ЛАРП

24 Април, 2018, 00:54:10 am
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

ЛАРП България - НОВИНИ

ЛАРП » Профил на Lt. Hellen Frost » Покажи участието » Публикации

Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Lt. Hellen Frost

Страници: [1] 2 3 ... 130
1
Цялата информация относно ларпа е налична на уебсайта на поредицата:

http://www.thefog-larp.org/bg/2018-2

2
Публикувам програмата на ПОРТАЛ-а на български
Работният език на конференцията е английски, НО - ако има брой хора, за които конкретна лекция е много интересна, но не могат да разберат, ще осигурим превод от английски на български на основната лекция - на дискусиите след нея няма да може; както и възможност за последващо обсъждане между българските участници.


PORTAL VI - Live Action!
02-04.03.2018, ул. Васил Соколов 2, ПЛОВДИВ


02.03.2018, Петък

13.30 – 13.40   Официално откриване. Представяне на участниците.

13.40 – 14.00   Биохимия и ЛАРП: културните различия през призмата на биохимията – една провокативна презентация от Георги Влайков

14.00 – 17:30    Urban Action: „Пловдивски патрул“ – градска игра по мотиви от серията за Патрулите на Сергей Лукяненко – от Николай Николов „Зигфрид“ и Алеко Пальов

18.00 – 19.00   Да измислим ЛАРП за 1 час: уъркшоп, от Terrible Creations (Хърватска)

19.30 – 21.30   Камерни ларпове:
1) Фамилия Бонифачо: Навечерието, от Terrible Creations (Хърватска). Историята в играта се развива през 1920-те години в САЩ, в една италианска мафиотска фамилия.
Брой участници: 6
2) Пристигане на Тау Цети, от Иван Жалац (Хърватска). Научно-фантастичен лсрп за експанзията на човечеството отвъд нашата слънчева система и свързаните с това надежди и проблеми – както технически, така и социални. Брой участници: 5-12

22.00 – 24.00   Bar Action: Ходене по барове

03.03.2018, събота

10.00 – 10.45   Панел Fight Action
Водещи: Илина Конакчиева, Георги Влайков
Ролята на конфликта в ларп игрите. Форми на конфликт. Управление на конфликтите. Справяне с последствията.

10.45 – 11.15   Панел Free Action:
Водещ: Иван Жалац (Хърватска).
Представяне на хърватски ларпове: Izgon: Ascendancy (тридневен първейсив градски съвременен фентъзи ЛАРП), Noćne kronike („Night Chronicles“ – вампирски ларп, който използва олекотена система от правила в стила на нардичерските ларпве, играе се и в момента), Zemlja snova („Dreamland“ – предстояща серия фентъзи ларпове, която е специално направена така, че да може да има прехвърляне на персонажи между различни игри) 

11.15 – 12.30   Панел PR Action
Водещи: Даниел Андрей Фиделман (Израел), Мирослав Вранка, Иван Жалац (Хърватска)
1) как да представяме ларпа пред външни хора; 2) отношения с „цивилни“ по време на игра; 3) отношения между организатори и участници или клиенти;
Уъркшоп: представяне на ларпа!

12.30 – 13.30   Обедна почивка

13.30 – 15.00   Панел Academic Action
Ангелина Илиева (България): ЛАРП културата – между и отвъд – представяне на книгата на Ангелина.
Ярослав Кот, Беларус: ЛАРП като социален инструмент

15.00 – 16.30   Панел Love Action
Водещи: Зофия Сковронска (Полша), Иван Жалац (Хърватска)
Любов и романтични отношения в ларпа

16.30 – 17.15   Панел Continuity Action
Водещ: Иван Жалац (Хърватска),
Развитие на персонажи в серийни игри, прехвърляне на персонажи между игри

17.15 – 18.00   Почивка за вечеря

18.00 – 20.00   Панел Drama Action
Семинар по актьорско майсторство: Никола Боев и Дионис Вангели
 
20.30 – 23.00   Камерни ларпове
1) Любовта е тъга (Фабрицио Бонифачо), от Terrible Creations (Хърватска). Психологически камерен трилът с елементи на хорър. Брой участници: 6
2) Star Wars: Endor, от Terrible Creations (Хърватска). Играта се развива във вселената на Star Wars, в края на филма Завръщането на джедаите. Брой участници: 6. Изисква се добро познаване на вселената и филма.

