ЛАРП

20 Юни, 2018, 09:31:32 am
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

ЛАРП България - НОВИНИ

ЛАРП » Профил на Aerie » Покажи участието » Публикации

Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Aerie

Страници: [1] 2 3 ... 86
1
Да изсипя и аз набързо каквото имам, докато е още прясно - само накратко, пък после ако трябва ще се дискутира повече.

Генерално ми беше яко да дойда пак на сталкерски след 3 години пауза, имаше доста "ъпгрейди", които ме изненадаха приятно, имаше естествено и неща, които може да са и по-добре. Всичко е, естествено, през призмата на това как аз съм успяла да си направя или не играта, впечатления плюс идеи за подобрение.

Нещата, които ми направиха положително впечатление:

+ Аномалиите, терминала, медикаментите, таговете, всичкото игрови джаджи - доста по-яки, отколкото ги помня, помага много за филма.
+ Яките нови (за мен) способности и специалности на персонажите
+ За пръв път май имаше играч(и?) от чужбина... да не говорим за снимачния екип...
+ Латентните аномалии - за първа игра ги срещам и много ме изкефиха. Особено докато другарче разсейва мутант на 10тина метра от мястото, където се опитвате да се разберете с пощенския плик и сгънатите листа с ръкавици и на тъмно.
+ Местещите се аномалии
+ Инвентарите доооста са се ъпгрейднали
+ Ролплея на Кордона - имаше изключения, естествено, но повечето, които срещнах го докарваха отвсякъде.
+ Ролплея на Коменданта (и подкупността му :D )
+ Разнообразието от проекти
+ Като цяло феърплея на всички, с които се срещах и играх. И да е имало случай с неотчитане и чийтване, не са се случвали пред мен.
+ Освен добре познатите лица, имаше доста хора, които не познавам, и се получи яка игра с тях (това за мен е един от основните и най-големи плюсове на Сталкера, на фона на другите ларпове редовни, дето се знаем всички).

И тези, които могат да се подобрят (извинявам се, ако нещо си е било измислено и аз не съм успяла да го разбера в играта)

- Разположението на Бара и Института - на мен поне в Бара ми липсваше атмосферата. Института се превърна в повече Бар от Бара. Според мен щеше да е по-добре Бара да е в халето точно до Института, защото се разпръскваше иначе "извънзоналната" дейност прекалено много, а и каквото да си говорим - като си припкал из зоната 1-2 часа, тая разходка между Института и Бара хич не ти се прави... та според мен това лиши играта от повече интересни моменти покрай Бармана, Комендата, и изобщо Бара както трябва да си бъде. Не знам как е било последните 2 игри, може и аз да си живея със стари спомени за Баровете от бъдещето :D

- Разположението на Бърлогата и Кълбото - знам, че трябва да е трудно, но с толкова много хора на терена, може би Кълбото трябваше да е в различна сграда от Бърлогата. Пак да се пази от мутанти, но и не единствения шанс на играчите да стигнат до него да е да разстрелят 99% от мутантите, че да могат да се движат из сградата... А и около големите сгради ставаше невъзможно да се спазва правилото за малки групи, като се срещнат на единствения вход 4-5 "малки" групи. Да, терена беше тесничък за броя хора, но това според мен може да се регулира с по-добро разположение на нещата по него.

- Информация за това какво правят различните проекти и къде трябваше да е противопоставянето между човешките фракции - честно казано аз така и не разбрах по кои параграфи е трябвало да влизаме в конфликт, въпреки че мета бях подготвена за това, ингейм не можах да намеря причините. Възможно е и да не съм разбрала добре описанията и последствията от всеки проект... но пък и хората, които бяха по-запознати с терминала, не даваха признаци за напрежение между човешките фракции. Вероятно за това допринесе и факта, че мутантите ловяха всички наред (доколкото разбрах, търсеха тагове на кордон, 101, институт, всичко) и естествено, пак всички се съюзиха срещу тях.

