ЛАРП

18 Ноември, 2017, 05:15:58 am
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгубил си активационния е-мейл?

ЛАРП България - НОВИНИ

ЛАРП » Други » Край огъня »Тема: FUN 2

Автор Тема: FUN 2  (Прочетена 59635 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Movio

  • Публикации: 20
  • Liked: 17
  • a.k.a. Alvendam
    • Профил
Re: FUN 2
« Отговор #735 -: 14 Август, 2013, 12:29:30 pm »
Ама такова... Той не си е обезопасил оръжието.

Бускадор

  • Публикации: 1362
  • Liked: 235
  • Хайдутин на свободна практика
    • Профил
    • Ларп работи
Re: FUN 2
« Отговор #736 -: 14 Август, 2013, 14:06:59 pm »
Спокойно юнга, ще ти дам два шлема да си ги сложиш един върху друг.
http://drunkethics.blogspot.com/
http://basiclarp.blogspot.com/

Though mortal men have little life beside the span of the Elves, they would rather spend it in battle then fly or submit... though Morgoth slay the doer he cannot make the deed not have been.

Бускадор

  • Публикации: 1362
  • Liked: 235
  • Хайдутин на свободна практика
    • Профил
    • Ларп работи
Re: FUN 2
« Отговор #737 -: 28 Август, 2013, 19:40:03 pm »
http://drunkethics.blogspot.com/
http://basiclarp.blogspot.com/

Though mortal men have little life beside the span of the Elves, they would rather spend it in battle then fly or submit... though Morgoth slay the doer he cannot make the deed not have been.

Nahira

  • Гост
Re: FUN 2
« Отговор #738 -: 10 Септември, 2013, 08:40:33 am »
В магазин за алкохол клиент пита продавача:
- Извинете, водката ви прясна ли е?
- Защо? - чуди се продавачът.
- Защото вчера изпих две бутилки и се скъсах от повръщане!  :cheers:

Nahira

  • Гост
Re: FUN 2
« Отговор #739 -: 26 Септември, 2013, 06:33:14 am »
Мъж в сeкс шопа:
- Искам надуваема жена...
Продавачът:
- О, тъкмо пристигна нов модел, просто шик - пълен реализъм на тялото, стонове, драскотини, ухапвания... няма да съжалявате!
На следващия ден, пристига мъжът и връща куклата.
Продавачът:
- Ти какво! Не стене ли ???
- Е, стене...
- Какво, не драска ли ? Не хапе ли?
- Да, драска и хапе...
- Е, какво тогава?
Мъжът, почти плачейки:
- Не ми пусна...

Mayvena

  • Публикации: 388
  • Liked: 153
  • Paladin tank in the field!
    • Профил
    • Моят блог
Re: FUN 2
« Отговор #740 -: 31 Януари, 2014, 16:41:19 pm »

Garrett

  • Публикации: 77
  • Liked: 65
  • Шеф на наемници
    • Профил
Re: FUN 2
« Отговор #741 -: 23 Март, 2015, 21:23:56 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=zds9gHLXVFM Я вижте руснаците какво правят. Oбърнете особено внимание на 1:40 :D

Дракония

  • Публикации: 36
  • Liked: 34
    • Профил
Re: FUN 2
« Отговор #742 -: 20 Август, 2015, 20:51:02 pm »
Законите на Мърфи за ролевите игри на живо
(автор - Роми от клан Ариох, Австрия; превод от немски - Дракония)

Всеки дори наполовина сериозен LARP клан се опитва да създаде правила. Ставащите все по-обширни правилници служат на гейм-мастърите като занимателна терапия и последните са склонни да изпадат в депресия, когато играчите:
•   не четат правилата
•   четат правилата и веднага след това ги забравят
•   спомнят си за правилата, но не се придържат към тях
•   прилежно посочват всяка правописна грешка в правилника

Малцината реалисти сред ларпърите отдавна са осъзнали, че в LARP-a има едно-единствено правило, което всички играчи (доброволно или не чак толкова) спазват - законът на Мърфи: "Всичко, което може да се обърка, ще се обърка." Да се осланя човек на това правило също не е препоръчително заради допълнението към него: "Освен когато очаквате, че ще се обърка."

На тази основа лежат и 13-те закона на Мърфи за ролевите игри на живо, на които наблюдателни индивиди от LARP средите са станали свидетели през последните години.

1. Законът на Мърфи за точността
Колкото повече водачът на клана настоява за точност, толкова повече играчи ще закъснеят.
Допълнение към правилото: NPC-то, жизнено необходимо за куестовете, закъснява винаги и най-много.

2. Закон на Мърфи за ориентирането по терена
В момента, в който NPC-то остави групата, тя се загубва.
Допълнение 1-во към правилото: Групата играчи ще стигне до целта си единствено ако NPC-то се загуби.
Допълнение 2-ро към правилото: Ако друга група бъде изпратена да търси първата, то първата ще се върне и втората ще се загуби. Следва верижна реакция с всеки следващ издирвателен отряд.

3. Закон на Мърфи за дъжда
Колкото повече се играе на открито, толкова повече ще вали.
Допълнение 1-во към правилото: Правилото важи най-вече при палене на лагерен огън, особено с цел готвене.
Допълнение 2-ро към правилото: На най-важния ден от играта вали винаги.
Изключение от правилото: Когато вали сняг. (бел. пр. Когато температурите достигат 40°C.)