04.03.2018, Неделя

11.00 – 12.30    Панел Craft Action
Водещи: Зофия Сковронска (Полша), Теодор Чехович, Цветомир Цветков, Николай Николов

12.30 – 13.30    Обобщаваща дискусия

13.30    Закриване


3
Приятели,

ПОРТАЛ е международна годишна конференция за ЛАРП за югоизточна Европа.
Досега са проведени 5 издания - в Будапеща и Загреб.

Тази година за първи път конференцията е в България - в частност в Пловдив, на 2-4 март.

Защо в Пловдив, а не в София - защото там ни е по-лесно да направим цялата логистика със значително по-малко разходи.

Заповядайте!

КАКВО ЩЕ ИМА НА КОНФЕРЕНЦИЯТА ИНТЕРЕСНО

Конференцията включва - като всяка конференция, презентации и дискусии по няколко теми, които сме подбрали внимателно така, че да са интересни за  нашите играчи. Можете да ги видите в програмата, която се намира на сайта на събитието.

Освен това обаче включва още няколко много яки неща:
- градски ларп игри (Urban LARP)
- камерни ларп игри (Chamber LARPs) - нещо ново за България, но много хубаво, което смятаме, че всички трябва да опитате, ако не сте. Те ще бъдат организирани и проведени от международен екип, който от години се занимава с това професионално. Аз и Георги сме били и да знаете, че е много яко.
- базово обучение по актьорско майсторство от професионалист
- и, разбира се, ходене на бар

В конференцията ще участват гости от чужбина, с които ще можем да обменим приказки.


ЗАЩО Е ВАЖНО

Не ми достига красноречието да ви опиша защо това е много важна крачка.
От 12 години развиваме нашето хоби в България.
От 6 години в страната ни идват играчи от други държави, но едва от 2 тези държави са повече от една.
Може да се каже, че с общите ни усилия, тръгвайки от нищото, сме поставили България в центъра на региона по отношение на това занимание.
Извървяли сме дълъг път, с много преживявания и уроци, имаме своите проблеми, но и намерени решения за тях.

Сега може да се каже, че с провеждането на Портал VI в България, за първи път стъпваме напълно пълноправно на международната ларп сцена - не само като игра, на която са дошли някакви хора от други държави, но като значим форум, място за обмяна на идеи и развиване на хобито ни в международен мащаб.
Искахме да има повече гост-лектори от чужбина, освен тези, които ще има, но, за съжаление не можем да си го позволим още - но самият  факт на провеждане на поредното издание на форума тук е много значима стъпка.


УЧАСТИЕ

Конференцията е с работен език - английски.

За да участвате, моля запишете се в регистрационната форма тук: https://goo.gl/forms/ozm4rqQadbQ1Lcoo2

Официално няма такса за участие, която да се събира за вход, но ви молим ако имате възможност да отделите по 5 лв, за да ни подпомогнете при покриването на разходите (игрите, залата и др.) Ще има кутия за целта на Регистрация. Благодарим предварително.



4
Зимен ЛАРП по ДС 2018 / График на играта
« -: 30 Декември, 2017, 19:56:21 pm »
СЪБОТА 6 януари

13.оо: инструктаж

13.25: НАЧАЛО. Не може да закъсняваме и няма. Ако  имате играч от вашия отряд, който ще дойде по-късно, си го оправяте вие.

18.30 - 19.10: ПОЧИВКА. ВНИМАНИЕ: в тази почивка не може да ходите в голямата зала и да засядате на ядене и пиене на маса.  Тази година е различно. Социални интеракции ще има, но малко по-късно, след като се изпълнят съответните неща. Почивката е за да си смените чорапите/изсушите и да хапнете да не сте гладни и да не умрете - по стаите или в малката зала, ако сте си купили супа/скара от хижаря.
Ако някой е много уморен и не иска повече да излиза, молим да остане да си почива съответното време в стаята и после ще го викнем за социалното.