- На мен лично по едно време ми стана малко еднообразно - влизаш в Зоната -> събираш неща -> връщаш се в Института -> запасяваш с медикаменти, въвеждаш кодове -> влизаш пак в Зоната и така постоянно. Да, завъртяха се яки ролплей ситуации докато си намеря пропуск, докато се уредя да помагам на учените, малко и с мутантите, няколко разговора, ама докато се случваха, се чувствах все едно си губя времето с неща, дето нямат толкова значение, при положение, че накрая изходът се решава от това кой колко кода е събрал и въвел - което ни връща до изпълнението на гореспоменатия цикъл отново и отново. Аз лично бих се накефила ако имаше пак неща тип тераформирането с яйцата (търсиш нещо, намираш нещо, търсиш инфо как работи това нещо, изпълняваш още няколко условия, събираш неща и като имаш всичко, правиш голямото мизерия).

- Листчетата с ефекти на аномалиите - много дълги описания на ефекти и трудни за разгъване (като си с ръкавици и някой ти дава зор) и прочитане и отиграване на място (особено ако някой ти дава зор). Ако листчетата не са сгънати толкова много пъти, за да може да се отварят лесно и бързо, и ако ефекта е описан с 4-5 думи или просто схематично (за онези, дето ти взимат от таймера), на мен поне, не знам за другите, би ми помогнало по-овреме да си отигравам нещата и да не ги забравям, ако нещо ме разсея - имах и такъв случай, нещо ме подгони и чак след 30мин се сетих, че не съм си дочела ефекта...

- Май не всички бяха разбрали как работят латентните аномалии.. че отвориш ли веднъж плика, ако нямаш необходимите хора, губиш. На 2 групички попаднах, дето бяха отворили 2рия плик, трябваха им още хора и щъкаха отвън да ги търсят.


Та май е това от мен, без лоши чувства и повече хейт, отколкото е здравословно  :D . Благодаря на всички играчи и особено организаторите, и до следващия път.

3
Зимен ларп по ДС 2016 / Re: Снимки
« -: 04 Януари, 2017, 16:03:01 pm »
Ти фотографи да видя някъде?  ;D

4
Зимен ларп по ДС 2016 / Re: Oтзиви !?
« -: 01 Януари, 2017, 17:14:52 pm »
Аз да почна с идеите/предложенията първо.

- Информацията за нещата в гората да не се предава от уста на уста. Стана страшен развален телефон, който поне на мен ми счупи малко кефа, защото ходенето в гората посреднощ беше нещото, дето най-много очаквах, ама като получавах от 3ма човека 4 версии поне къде трябва да ходя, беше дразнещо и в един момент ми писна и се поотказах. Снасянето на информацията за това, че трябва да търсят неща в гората, може вместо това да стане чрез някаква карта например - може пак Остриетата да са проучили и начертали, но тая карта да е в залата от началото. Може например да огражда периметъра в гората, където могат да се появяват неща, не точните местоположения. Ако играчите закъсат, тогава чрез "разваления телефон" да им се спуснат подсказки за точни места, или да си ги печелят по някакъв начин - например на всеки половин/един час, в които горят еди-колко си светлини, да получат еди-колко си по-точни местоположения.

- Маркирането на нещата в гората - говорихме вече за някакво минимално такова на самите предмети, така че ако почти стъпиш върху него, да не го подминеш. Също евентуално и горе споменатия периметър да се маркира за нощта, така че играчите да не се залутват отвъд него, или просто да използва за ориентир неща по терена, дето няма как да се изпуснат на тъмно (или път точките по маршрутите, и знаеш че периметъра, в които търсиш е от точка 2 на маршрут 3 до точка 3 на маршут 4 и тн).

