се дискутира повече.

Генерално ми беше яко да дойда пак на сталкерски след 3 години пауза, имаше доста "ъпгрейди", които ме изненадаха приятно, имаше естествено и неща, които може да са и по-добре. Всичко е, естествено, през призмата на това как аз съм успяла да си направя или не играта, впечатления плюс идеи за подобрение.

Нещата, които ми направиха положително впечатление:

+ Аномалиите, терминала, медикаментите, таговете, всичкото игрови джаджи - доста по-яки, отколкото ги помня, помага много за филма.
+ Яките нови (за мен) способности и специалности на персонажите
+ За пръв път май имаше играч(и?) от чужбина... да не говорим за снимачния екип...
+ Латентните аномалии - за първа игра ги срещам и много ме изкефиха. Особено докато другарче разсейва мутант на 10тина метра от мястото, където се опитвате да се разберете с пощенския плик и сгънатите листа с ръкавици и на тъмно.
+ Местещите се аномалии
+ Инвентарите доооста са се ъпгрейднали
+ Ролплея на Кордона - имаше изключения, естествено, но повечето, които срещнах го докарваха отвсякъде.
+ Ролплея на Коменданта (и подкупността му :D )
+ Разнообразието от проекти
+ Като цяло феърплея на всички, с които се срещах и играх. И да е имало случай с неотчитане и чийтване, не са се случвали пред мен.
+ Освен добре познатите лица, имаше доста хора, които не познавам, и се получи яка игра с тях (това за мен е един от основните и най-големи плюсове на Сталкера, на фона на другите ларпове редовни, дето се знаем всички).

И тези, които могат да се подобрят (извинявам се, ако нещо си е било измислено и аз не съм успяла да го разбера в играта)

- Разположението на Бара и Института - на мен поне в Бара ми липсваше атмосферата. Института се превърна в повече Бар от Бара. Според мен щеше да е по-добре Бара да е в халето точно до Института, защото се разпръскваше иначе "извънзоналната" дейност прекалено много, а и каквото да си говорим - като си припкал из зоната 1-2 часа, тая разходка между Института и Бара хич не ти се прави... та според мен това лиши играта от повече интересни моменти покрай Бармана, Комендата, и изобщо Бара както трябва да си бъде. Не знам как е било последните 2 игри, може и аз да си живея със стари спомени за Баровете от бъдещето :D

- Разположението на Бърлогата и Кълбото - знам, че трябва да е трудно, но с толкова много хора на терена, може би Кълбото трябваше да е в различна сграда от Бърлогата. Пак да се пази от мутанти, но и не единствения шанс на играчите да стигнат до него да е да разстрелят 99% от мутантите, че да могат да се движат из сградата... А и около големите сгради ставаше невъзможно да се спазва правилото за малки групи, като се срещнат на единствения вход 4-5 "малки" групи. Да, терена беше тесничък за броя хора, но това според мен може да се регулира с по-добро разположение на нещата по него.

- Информация за това какво правят различните проекти и къде трябваше да е противопоставянето между човешките фракции - честно казано аз така и не разбрах по кои параграфи е трябвало да влизаме в конфликт, въпреки че мета бях подготвена за това, ингейм не можах да намеря причините. Възможно е и да не съм разбрала добре описанията и последствията от всеки проект... но пък и хората, които бяха по-запознати с терминала, не даваха признаци за напрежение между човешките фракции. Вероятно за това допринесе и факта, че мутантите ловяха всички наред (доколкото разбрах, търсеха тагове на кордон, 101, институт, всичко) и естествено, пак всички се съюзиха срещу тях.

- На мен лично по едно време ми стана малко еднообразно - влизаш в Зоната -> събираш неща -> връщаш се в Института -> запасяваш с медикаменти, въвеждаш кодове -> влизаш пак в Зоната и така постоянно. Да, завъртяха се яки ролплей ситуации докато си намеря пропуск, докато се уредя да помагам на учените, малко и с мутантите, няколко разговора, ама докато се случваха, се чувствах все едно си губя времето с неща, дето нямат толкова значение, при положение, че накрая изходът се решава от това кой колко кода е събрал и въвел - което ни връща до изпълнението на гореспоменатия цикъл отново и отново. Аз лично бих се накефила ако имаше пак неща тип тераформирането с яйцата (търсиш нещо, намираш нещо, търсиш инфо как работи това нещо, изпълняваш още няколко условия, събираш неща и като имаш всичко, правиш голямото мизерия).

- Листчетата с ефекти на аномалиите - много дълги описания на ефекти и трудни за разгъване (като си с ръкавици и някой ти дава зор) и прочитане и отиграване на място (особено ако някой ти дава зор). Ако листчетата не са сгънати толкова много пъти, за да може да се отварят лесно и бързо, и ако ефекта е описан с 4-5 думи или просто схематично (за онези, дето ти взимат от таймера), на мен поне, не знам за другите, би ми помогнало по-овреме да си отигравам нещата и да не ги забравям, ако нещо ме разсея - имах и такъв случай, нещо ме подгони и чак след 30мин се сетих, че не съм си дочела ефекта...

- Май не всички бяха разбрали как работят латентните аномалии.. че отвориш ли веднъж плика, ако нямаш необходимите хора, губиш. На 2 групички попаднах, дето бяха отворили 2рия плик, трябваха им още хора и щъкаха отвън да ги търсят.