СЛЕД КРАЯ НА КУЕСТА: социална част.  Трудно е да се каже в колко часа, защото зависи от вас основно, но ще е нещо разумно като време, СЛЕД КОЕТО ще има възможност за ядене, пиене и социални взаимодействия между персонажите.


Saturday, 6th January

13.оо: Briefing

13.30: START OF GAME .

18.30 - 19.10: BREAK. ATTENTION: during this break it is not allowed to stay for long in the common room  of the hut. This year it is going to be different than the usual. There will be social interaction, but a little later, after some prerequisites have been completed. The break is for you to get dry/change socks, have a bite so that you are not hungry and don't die. You are supposed to do that in your room or in the small common room if you have purchased soup ot BQ from the hutman. 
If someone is really tires and wishes to discontinue playing outside, please rest in room and we will call you out for the social part.

AFTER THE END OF THE QUEST: social part.  It is hard to say at what time it will start, beacuse is mainly depends on your play, but it is going to be something rational, AFTER WHICH we all will have the opportunity to feast, drink and interact socially with other characters.   

5
Раняване

При поемане на щета в крайник, този крайник е ранен и не може да бъде използван ефективно (ако е ръка – не може да се ползва за държане или използване на каквото и да е; ако е крак, е позволено да се стъпва на него, но с тежко куцане).


Тежко раняване (кървене/инкапацитиране)

При поемане на щета в торса, персонажът е тежко ранен (кърви/инкапацитиран), при коетосе намира в безсъзнание. Състоянието на тежко раняване продължава до 2 минути (играчът брои до 120), след което настъпва смърт. Състоянието на тежко раняване може да бъде прекъснато чрез стабилизиране,  излекуване чрез заклинание или с боен еликсир.


Стабилизиране

Тежко ранен (инкапацитиран) персонаж може да бъде стабилизиран с превръзка или посредством заклинанието „Регенерация“ от Ордена на земята.

Превръзването става единствено с бинт, който за тази игра е игрови ресурс и следва да си го набавяте в рамките на играта по предвидените за това начини.
Не е разрешено превързване с ваши бинтове, които си носите, случайни парчета плат, нито символично превръзване.


Стабилизиран с превръзка персонаж не може да се бие, да прави заклинания или да се движи без чужда помощ в следващите 10 минути, след което се счита за възстановен, независимо къде се намира.

Лекуване

Ранен крайник може да бъде излекуван посредством:

- Магия: заклинанието „Изцеление“ от Ордена на живота; заклинанието „Регенерация“ от Ордена на Земята;
- 10-минутно пребиваване в хижата или на точка, която в момента е във владение на вашата фракция.


Инкапацитиран персонаж, ако не е стабилизиран, може да бъде излекуван посредством:

- магия от Ордена на Живота – заклинанието „Изцеление“;
- 10-минутно пребиваване във хижата или на точка, която в момента е във владение на вашата фракция.
- Магьосник от Ордена на водата, който е омагьосал себе си със заклинанието „Aqua Vitae“, се излекува при поглъщане на глътка вода.


Съживяване

Съживяванe може да се осъществи по някой от следните начини:

- От магьосник от Ордена на живота (заклинание „Възкресяване“);
- Чрез боен еликсир. Канелата като съставка на бойния еликсир за тази игра е игрови ресурс и следва да си я набавяте в рамките на играта по предвидените за това начини. Не е разрешено прогитвяне на боен еликсир с ваша канела!
-  10-минутно пребиваване във хижата или на точка, която в момента е във владение на вашата фракция.


ДЕФИНИЦИИ! ВАЖНО!

10-минутно пребиваване в хижата или на точка означава, че отивате до хижата/точката, стоите там 10 минути и след това сте жив/излекуван. Времето за придвижване не се брои.