4. Закон на Мърфи за температурите
А Закон за топлинния удар: Температурата се покачва с нарастването на броя на играчите с плетени ризници и метални плейтове.
Б Закон за измръзването: Температурите спадат с нарастването на броя на полуголите женски елфи.
В Правило за баланс (работи само на теория): Температурите са идеални за игра, когато се балансира броя на рицарите с ризници и плейтове и този на полуголите женски елфи.
Допълнение към правилото за баланс: Водачите на кланове са садисти и никога не балансират броя на двете гореспоменати групи.
ПЗФ (Правило на Замръзващите Феминисти): Искаме полуголи рицари и женски елфи в плетени ризници или метални плейтове.

5. Закон на Мърфи за огнените магии (бел. пр. В Германия и Австрия се играе по системи от правила, наречени DragonSys и Silbermond, в които правилата за магия са различни от тези по ДС в България. Ограничение спрямо магьосниците няма, стига магиите им да могат да бъдат изиграни с ефекти. Огнените магове обикновено постигат това с пиротехника.)
Излязлата от контрол огнена магия обикновено поврежда най-скъпата и/или най-дълго изработваната част от инвентара.
Допълнение към правилото: Засегнат обикновено е магьосника, кастнал заклинанието.
Допълнение за противниците на пиротехниката: Обикновените свещи нанасят по-тежки щети.

6. Закон на Мърфи за фобията от елфи
Когато успехът на съюза зависи от доброто разбирателство между елфите и останалите играчи, те няма да се разберат.
Коментар на противниците на елфите: "Добрият елф е мъртвият елф."
Обяснение (за правилото, не за коментара): Повечето тъпоухи персонажи решават да страдат от фобия от елфи. Елфите нямат никакво понятие защо. Претарашването на някой лагер на тъпоухи, докато те спят, не е нещо, което да не се забравя и прощава след няколко кампании. Нали? Нали?...

7. Закон на Мърфи за приликата с немъртви
Когато един играч прилича на немъртъв дори отдалеч (мълчание и безизразно лице, движение в непосредствена близост до некромант и обръщение към последния "Господарю"), той веднага бива определен като немъртъв и насечен на парчета от клана си.
Извод: Нямате работа покрай некромантите.

8. Закон на Мърфи за носенето на маски

По време на битка маската се плъзга така, че дупките за очите се оказват на скулите. В момента, в който играчът се опита да дезертира от масовката, маската се изплъзва отново и дупките за очите се оказват на челото му, докато ластикът предприема умишлени опити за удушаване на собственика на маската.
Това правило важи за всички възможни и невъзможни маски.
Забележка на изпаднал в носталгия стар орк: Освен добрите стари маски от чорапи.

9. Закон на Мърфи за килтовете и мъжките поли
По време на преследвания или състезания по бягане се вдига килтът/поличката на онези играчи, които носят бели долни гащи с плетен ластик и щампа с ананаси.
Това правило важи единствено за мъжките килтове/полички. Жените не носят бели долни гащи с плетен ластик и щампа с ананаси.

10. Закон на Мърфи за анахронизма
В най-важните сцени от LARP-a се забелязва бутилка кола по средата на бойното поле, паладинът носи бели маратонки с ленти "Адидас", или пък на протегнатата в драматичен жест ръка на некроманта се вижда часовник.
Допълнение за фотографа: Най-анахронистките предмети изскачат на най-добрите снимки и то на толкова централно място, че няма как да бъдат изрязани.
Коментар на пуриста: Фотографът е проклет анахронизъм!
Коментар на фотографа относно коментара на пуриста: Забравете за снимките, които още не съм ви пратил!

11. Закон на Мърфи за кастването на магии
1-во правило за кастването на магии: Всяко възможно заклинание има най-малко един вариант за кастване. Магьосникът обикновено избира вариант, непознат както на играчите, така и на NPC-тата.
Изключение от правилото: Заклинания, които се използват максимално веднъж на пет години и имат един и същ вариант на изпълнение във всички игрови системи - но освен магьосника, който ги каства, никой друг не си ги спомня.
2-ро правило за кастването на магии: Ако магьосник се опита да кастне заклинанието втори път, ще се окаже, че книгата и свитъците му са били откраднати.

12. Закон на Мърфи за смъртта със стил
Убитият персонаж трябва да изиграе смъртта си с най-голям стил и да остане на земята, докато останалите играчи се отдалечат.
1-ви закон на стилното умиране: Мястото, на което пада убитият, обикновено е обрасло с коприва и/или тръни.
2-ри закон на стилното умиране: Убитият персонаж обикновено се просва в споменатата растителност така, че запречва целия път. Заради своя кодекс на честта останалите играчи от клана му ще извършат погребален ритуал. За целта ще преместят тялото встрани, където случайно ще се намира мравуняк, и ще четат заупокойна молитва в продължение на най-малко десет минути.

13. Закон на Мърфи за оцеляването
Когато водачът на отряда, изпратен в гората, каже, че шансовете за оцеляване са на страната на гореспоменатия отряд, обикновено всички ще умрат преди изгрев слънце.
Допълнение към правилото: Единственият оцелял до изгрева на слънцето играч е вампир.

Каквото и да е станало този път... НЕ БЯХ АЗ!

Бускадор

  • Публикации: 1362
  • Liked: 235
  • Хайдутин на свободна практика
    • Профил
    • Ларп работи
Re: FUN 2
« Отговор #743 -: 14 Октомври, 2017, 12:25:29 pm »
http://drunkethics.blogspot.com/
http://basiclarp.blogspot.com/

Though mortal men have little life beside the span of the Elves, they would rather spend it in battle then fly or submit... though Morgoth slay the doer he cannot make the deed not have been.