- Разположението на нещата в гората - лично аз бих предпочела нещата да са мааалко по-отдалечени от хижата. и да са повече (може би в по-малки количества на неща на едно място, но да има повече места). Това би изисквало повече чудовища, или пък всеки като умре, чудовищата го зимат, дават му по едно нещо, той отива и го слага някъде из периметъра и след това отива в мъртвилника.

- Много ми харесаха последствията, които едно нещо имаше за друго. Кристалите за броя светлинки, как бяха вързани външните с вътрешните светлини и тн. Ще се радвам работите да се развиват в тая насока (с много реалната възможност героите ни да оцапат много работата ако не мислят какво правят). Ако още няколко мизерии се случат заради това, че се опитваме да решим проблема с политика, а не с действие, може и да се промени начина ни на игра  :lol: а и такива ситуации дават много интересни предпоставки за развитие на героите - кой превъртял, кой станал по-зъл/по-добър...

- Идеята да са задължени играчите да пращат хора навън беше яка. Това което не проработи дотам в нея, беше, че имаше хора, които седяха основно вън, и такива , които седяха основно вътре. Аз например седях основно вътре половината игра, щото някви 50 човека със щитове и брони и нам си кво търчаха навсякъде, никой не можеше да ми даде точна информация какво се случва, или пък указания къде да търся неща в гората, а тези, които все пак получих, бяха грешни. При факлите нямаше какво да правя, с всичките тежко въоръжени хора наоколо, а за търсенето в гората много дълго време не стигна до мен информацията (въпреки че разпитвах всеки до когото се докопах) какво трябва да се прави. Тоест нещото, с което можех да бъда полезна, доста дълго беше блокирано, а и някакси когато 10 човека ти кажат колко са ходили из гората и нищо не са намерили, почваш да се съмняваш има ли смисъл да се буташ и ти.

- Идея към горното - да има някакво ограничение - един играч като изкара Х минути навън, след това задължително да трябва да си почива У минути вътре.

- Непредсказуемостта на цялата работа - е мен пък супер много ме изкефи. Свикнали сме на ларпове да трябва да сглобяваме пъзели, и се опитвахме да направим това и тук. Опитвахме се да напасваме парченцата, само дето пъзел нямаше и си губехме времето. Не може всеки път като излизаш срещу нещо, да имаш план от А до Я какво ще го правиш това нещо. А като стана безизходица за героя ми - няма гориво за факлите, вътре някви хора умират, вън умират, трябва кибрит - единственото решение беше излизаш и правиш каквото можеш - така или иначе си умрял, ако не правиш нищо, като излезеш може и да те пречукат, ама може и да намериш нещо с което да отложиш кофти края. Един вид в едниния случай умираш със сигурност, в другия има вариант да оцелееш още малко. Ако трябва, в такива сутиации накарайте метагейм героя си да излезе навън, няма как да се случи нещо интересно ако само се криете вътре.

- Отборите през деня <3 Беше страхотно. За сравнението със Сливница - еми според мен Сливница беше прекалено насилено върху играчите, прекалено неочаквано (а и се случи на летен ларп, да не забравяме, от които хората имат по-високи очаквания да си прекарат яко с клана) , а може би тогава и не бяхме готови като играчи за нещо такова. Но този път, с почти доброволното разпределяне по отбори, се получи невероятно яко. Нашия отбор беше май най-разнородния. Имахме българи и чужденци, антимагове и много магове, хора дето обичат стратегии и хора, дето предпочитат да скочат и да видят какво ще стане, и беше много яко да се опитваме да работим заедно, също и много разнообразно, а и даде шанс за интеракция между персонажи които иначе може и да не се срещнат или да не си говорят никога.

- Умирането по точките - единствената ми забележка е, че може би не трябваше да се казва умиране. Пожертване на енергията, след което да трябва да се върнеш в хижата да презаредиш, или някоя друга магична причина. Като се казваше умиране и хората умираха толкова много, пак се омаловажи факта, че героя ти умира.

- Имаше объркване кой може да вземе кристала накрая. В нашия отбор умрелите на първите точки търчаха обратно по маршрута за да го вземат, но чух и за случай в които някой от придружаващата групичка беше взел кристала.