Точката да е във владение на вашата фракция означава, че на точката е вдигнат флагът на вашата фракция и в момента няма присъствие на противников играч на под 10 крачки от мястото на флага. Ако противников играч пристъпи на под 10 крачки, съживяването/лекуването прекъсва, вие все още сте мъртъв/ранен и след това процесът трябва да бъде започнат отначало.

Ако отидете да се съживявате или лекувате на точка и се окаже, че на нея е флагът на лошите, не можете. Трябва да търсите друга точка или да отидете в хижата.


6
Зимен ЛАРП по ДС 2018 / Валидни правила
« -: 20 Декември, 2017, 19:46:56 pm »
Важат правилата на the Fog LARP, със следните изменения.


1. Съживяване

Няма лазарет

Правилата за съживяване ще бъдат публикувани тези дни.

2. Лекуване

Няма лазарет.

Правилата за лекуване ще бъдат публикувани тези дни, заедно с правилата за съживяване.

3. Хижа Върховръх

Хижата,  имущество във и на хижата не може да бъдат увреждани от играчите. От играч, който е увредил нещо в хижата, ще бъде търсена материална отговорност, а ако не могат да бъдат установени виновните, материалните щети ще бъдат възстановявани солидарно от всички играчи.

Всички участници в ларпа следва да се държат учтиво и добронамерено с хижарите.

Забранени са всякакви масови бойни действия в хижата!!!!

На зимната игра не се прилагат изобщо следните раздели:

2.4.7. Мемориална екзекуция - НЯМА

2.8.1. Лазарет - НЯМА

2.9. Почивка - НЕПРИЛОЖИМО!

5.2. Ингейм и офгейм зони в лагерите, ингейм и офгейм статус на лагерите - НЕПРИЛОЖИМО!

6. Структури по терена - НЕПРИЛОЖИМО!

9.х. Некласифицираните заклинания от правилата за магия - НЕПРИЛОЖИМО!

9.(206) от Правилата за магия:
"В игра персонажите – магьосници, могат да бъдат част от Магьосническата академия или магьосници-ренегати. За играчи, избрали да бъдат магьосници-ренегати, изцяло важи правилото (205). Магьосниците-ренегати могат да правят само по 7 магии от съответния Орден. Последните две, най-силни магии, могат да се правят единствено при принадлежност към Магьосническата академия."

Магьосническа академия НЯМА! Правило (205) ВАЖИ - не можете да играете магьосник, без да сте се свързали офгейм със съответния магистър.

9.(208) от Правилата за магия - печати и карти с печати НЯМА!

10.(213) Нетърпимост на ОСП към Магията - НЕПРИЛОЖИМО спрямо сетинга.

11.(224). Тъмна гвардия НЯМА! Канелата е достъпна на място в ограничено количество.

12. Икономическа система - НЯМА!

13. Притежаване и завладяване на земи - НЯМА!

14.1. Знамена на фракции - НЯМА!

14.2. Имперски ками - НЯМА!

14.3. Магически камъни - НЯМА!

14.4. Взривяващи капани - НЯМА!

14.5. Стрели със специален ефект - НЯМА!

14.6. Всевиждащи очила - НЯМА!

14.7. Медальони на менталната крепост - НЯМА!

14.8. Нашийници за магьосници - НЯМА!







7
Зимен ЛАРП по ДС 2018 / История
« -: 19 Декември, 2017, 22:51:16 pm »
Къде се развива действието?
Над малко градче на име Колмар, далеч на запад от познатите ни земи.

Кога се развива действието?
През 2015 г. сл.Имп.

Кои сме ние?
Вие сте Храбрата волнонаемна армия на Конклава на Република Д’Азур.

Какво е Република Д’Азур?
Република Д’Азур е малка аристократична република. Една от редица малки аристократични държавици в този район, възникнали след падането на Империята и възстановяването от Катаклизма.

За разлика от другите републики наоколо обаче, тази е основана от магьосници. Група ренегати-пацифисти от всички Магьоснически ордени, които не пожелали да участват в Магьосническите войни, се оттеглили в планината и създали малката държава. С утихването на преследванията срещу магьосниците установили отношения със съседите си и всичко било наред.

