ЛАРП

13 Декември, 2017, 08:14:45 am
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгубил си активационния е-мейл?

ЛАРП България - НОВИНИ

ЛАРП » Кръглата маса » Правила »Тема: Правилата за магия на Гнездокул (Бс Маг академията)

Автор Тема: Правилата за магия на Гнездокул (Бс Маг академията)  (Прочетена 1038 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Свракъ Нощъ

  • Публикации: 141
  • Liked: 5
  • Join me in Death...
    • Профил
Ето и вариантите от Гнездокул (Бургаската магьосническа академия)-


Общи Магьоснически правила -

Боен маг - без броня, но с оръжие до 1 метър

Пълен Маг - без броня, ТРЯБВА да носи жезъл с който само да блокира удари и да изтрелва магии; има право на жертвен кинжал, пълен набор магии от конкретния клонъ.

Магиите МОГАТ да бъдат отклонявани от оръжия. (Щита не е оръжие ;P )

Когато омагьосвате някого се постарайте той да го разбере, eye-contact...


В Битката е лудницата е голяма и адреналина заглушава много сетивата - слух усет и т.н. затова за да можем да си правим шашмите без да съсипваме битките,трябва да сме сигурни че жертвата ще знае, че ще му се случи нещо - затова като фиксирате някой си целите него, а не съседа му (колкото и да е изкушаващо ;P)

Магьосникът задължително да носи дреха с цвят обвързан с Школата, която практикува - Смърт - Черно, Съзнание - Сиво, Живот - Бяло, и т.н. ..

Заклинанията задължително трябва да бъдат казани високо и ясно, и трябва да описват магията. Дадените заклинания са примерни по дължина и смисъл, не е задължително да ги наизустявате, а да ги имитирате.


Клонъ на Смъртта

1. Страх - лилава топка 3 на битка "В страх и ужас избягай ти!"

Кара поразения да побегне от битката и след това бавно да се върне към нея. Ако бъде ударен докато бяга, ефекта на магията се прекъсва.

2. Вдигане на мъртвец - докосване на труп  1 път на битка "Труп студен ела и служи на мен!"

Играчът се надига бавно изпълнява буквално заповедите на мага. Безмозъчен е и със забавени(зомби) движения. (но все пак ефективен)  1 живот навсякъде

3. Душевадство черна топка 1 на битка "Бог на ужас, Бог на мрак, порази този враг!"

Оцеленият играч издъхва моментално. (Без значение дали крайник, щит или торс,)


4. Самопризоваване 1 път на битка  (Къркорене, лигавене, заканване докато бавно се надига)

След като е убит, ако има още магии  се надига за нов кратък и ужасяващ живот налич, до края на битката.


5. Вампиризъм (само за Боен маг)  Като убиеш някой се излекуваш ако си ранен, ако не си +1 в торса
(Може да го ъпгрейдваме за ларп - Ако убиваш поне по 1 във всяка битка си пазиш и/или надграждаш buff-овете, ако не са те ранили)




Боен маг - 2 Страх




Клонъ на Живота


1. Лекуване - 2 пъти на битка, лекуване на одрязан крайник, чрез докосване "Светлина и сила за раната коварна!"

2. Разваляне на магии - 2 пъти  "От проклятието злокобно, нека се избавиш!"


3. Възкресяване - 1 път на битка "Богове и духове, върнете война към живот!"

Боен маг - 1 лекуване 1 разваляне




Клонъ на Природните магии


1. Корени - зелена топка 2 кълба  "Корени бодливи да те хванат!"

Оцеления не може да мърда краката си до края на битката, докато не ги отсече някой. В сеченето губи един от краката си,но пък е свободен след това.


2. Вледяване - светло синя топка 1кълбо  "В мраз и лед остани ти! "

Оцеленият замръзва изцяло до края на битката, докато някой не го удари. Приудара губи ръка или крак или умира ако е в торса.

3. Огнена топка - червена топка 2кълба  "В огън и жупел, гори ти!"
Изгаря крайника който е оцелила или убива ако е в торса



Бойният маг разполага с 2 пъти корени



Клонъ на Съзнанието

1. Обезоръжаване 2 пъти на битка жълта топка     "Оръжието си хвърли!"

Оцеленият хвърля оръжието си назад през главата (expelliarmus) и после може да ходи да си го търси ;p

2. Невидимост - бяла топка 2 пъти на битка   "Сега ме виждаш, а сега не!"

Оцеленият не вижда мага и насочва вниманието си към друг враг, а ако няма такъв си продължава по пътя, тръгва си.

3. Хипноза - сива топка 1 път на битка   "Служи ми и се бий за мен!"

Оцеленият изпълнява заповедите на мага. Магията се разваля след понесена щета.Омагьосаният не може да се самоубие.

Боен маг - 1 обезаръжаване, 1 невидимост



Като цяло ако някой има конкретни идеи за магии, как да действат и да се прилагат да си казва. Ако някой не е доволен от асортимента и ефектите на школите да си казва :PP

In progress, feedback pls -

За омагьосването на оръжия -

Смърт - оръжието на бойния маг прави Страх, като рани някой
Огън - оръжието на бойния маг изгаря крайника или убива ако е в торса, без значение бронята

За аурите -
Смърт - Страх ако някой удари бойния маг
Огън - изгаряне на ръката ударила бойния маг в торса
Лед - Замръзване на ударилия бойния маг в Торса 
(Съответно бойния маг умира след като го ударят в торса, но нападателя му е засегнат от магията)

Правилата са тествани и се прилагат в Бургас. Добре се възприемат. Няма нищо за броене, нито мана, нито точки щета, нито време. Каквото се случва се случва веднага и трябва 1 удар за да се развали магията.
« Последна редакция: 08 Септември, 2015, 01:27:07 am от Свракъ Нощъ »
Of Darkness and Death, to Terror and Dread!!!   ):-

Дракония

  • Публикации: 36
  • Liked: 34
    • Профил
Re: Правилата за магия на Гнездокул (Бс Маг академията)
« Отговор #1 -: 18 Октомври, 2015, 16:15:52 pm »
По ДС ли е това? По-готини са от магиите, които останаха в Драконовия, а структурата леко напомня на структурата в немските магьоснически фракции по DragonSys :)
Каквото и да е станало този път... НЕ БЯХ АЗ!

LUPUS

  • Публикации: 284
  • Liked: 2
    • Профил
Re: Правилата за магия на Гнездокул (Бс Маг академията)
« Отговор #2 -: 27 Октомври, 2015, 13:46:20 pm »
Идеята е добра, напомня на старата с-ма . Когато маговете си изглеждаха на магьосници. Че сега не мож ги разбереш какви са особено в масова битка.
За магиите може да се добавят и още примерно, но имам едно предложение , да бъде от школа по една топка че много шарено става (10 цвята топки малко объркано ще стане според мен особено на по голям ларп) да бъде примерно някоя магия както имаше преди с докосване и тн.  Иначе това според мен да нямаш енергия и тн. а примерно ограничен брой магии на битка е интересно.  Но нека да се изкажат и повече хора и да се обсъжда ( може да помагам и тн, все пак може и да пробвам да играя някой път магьосник)
Но за друго не съм съгласен - маг с щит ( врата особено) не го възприемам изобщо.
Сам дяволът се е качил на борда.
Оооо - няма между нас бедняк !
Не вярва в кръста наща орда,
а само в курви и коняк !