- Факта, че имаше цел и причина да тичаме целия ден в снега и тази причина не е само да набием другарчето <3 тичах повече отколкото на всичките предишни зимни ларпове, взети заедно и беше супер якото.

- Ще е хубаво в такива ситуации (излизане в тъмното) да има някакво буферно време в което играчите да имат време да си подадат носовете навън, да си създадат някво усещане за терена по тъмно, за движението по четворки, да видят къде са външните факли. На мен (не на героя ми, на мен самата) ми отнема някакво време, докато успея да се накарам да изляза навън в такава обстановка. Същото е и на сталкерските ларпове, дори и на 5тия-6тия ми подред винаги има един около 30минутен период, в който ме е страх да излизам в тъмното и страшно място и ми трябва да си намеря другарчета, да мина през 1-2 по-лесни аномалии, че да ми дойде смелостта и да си кажа "е, то не било толкова страшно" и след това да нагазя в гадостите. Дори около хижата, на терен, който познавам, ми беше доста неприятно първия път като трябваше да вляза в тъмната гора. Така че може би чудовищата да оставят някакво начално време, играчите да посвикнат с терена, да потарашат малко из гората, преди да ги нагънат обратно в хижата. И след това не веднага да се прави отново супер бруталната атака, а да им се даде време пак да излязат навън, малки сблъсъци и тн - да има малка градация в началото, пък после ако щете и на прага ни яжте.

- Това последното не знам как точно да го кажа, но ми се върти в главата, че много хора очакваха всъщност 80 човека да успеем да се организираме продуктивно и да действаме координирано в рамките на 5-6 часа. Няма филм, в който нещо такова се получава на такава разнородна пасмина като нас. За сравнение, предната вечер за да се сработим 10тина човека, ни отидоха 3-4 часа. Хубаво е и е интересно като предизвикателство, но аз не бих разчитала, че ако спусна информация на 2-3 от тези 80 човека, тя ще достигне до всички и някакви единични играчи или по-малки кланове няма да се окажат изолирани. Та, в този смисъл, да се отсее базисната информация, необходима на човек да може да излезе навън и да си направи играта, и тя да се  поднесе по начин, който не разчита на това 10тина човека преди него да са разбрали нещо правилно и да са се сетили да му го кажат. Малко повтаря първата ми точка, ама в по-голям мащаб :Р


иии някво, дотук с конструктивната част. :D
Благодаря на всички от дневния ми отбор, супер яките бяхте. Първо щяхме да се избием, после се разбрахме и сработихме супер яко. А бяхме, доколкото преброявам, от 8 различни клана.
Благодаря и на хората, дето играха лошите работи. Супер филма, много мазно крийпи бяхте. Съжалявам, че не излязох по-рано да си говоря с вас :D
Благодаря на Гвардията, че ни счупиха от смях вечерта преди ларпа, и за суупер якия РП вечерта на ларпа. Лукас изби рибата (и себе си).
Благодаря и на всички играчи, че нямаше скандали за чийтове и нечестна игра.
Благодаря и на организаторите за всичката им работа по играта и терена.


Ps: Оф, сега зацепих, че май на английски трябваше да го пиша тва. Ще направя нещо по върпоса близките дни :D

5
Зимен ларп по ДС 2016 / Re: Oтзиви !?
« -: 28 Декември, 2016, 20:41:17 pm »
Ми то тва човече, дето му махат главата, достатъчно добре описва работата....... :D


ps: не се сдържах, ама по-нататък ще пиша сериозните работи..:р

6
Други дискусии / Re: Магьосници/жени в бой?
« -: 17 Ноември, 2016, 16:37:02 pm »
[offtopic] За битките, гледала съм масовки от Драхенфест и Митодея. Също така един познат хърватин е ходил и на двете и разправяше, че супер театрално се бият (и говореше общо, не за някви епични дуели) ... а при все, че и самите хървати според мен се бият много изкуствено, не знам. Тука трябва да се обади още някой, дето е ходил по немски ларпове. [/offtopic]

Ta, както го описваш, май зависи дали има култура за пазене на другия, както тука. Каквото казва Деци е така, но също всеки трябва да носи отговорност за собствената си безопастност и тази на хората около себе си, за да ни е на всички приятно да играем, а не да прекараме 50% от времето в разправии, сръдни и оправяне на сцепени носове и глави.