В държавата, разбира се, живеят и много хора, които не са магьосници – потомци на завареното население, както и новодошли, привлечени основно от процъфтяващото икономическо развитие. Републиката е толерантна и към странни малцинства - такива са например реверситите - малобройна секта от хора, притежаващи дара (или проклятието) да противодействат на магията. Предполагаемо наследници на някакви специални имперски части, яростно преследвани по време на Магьосническите войни, малки групички от тях били скривани и подслонявани на различни места. Изненадващо, едно от тези места била магьосническата република Д’Азур.

Република Д’Азур е устроена по следния начин. Има шест Провинции, възникнали при първоначалното разделение на земите между шестте магьоснически ордена: Игнис,  Аерис, Мортис, Тера, Аква и Вита. Всяка провинция веднъж на 4 години избира:

- Магистрат, който я управлява като губернатор и я представлява в Конклава – задължително магьосник от съответния Орден;
- Префект, който има задълженията на главен военен, полицай и пожарникар – задължително немагьосник;
- Аргентарий, който отговаря за търговията, задължително търговец с най-малко 5 години опит в търговията, от които най-малко 3 да е излязъл на печалба;
- Трибун, който говори от името на селяните и занаятчиите, задължително селянин или занаятчия;
- Арбитър, който е съдия във всички спорове и дела в провинцията и също има за задача да се намесва безпристрастно, ако останалите четирима управници не могат да вземат решение  за нещо. Арбитърът има последна дума по спорното решение.

Републиките  си живели мирно и спокойно, отдадени на търговия, вино, лентяйство и философия, докато не  били нападнати от лошите.

Какво е Конклавът?
Конклавът е висш колективен орган - съвет, който управлява републиката. Състои се от шестте Магистрати. Те имат много ограничени права да се месят на провинциите и го правят само в изключителни случаи. Предимно се занимават с общите икономически и военни въпроси, но военни въпроси не е имало, докато не дошли лошите.

Какво е Храбрата Волнонаемна Армия на Конклава на Република Д’Азур?
Когато нападнали лошите, Конклавът видял, че работата не върви на добре и упълномощил Магистратите да създадат наемна войска за обща отбрана на Републиката. Те го сторили и така се формирала Волнонаемната армия, състояща се от 6 Кохорти, всяка начело с Легат. Легатите заседавали във Висшия щаб на Конклава, заедно с Магистратите.

Какво са лошите?
Лошите са наемническата армия на Обесения. Това, което се знае за Обесения, е, че е много покварен магьосник, безскрупулен и без никакъв морал или задръжки, който владее изключителна, но неизвестна мощ.  Обесения е на път да превземе всичките малки републики в района и да ги подчини на диктаторското си управление. Понякога хората от Конклава си задават въпроса защо му е това, но досега не са намерили удовлетворителен отговор.

Бидейки основатели на своето сложно, децентрализирано, и с разделение на властите републиканско управление, идеята за диктаторството на един зъл магьосник не просто е напълно неприемлива за тях, но направо ги ужасява. Освен това се знае, че из земите, които Обесения вече е превзел, има безчинства, избиват се невинни, горят се хора живи, ядат се бебета и прочие.

Обесения не ръководи лично своите армии по време на завоевателния им поход. Ядрото на военните части, насочени към Републиката, е известният и опитен наемнически Четвърти талурски взвод.

Първоначално Талурите са племенна общност някъде в западния край на света. От летописите се знае, че вместо да развитият земеделие и държавно устройство, племената са решили абсолютно да се отдадат на войнските си традиции. Те постепенно изоставят изхранването чрез плячкосване, изнудване и кражби, в полза на естествена „комерсиализация“, превръщайки се в опитна военна сила под наем. След дълъг период на големи сражения и победи, капитан Тагус Зеленоокия, разделя 600-те оцелели Талури в 12 взвода, всеки от които има свой Летописец. След претърпяна голяма загуба от друга сила, наречена Сивите мечове, малцината оцелели командири взимат решение Талурите да бъдат разпуснати завинаги. Несъгласен с решението остава единствено командирът на 4ти Талурски Взвод,  лейтенант Калвус Плешивия. Той изнася публична реч, в която твърди, че “недостоен е не този, който пада, а този, който отказва да стане”. Калвус реформира много от оцелелите в собственото си подразделение и потегля в търсене на нови сражения, в едно от които загива.