Та май е това от мен, без лоши чувства и повече хейт, отколкото е здравословно  :D . Благодаря на всички играчи и особено организаторите, и до следващия път.



darker

  • Публикации: 7
  • Liked: 10
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #6 -: 07 Ноември, 2017, 09:21:38 am »
Момчета и момичета,

Не е хубаво да се пипат чужди неща без позволение. Няма да влизам в подробности.
На никого не сме отказали вода, храна, газ за пищова или глътка ром, та моля ви:

Питайте преди да пипате. Няма да ви изгоним.

Тъпо е иначе.



Още нещо:

Моите искрени извинения към Котарачката (май Бланкет...?), задето я сръгах грубо в гърба с цевта на пушката.
Все пак беше опряла пистолет в главата на моят уважаван колега Декана на Института, та нямаше как да не предприема нещо, а вниманието ѝ беше изцяло в опашкуления мутант :)
За славата на Ривия и канче супа!

Дребния

  • Публикации: 279
  • Liked: 30
  • Кат не те кефи, прави което вятъра прави на други!
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #7 -: 07 Ноември, 2017, 10:05:20 am »
Привет и от Др.Инж. П.Славов

От няколко игри развивам героя си и много се радвам, че вече е станал достатъчно разпознаваем ^^

На тази игра играх така, както си представях начетен учен, пътувал във времето, докоснал се до бъдещето и до миналото и имащ възможността да промени хода на събитията.

Разпространих теориите си сред Сталкери, Институт, Кордон и единодушно се възприеха и заедно се опитахме да предотвратим черното бъдеще, което ни очаква.

Терена ми хареса, въпреки че не съм обикалял за аномалии и съответно относно проблемите, посочени в него не съм ги видял. Това че имаше разстояние между Бар и Институт ми беше изключителен фактор за повишаването на филма - ескорти на MVP, засади. Това си беше моя Път на Коприната.
Успях да реализирам контакт с много играчи, които реално не познавам, което е супер ценно и приятно за мен. Хареса ми и че масовото число хора бяха с правилна настройка за играта и с не лоши познания върху правилата.

Минус може би ми беше това, че частни мутанти не бяха достатъчно добре инструктиране какво може и не може да се прави, следователно ставаха прекалено ОП. Но това лесно ще се поправи за следваща игра.

Към Кордона, може би трябва да се помисли в насока, как да се разнообрази повече играта на хората там, че вече стана нормално да издават багажа от скука към 0200 - 0300.

Като заключение: Играта беше страхотна (малко ми е един път на година)! Нямах абсолютно никакви проблеми, с абсолютно нищо. Играта и играчите ми дадоха възможност да играя точно както искам. Терминал трябва малко по-добре да се направи с кодовете, че над 20 % от тях дефектираха. Иначе похвално добре беше направен. Може и някой допълнителен куест да се хвърли тук-там.

Поздрави!



Ghoul

  • Публикации: 524
  • Liked: 306
    • Профил
Re: Сталкер 2-II: Снимки и отзиви
« Отговор #8 -: 09 Ноември, 2017, 15:27:23 pm »
Аз ще споделя какво мисля за кордона:
- Не бяха супер строги и прецизни в охраняването на периметъра. Имаше възможност да бъдат заобиколени. Това даваше опция на играчите и аз го оценявам доста положително.
- Имаше корупция, което си е задължително. Имаше пазарлъци, изкуствена разсеяност (4 човека с 3 пропуска...). Имаше и разнообразие. Не всеки път може да ги минеш с каквото ти хрумне. Това е важно и обогатява играта ... не минават едни и същи номера по 10 пъти.
- Не се знае на кой точно патрул ще се наденеш, нито в какво настроение ще са в точно този момент. Колко муниции имат и какви са им последните заповеди. Това също е много добро. Има случаи в които само дето не те събличат гол и те изтръскват от всичко ценно. А има и други - отивам без пропуск, нося една торба контрабанда, пазаря се с тях и не само ме пускат, а и ескорт ми правят. И до последно не знаеш как ще свърши сценката ;)

За следващата игра е добре да се обмислят и странични занимания за кордона. Само охрана на периметър става скучно от един момент нататък.
- Залавяне на конкретен персонаж (контрабандист). Като заповедите за това може да дойдат и по време на играта, а не предварително. И това не се случва непременно по линията на охраната, а може да си е гонене и търсене по целия терен.
- Ескорти, охрана на хора/експедиции/предмети.
- Набавяне на определени предмети (ресурси). По всевъзможни начини.
- Изследване и картографиране на определени райони.
- Набавяне на информация (и търгуване с нея). Набавянето може да е от екип на кордона или от заловени контрабандисти или като подкуп ...
- Възможност да ги наемеш за ескорт, а не само да те пуснат да минеш. Плащаш с патрони, ресурси, долари, информация, мили погледи, лъжи ... каквото дойде ;)

Определено трябва да се обогати играта на "Кордона", но цялостно, като фракция.
Единични играчи от Кордона си се възползваха от част от гореописаните опции и си правеха филма. Най-вече заради собствения си опит и усет. Би било добре да е предложено като опция и на по-неопитните (в аспект ЛАРП, а не еърсофт) Кордонаджии. Така няма да има рязко намаляване на бройката им около 2:00 - 3:00 през нощта.
Е'лате по'ече !
Преди да опиташ да ме дразниш - помисли, че може и да успееш !
Много като тебе вече плакаха ...
Който се смее последен, ... значи има пистолет