Ако при хората, с които играеш, важи правило, че който се набута на първа линия, ще бъде бит, то човека на първа линия трябва да е наясно с това и да си поема риска. Единствения вариант някой да може да ти мрънка е, ако директно му пречиш, като си на първа линия и/или го застрашаваш по някакъв начин. За собствената ти сигурност ти сама си носиш отговорност и съответно последствията ако решиш да си най-отпред. Ако пък организаторите са загрижени, че ако ти се случи нещо, ще носят отговорност, преди ларпа по една декларация за освобождаването им от отговорност и готово. Но банда мъже да мрънкат на момиче да не бъде на първа линия на общо основание, си е смешно. Ако пък не е на общо основание, да вземат да представят доводи "Защо", различни от "може някой да те удари по-силно".

7
Други дискусии / Re: Магьосници/жени в бой?
« -: 17 Ноември, 2016, 11:45:40 am »
Първо, можеш ли да споделиш как се случват битките в Германия? щото по това, което съм гледала, са малко изкуствени и нашите са далеч по-опасни от техните. Има ли много хора, които наистина знаят какво правят с оръжията (тук все повече хора си тренират някакъв боен стил, а не просто размахване на меча), или просто отиват да се налагат с дунапрен/каквото-там-ползвате? Има ли хора/структура, грижеща се новаците да са обучени в бой и безопастност?

Жена в бой?
Как пък да не :) Аз лично вече по-малко влизам в битки, просто защото обикновено имам по-интересни неща да правя на ларп, но никога няма да откажа или да оставя някой да ме спре (освен ако няма няква мега игровата причина). Като бях по-малка, съм се счупила (и мен са ме чупили) да се налагам с хората. В момента в България (а и в Сърбия) има и доста момичета, които си участват в щитова стена (след като въпросът ти е за първа линия), при това доста добре, и които се бият добре.

Дали е жена или мъж, играчът трябва да спазва обаче основните правила за безопастност, включително пази другарчето. Ако ще 20 кила с мокри дрехи или 120 по бельо да си, според мен "емоциите, адреналина, такова, не се контролирах", не е извинение по никакъв начин, ако си застрашил безопасността на друг играч. Не може без някоя и друга синина, но има разлика между лека травма и някакво малоумно изпълнение и неконтролиране на собсвените движения. Затова е важно който и да е, преди да влезе в бой на ларп, да е минал основно обучение и някой да му е обяснил какво е това животно координация и контрол на силата.

Ниска и слаба жена в бой?
Отново, ако има уменията за бой и безопастност, защо не? Тук продължавам идеята за безопастността на другарчето. Виждала съм и по-дребни момченца в битка, дето 90% от хората могат да ги отвеят. Не се изисква много акъл, като видиш някой по-дребен от теб насреща, да не му се мяташ с цяла тежест или да го блъскаш прекалено силно, адаптация към противника му се вика. Не сме на уличен бой, на игра сме, отново повтарям, има си травми, но има и идиоти, които просто някой неща не им влизат в главата.