Днес структурата на Взвода включва Капитан (Черния Капитан), няколко Лейтенанта, сержанти, ефрейтори и редници. Известен е  и Летописеца Витус Клюна, чието място в иначе строгата военна йерархия не е ясно.

Четвърти талурски взвод е известен с лоялността си към своите традиции. Не нарушават сключени договори, не пропускат да си поискат заплащането, считат агресията и инициативността за изключителни добродетели и заклеймяват проявата на страх в сражение.

Какво съм аз?
Ти си войник в Храбрата Волнонаемна Армия на Конклава на Република Д’Азур. Принадлежиш към една от 6-те Кохорти, в която ще бъдеш разпределен служебно след записването си.

Всяка от 6-те групи ще си избере Легат и Магистрат, които ще ги водят по време на играта и ще участват във Висшия щаб на Конклава. Това ще стане в предварително създаден чат във Фейсбук.

Войниците на Конклава са доброволци, високо мотивирани да опазят своя начин на живот, както и силно притеснени от безчинствата, които вярват, че ще се случат на техните семейства, ако Републиката падне.

Войниците са с разнообразен произход, цивилни професии, морал и виждания за света, но са обединени от верността си към идеите на Републиката и яростната любов към начина си на живот.

Не забравяйте, че във всяка армия има не само войници, но и много друг важен персонал. Отново напомняме, че дори да не искате да се биете навън, вашият персонаж има място на играта и за това е помислено.

Тъй като мащабната война е невиждано досега състояние на републиката и постоянна армия липсва, войниците нямат униформи или стандартно въоръжение. Това означава, че може да използвате каквито искате като инвентар и оръжия. Задължително изискване обаче е да не носите инсигнии и емблеми на съществуващи в ДС кланове от нормалната серия игри. Или в краен случай те да са добре скрити.

Срок за записване: 27.12.2017 г.
Линк за записване: https://goo.gl/forms/YwWURAkqk2tsxpyw1

8
Зимен ЛАРП по ДС 2018 / Основна тема
« -: 10 Декември, 2017, 20:58:54 pm »
Зимното събитие на The Fog LARP този сезон ще ви предостави възможността да разчупите ограниченията на политиката, войните и съюзите от последните кампании.
Действието се развива в света на The Fog, но в отдалечени земи в Мъглата.

ОТ НАС ЩЕ ПОЛУЧИТЕ:

- Динамична зимна игра със застъпена бойна част;
- Интересно съдържание, което да ангажира небойни персонажи, наред с бойните;
- Смислена обосновка на събитията – по-различна от обичайното „във война сме и не можем да се гледаме, но сме се събрали на Върховръх, защото така“
- Възможност да поиграете с други хора, различни от вашите другари по фракция, без изсмукано от пръстите обяснение за това.

ОТ ВАС СЕ ИСКА:

Да дойдете с друг персонаж, различен от обичайния ви персонаж в The Fog.

Не е необходимо да си правите коренно различен инвентар!

"Ама защо сте го направили така, а не както всеки друг път? Искам да си играя с нормалния герой пък!"

- Колкото и да ви харесва нещо и да го искате, всеки път едно и също се изчерпва.
- Разнообразяването с други събития и персонажи в дългосрочен план води до развитие на света на The Fog LARP, по-голяма жизненост и устойчивост.
- След последната лятна кампания имаме прекрасен военен баланс. Имаме много добри идеи за лятната кампания, където ще избухнем с "нормалните" си герои. Всичко това е в риск, ако зимният ларп се превърне в бой между СС и 7х -
това ще омръзне. Или пък събитията доведат до някакъв нов съюз.