Да се върнем на уменията в боя. Зависи за ниската и слаба жена (а и за абсолютно всеки персонаж) с какво се бие. Ако е решил/а да е тежък щитоносец тип седмохълмци/зеления байряк, трябва да има оборудването и уменията за това, и трябва да знае как и сам/а да се пази. Аз като съм избрала да играя с кожена броня/маг/лък/къс меч/малък щит, естествено, че няма да се изтъпанча между щитоносците най-отпред, просто защото там няма да съм най-полезна. Тук идва момента и каква е конкретната ситуация на битката/съюзниците ти какви са/противниците, каква ви е стратегията и тн. Въпреки това, ми се случи на последния ларп няколко човека да се засилят фронтално към мен (по нанадолнище), съответно трябва да знаеш и как да реагираш на това за собствена безопастност, например да се дръпнеш леко встрани и те да минат покрай теб.. Случвало ми се е и напълно брониран седмохълмец да ми се засили фронтално, при което пак трябва да ти стигне акъла и ти да се дръпнеш от челния сблъсък.

На ларп поне, всеки, който иска да влезе в бой и има бейсик уменията за това, може да му бъде намерено мястото, на което да е максимално полезен, и ако той/тя е все още не достатъчно опитен, за да си го намери сам, е отговорност на този, дето води фракцията му (или просто на всеки опитен играч, аз съм си привърженик на идеята, че опитен играч трябва като може, да помага на по-новите да се научат кое как се прави).

Бойно-ролеви персонаж в бой?
Аз тва май не го разбирам. Или поне при нас няма такова разделение. Бие ти се - влизаш в боя, не ти се занимава - не влизаш в боя / ако те нападнат се предаваш / умираш си директно. Ако има хора със специфично физическо състояние, което им налага да не влизат в бой, казват на организаторите, обявяват се в началото, ако все пак някой се засили към тях крещят нещо, за да го спрат... Но примерно никой няма да забрани на кръчмаря да хване тигана и да тръгне да се бие.

Боен магьосник? (ползващ бойна магия или такъв, който в битки се бие с оръжие, а извън битка прави магии)
Охо, стой та гледай. Ако отговаря на всичко изписано горе за безопастност и умения, защо не. Доста често маг си каства бойни магии на себе си и влиза в боя, или съпортва другарчетата със защитните си магии, или директно хвърля гадости по противника. Тук дори мисля, че повечето магове солидно си наливат в боя, и май са единици (или хич ги няма) тия , дето ходят изобщо без оръжие. Всяка школа има и магии, които са създадени за ползване в бой. Отново, избор на магьосника си е дали ще влиза в боя или не.

Магьосник в бой? (има се предвид с оръжия, а НЕ с магия)
Ако може и иска, няма какво да го спре. Ако ти свършат магиите за деня или просто не искаш да ги ползваш и предпочиташ да се биеш с оръжие, що пък да не? Или просто ако в конкретната ситуация ще си по-полезен не като маг, а по друг начин. На последния ларп, имаше един ден, в който маговете бяха значително по-силни станали, е, тогава изобщо не носех броня, имах един меч колкото да има, и си ходех с туниката и книгата и беше кеф. Даже влязох в една битка с лъка, щото се очакваше да е голяма, на 1вата минута си оставих лъка и минах само на магии, щото ми беше по-кеф и така бях по-полезна. На следващия ден, не ми се играеше толкова като магьосник, затова си ходех с бронята и щита. На третия ден (то не беше от ларпа, ама пак се бихме), ми се стреляше, затва си взех само лъка и един нож. Има и случай в който просто не ми се бие и не ходя.

Доколко би било логично това в една фентъзи средновековна реалност?
"Фентъзи" веднага отписва "логично". Има фентъзита, където маговете размахват мечове, има такива, дето си седят в библиотеките... например ДС е свят, чиято история и порядки не забраняват на магове да влизат в боя. Имаше по едно време системата с магически ордени, и имаше един орден, дето им беше забранено да носят оръжие, но играчите сами си избираха искат ли да са в него и да спазват това правило. Ако правилата и сетинга не ти го забраняват по ингейм причини, няма защо да не влиза маг в боя.