ОТНОСНО ПРАВИЛАТА

Важат всички нормални правила на The Fog LARP. Toва е същият свят, само мястото на развитие на действието е друго. Има си войни, магьосници, знахари, алхимици и всичко останало.

OТНОСНО ПЕРСОНАЖИТЕ

Вашият алтернативен персонаж може да бъде изцяло различен или да прилича доста на вашия обичаен персонаж. Може да бъде хиляди метри дълбок и сложен, може да е просто обикновен войник. Подходящи са както войни, така и магьосници и/или учени.

Изискването е единствено да няма връзка (родствена, приятелска или друга) и да не познава изобщо персонажи от „нормалните“ ларпове в поредицата. Молим да избягвате екстравагантни истории, които заобикалят това изискване (от типа аз съм специален и мога да се телепортирам или нещо подобно) – това няма да ви донесе никакви предимства, ще осакати изживяването и може да доведе до обърквания на по-късен етап. Избягвайте също така много високопоставени герои.
Не е необходимо да си правите коренно различен инвентар! Никой не е с “нормалния” си герой и по сетинг сме на друго място, така че няма как някой да ви обърка. Единствено молим да избягвате гербове и инсигнии от летните ларпове.

В дните преди празниците ще се пусне по-подробна информация къде се развива действието и какъв е неговият контекст, което е необходимо за разработването на персонажите!

РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ ПО ГРУПИ

Играта ще протече като хората са рзпределени по групи - тези групи имат обща цел, но се намират в лека конкуренция помежду си. Разпределението този път ще стане предварително, а не на място с цел хората във всяка група да имат време да създадат някаква общност като фракция, персонажите им да се знаят помежду си - насърчаваме създаването на общи чатове/групи, да си измислите някаква инсигния или общ аксесоар към инвентара, който всички да носите и т.н.

За тази цел скоро ще пуснем форма за записване и ще ви помолим да се запишете за ларпа.

10
Зеления байряк обявява претенция към свободната територия на Сливен!

11
Ферумгард: свободна територия Радомир

12
The FOG LARP 2017 / Претенции за територии 2017
« -: 10 Юли, 2017, 11:44:42 am »
Пясъчните остриета: свободна територия Смолян

13
Приятели,

Благодаря на хората, които са се записали за ларпа, и особено много - на двамата човека, които даже са ми дали и пари. Наистина.

 :cheers:

Обяснявам защо ни трябва това записване:

- трябва да знаем с какъв бюджет разполагаме, казано по-просто - колко пари можем да харчим за инвестиции в ларп града и другите неща, които искаме да направим.

Това трябва да го знаем СЕГА, а не една седмица преди ларпа, защото за една седмица преди ларпа няма да успеем да го направим.

Няма да успеем да го направим за една седмица, защото 1) много неща се поръчват отнякъде за да са по-хубави или по-евтини и да ни стигнат парите, или защото няма наличности, и им трябва време за да пристигнат и после да им организираме транспорта до горе; 2) защото ние от екипа на The FOG не работим правене на The Fog, a работим друга работа, не можем да си вземем отпуск 2 седмици, в който само да работим за The Fog, и дори да можем, после да нямаме отпуск никога повече за нас - откъде накъде пък.

- трябва да знаем колко човека ще има на ларпа и от кои фракции. На дебрифингите всички искате да има подобрения в баланса и геймплея. Гледайки облаците, аз разбира се мога да кажа: "миииии на ларпа ще има 180 човека +/- 40, но така не мога да планирам нещата така, че да има минимален шанс да сте по-доволни от предишния път.

Оттук нататък ще се карам.  :headoff:

Всички, които пак не сте видели, не сте разбрали или просто ви  мързи, или просто отлагате до последно, защото така правите в живота си по принцип, сте мундари. Нямам проблем да го кажа, защото все още не сте ни клиенти и напомням, че целият екип на The Fog LARP работи безвъзмездно, но за сметка на това много. Сигурно аз ви обиждам, но вие пък ми скъсявате живота и вкарвате 5-6 човека в ужасно сложни филми, които им объркват личните планове - и всичко това, за да им мрънкате сега защо имало такса и защо била толкова и после на дебрифинга защо еди какво си станало така, а не иначе и защо нямало нарисувани пътищата на картата. Ами пътищата на картата ги няма нарисувани, защото всичко се налага да се случва в последния момент и естествено то се насира. В края на деня, естествено, вината е на организаторите, а не на човечетата, които не са видели, не са разбрали, домързяло ги е или просто са отлагали до последно адски сложната и отнемаща между 2 и 5 минути процедура да нацъкат една гугъл форма с 5 въпроса с повишена трудност като напр. име и клан. Иначе ако имате някакъв жизнено важен и фатален за световния мир проблем, като къде са ми 5-те сребърни и аз имам ли все още еди коя си територия, е тотално ок да пишете на някой от нас по всяко време на денонощието и да ви е спешно да ви се отговори, защото ще си правите РП с някого специфично тази вечер примерно.

За да си спестим взаимно всички тези неща в бъдеще вероятно ще се наложи да пуснем записвания с определен срок, който свършва 2 месеца преди ларпа, както правят всички игри ларп и еърсофт с толкова много участници. Ние ще сме спокойни и 2 месеца ще можем да подготвяме качествена игра на висотата на стандартите от днес, а не от преди 5 години, а който не се е записал и не е дал пари за общите разходи, просто няма да може да влезе  или, ако наистина много държи, ще влезе срещу 4хтаксата за споделяне на разходите.

 :headoff:

Та, хайде моля Ви се, да се запишете за ларпа. :rock:

14
The FOG LARP 2017 / Търсим човек за работа
« -: 13 Юни, 2017, 09:20:57 am »
Търсим човек за следната "позиция" по време на играта.
ДОМАКИН
1. Какво се иска от човека:
- присъствие във и около хижата в периода 2 август сутринта - 6 август следобед
- регистрация на всички пристигащи участници (ок. 200 души българи и чужденци)
- настаняване на гостите в хижата при пристигане и следене освобождаването на стаите;
- насочване на останалите към определените на терена места за лагери
- съдействие на чужденците при поръчване на храна в хижата и изобщо общуване с хижаря, настаняване и освобождаване на стаите
- поддържане на ред в опашката за душовете
- отговаряне не въпроси тип "какво трябва на направя сега" и "къде трябва да отида", "защо топлата вода в бойлера се свършва, когато се използва", "защо един човек не може да обслужи 50 за 5 минути" и др. под.
- съдействие на ларп "кръчмаря" при поръчване на храна от хижата
- да обяснява на цивилни туристи какво става и защо не е ок да слязат с колите си на поляната
-още нещо подобно на изброените, което в момента забравям.

2. изисквания
- добър английски (и български)
- да може да работи с хора и да не се изнервя от глупостите
- да е сериозен и отговорен, да не реши да се интоксикира вечерта и да го няма или да е неадекватен.

3. какво предлагаме
- добра компенсация за вложеното време и усилия на ден (на лиично)
- покриване на пътните разходи и настаняване в хижата (в стая с повече легла), ако иска
Работата НЕ Е подходяща за ларпъри - няма никакъв шанс да ок да играете между другото от време на време.

15
The FOG LARP 2017 / Записване за хижа
« -: 06 Юни, 2017, 13:40:45 pm »
Приятели, колкото повече се разрастват нещата, едни аспекти стават по-хубави, а други - не  :lol:

А именно, тази година е възможно местата в хижата да не стигнат за всички желаещи.
Трите бунгала са вече заети, както и няколко места в самата хижа.

Който си е писал с мен по въпроса, е записан и няма нужда да прави нищо повече в момента.

Който не е - да ми пише.

Ще се прилагат приоритетни критерии за настаняване, в случай на недостиг на места: с предимство за хора със специфични потребности или идващи отдалеч със самолет без възможност за пренасяне на къмпинг екипировка.

За щастие през август е топло и вероятността за дъжд - значително по-малка.

Страници: [1] 2 3 ... 130