8
Нощта на Старите Богове / Re: Среща след ларпа
« -: 15 Ноември, 2016, 16:00:19 pm »
Ами айде другата тогава :P (другата седмица == 21-28ми, нали?).
Иии аз мога да предложа като дни само четвъртък, събота и неделя, щото всичките други следобеди/вечери съм на лекции  :lol:

9
Нощта на Старите Богове / Среща след ларпа
« -: 14 Ноември, 2016, 11:34:55 am »
Айде да се организираме като миналата година за дебрифинг, бира и разказване на истории?  :P

За да стартира дискусия за място и време, предлагам събота следобед/вечер  :cheers:

10
Нощта на Старите Богове / Re: Отзиви :Р
« -: 13 Ноември, 2016, 14:56:10 pm »
И аз се присъединявам към мнението, че има много забележим напредък в организацията - сайта, системата с 1-2-3 от последния ден, повечето артефакти, по-отдалечените от центъра места, мястото на финала, това със шифъра. Разделението на трудностите също беше добро попадение. Само дето някви индивиди като мен не се сдържаха и се писаха висока трудност, при положение, че ми беше ясно, че няма да мога да я играя както трябва :D

Доволно се разкарахме из София, къде на спринт, къде не, обърнахме всички камъни, преровихме всичкото мушкато и здравец, получаваха се невероятните съвпадения на какво ли не и в някъв момент бях убедена, че са нагласени по някакъв начин :D Някои от нас за малко да ги арестуват, по няколко пъти, докато търсехме отваряческия жезъл... и други интересни ситуации.

Малко се изненадах колко бързо се "запознахме" отваряческите отбори в началото, и честно казано малко не ми хареса, че се случи толкова рано, загуби се доста от духа на книгата. Обаче идва и момента, че някакви герои (примерно моя герой с Маша и Брун) се познавахме добре от миналата година и беше логично да се свържем да се видим какво правим тая година, а и се предполага, че след отварянето миналата година сме си общували често... и ще става все повече това следващите пъти, освен ако не почнат хората да играят различни герои, за да се върне несигурността кой от кои е (което според мен е едно от най-яките неща на тоя сетинг).

Друго което забелязах тази година, беше че доста се засили състезателния елемент, в някакви моменти не в положителен смисъл. Факта, че не можех да излизам по центъра в полунощ беше също водещ мотив да се свържа с Маша и Брун, знаейки, че Зиги може и ще търчи по нощите, общо взето това беше единствения ми шанс да взема участие в нощната част, макар и дистанционно. Може би най-много съжалявам, че не бях измислила схема по-рано, така че да имам възможността да излизам в 12, в сегашната ситуация нямахме абсолютно никакъв шанс да се доберем до нещо, което си беше и обезкуражаващо - да си 100% сигурен, че като отидеш на мястото, няма да има нищо, щото си отишъл в 8 сутринта, пък то е изчезнало в 12:30 предната нощ, и от един момент почнах да го раздавам доста мързеливо с обикалянето, щото нямаше за какво да бързам и 2-3 дни прекарах с "какъв е смисъла", което е и причината да се откажа да дебна да снимам хора около олтарите (а идеята беше супер яка иначе). Общо взето нямахме много опции освен двете страни да се обединим зад хората, дето можеха да търчат по нощите и да ги съпортваме както можем, което допринесе за оформяне на съюзи много рано в играта, според мен. Определено се накефих много как се координирахме отварячите в нощта с ножа и бокала, доста филм се получи, но същевременно ми беше малко спънато, щото определено нашия съюз беше по-здрав от на затварячите (смисъл че повече си помагахме) и въпреки, че повечето време ми беше яко с Дрийм тийм-а, пак повтарям, загуби се доста оригиналната атмосфера.

Според мен, отново заради прекалено състезателната атмосфера по едно време, се получиха и ненужни главоболия и конфликти, дето можеше да минем и без тях.

Една препоръка, допълнителния брифинг за не-ларпъри, които се включат, това вече го обсъждахме с Лейди и ако трябва на живо ще доразвия идеята.

Последния ден, с по-големия периметър, беше много по-як от миналата година, също и финалното място. Само дето никой от всички играчи не предполагаше, че се очаква да влезем в ЦУМ посреднощ, съответно не можахме да намерим мястото сами :D И жалко, че не намерихме жезъла.

Още една идея, който иска от отборите да си напише кратко представяне на героите и сбито какво се е случило по време на играта (като мнооого съкратени варианти на дневниците от миналата година), които да се качат на сайта :) ще е яко, да започне да се събира нещо като хроника на поредицата.


Мерси на организаторите за поредната яка есенна седмица, дано има още много и все по-яки. Мерси и на двете страни, за играта, мисля, че финалната разлика от 1 точка говори достатъчно :D През цялото време бях убедена, че ни водите със супер много повече.


А, и отсега обявявам, за догодина си търся придружител, дето не смята да умира на финалния ритуал. Щото почна да ми става традиция...
Та, отивам да се крия след загубата, до догодина, когато вече ще си имаме и жезъл отново (ако го намерим)!

11
Битката на копелетата / Re: Роли и записване.
« -: 08 Октомври, 2016, 19:16:27 pm »
Арин

12
Отменяме ЛАРПа!

13
На всеки 2 месеца можем да се събираме на палатки/хижа с ролплей. Тва от една страна е много яко, но от друга - бързо ще му се изчерпа потенциалът.

Да, и накрая ще се превърнат в офгейм уикенди на палатки (в което няма нищо лошо :D ) или ще ходят по 10тина хардкор ролплейъри. В което пак няма нищо лошо, но тогава може хората да си се уговарят и да си правят рп сесии (както между другото си се случва доста редовно). Ако нещо такова се обяви като ларп, ще надойдат много хора, които няма да знаят какво да правят с фриформа и ще си бъркат в носовете. На последния Връховръх една вечер в кръчмата не можахме да изкараме на добър рп, камо ли цял уикенд :D

14
The FOG / ДС 2016 / Re: Отзиви и коментари
« -: 15 Август, 2016, 14:42:53 pm »
Къде можем да разберем/питаме за детайли от играта? Например какво стана с барон Събота, в крайна сметка.
На мен лично ми е любопитно кой и за какво е използвал драконовите свитъци, също така.

и на мен ми е интересно какво се случи с Барона и Флъфи, както и с кошмарите. Предполагам, просто си хващаш за ушите някой, дето предполагаш, че знае, и питаш.
А нашия драконов свитък си е в мене, неотварян. Решихме, че ако го отворим, ще вземем да оцапаме работата и си седи затворен и умуваме за кво е :D

15
The FOG / ДС 2016 / Re: Отзиви и коментари
« -: 11 Август, 2016, 16:17:59 pm »
Доколкото схванах Гарет даваше пример за как биха могли да се развият нещата, а не да е скриптирано кой кого кога да предаде. Просто хората да почнат да правят малко повече простотии, за да се появят повече конфликти, някой друг нож в гърба и така, не да е по готов сценарии, просто да се случват такива работи.

но за да се получи, шефовете на кланове Х и У трябва да се решат на предателството или каквато там мизерия. А това не знам защо все по-рядко се случва. Всички говорим, че искаме да се бием и искаме да стават конфликти, но като дойде момента на игра да го направим, всички изведнъж стават миролюбиви и се дърпат (вижте пак поста на Логруса). Предполагам заради евентуалната отговорност за последствията от решенията. И тук всички носим отговорност, защото хората от клановете доста често си съдят лидерите и приказват какво решение как било и защо трябвало да е иначе, съответно лидерите гледат да стъпват внимателно. Ама трябва да се сетим, че това да играеш не-толкова-перфектен лидер и да взимаш не най-рационалните решения, за да става интересното, не е равносилно на наистина да си лош лидер в реалния живот.

Страници: [1] 2 3 ... 86