ЛАРП

26 Февруари, 2018, 00:05:48 am
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

ЛАРП България - НОВИНИ

ЛАРП » Профил на Zeratul » Покажи участието » Теми

Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Теми - Zeratul

Страници: [1] 2
1
Юлски ларп по ДС / Отзиви
« -: 06 Юли, 2015, 13:38:22 pm »
Започвам темата :)

Първо искам да благодаря на всички, които дойдоха и направиха играта разнообразна, интересна и пълна с изненади и неочаквани ситуации.

Седемте хълма - благодря за атмосферата която създадохте с лагера си, направен с много труд и изглеждащ прекрасно! Пропагандните плакати закачени навсякъде, стената от щитове, балистите на входа, инвентарите ... и РПто разбира се - Зигфрид - за страхотното неочаквано начало на играта, което промени планираните от доста хора неща в хода на играта и я направи интересна, Визимир и Гул - най-яките кръчмари, които съм виждал на ЛАРП игра...
Тренировката на крепостта също беше много добра, въпреки че хората бяха изморени и недостатъчно - получи се прекрасно според мен - въпреки 3те спирания, нямаше напрежение и лоши чувства, пробвахме различни неща, хвърляне на човек през стената и прочие - имайте предвид, че септември като оправим 2те укрепления и сложим едни Зелени байряци вътре - влизането може да се проточи ;)

Дуло - очарователно е как се появихте след дълго отсъствие и показахте, че всеки който ви подцени (Зиги нали четеш?!) свършва вързан на дърво ;)
Много ми хареса цялостната ви игра, в моите очи кланът е претърпял едно много ползотворно развитие и има огромен потенциал тепърва да ни изненадва приятно на ларпове. Съюзът с Нолдор се оказа хем изненада лично за мен - хем удивително ефективен (както видяхме от нападенията над лагера на Седмохълмци).

Нолдор - не очаквах толкова много хора да дойдат, и то под знамето на самия лорд Елве. Дано да ви е харесало, бих желал да ви видя в още по-голям състав и в игра денонощно :) Въпреки, че имаше доста нови играчи като за ДС от вас, мисля се вписаха прекрасно, а и от известно време липсваше елфско стълпотворение на уши в колорита на играта.

Тъмната Гвардия - дори при липсата на лорд Ферос, Барона, Хадес и Ортус успяха да забъркат достатъчно бели, за да можем да очакваме с интерес пълния им състав. (за пиенето даже не отварям и дума :D)

Източен вятър - отново беше удоволствие да се бие...ъъъ съветваме заедно (какво са 5 имперски съвета за 1 денонощие нали ? )

Вестителите на хаоса - благодаря за играта момчета и момичета - ще преведа на всички по сметките 2 сребро и 1 престиж да се почерпите и да се почувствате хубаво - с благодарности от шефа ;)

Сребротрън - уж наемнически клан ... а се оказаха способни да наклонят сериозно везните в полза на този, който има достатъчно пари.

Червената ръка - не успях да играя с тях, ама изглеждат много яко епични и тоя дето ги води прилича на Вал :P

Магическата академия - ректор Арадиа и компания направиха много интересни обучения - теоретични и практични - съветвам всеки, интересуващ се от магия да ги посети. Честито на новата магистърка на школата на Живота - Ерина Вифрей (клан Нолдор) и новите магистри на школите на Огъня (НогарКаз) и на Въздуха (Нуада). (очакваме да почерпите както си трябва, и да знаете, че бонбони не пием !)

Научния институт - съдейки по количеството пари, които събрахте за часове - явно нещата, които правите и предлагате са доста добре измислени ! Поздравления за лорд Териус, Грекс и Ева за подготвените материали !

Малко обобщение на играта:
1) Пробата на оръжия чупещи щитове се оказа успешна, такива ЩЕ има, но няма да бъдат мечове - по скоро алебарди/боздугани(като този на Стефано напр.)
2) Искам да въведем изискване оръжия над 1,20 да НЕ се правят от тръба защото се огъват и стават ужасно тежки - ползвайте бамбук или нещо друго, което е леко и твърдо. Двуръчните мечове, които видяхме, направени от бамбук ще бъдат с около 1/3 по-леки, няма да се огъват, което ще ги направи доста по безопасни и красиви.
3) Не видях много ползване на червените ленти за унищожаване на предмети, но мисля, че е добра идея да остане.
4) По повод обозначаването на офгейм лагер - 0) Четете правилата, моля ! 1) добре е да имате отделни лагери ако терена позволява, 2) ако терена не го позволява поставете маркер - за септември съм измислил маркер, ще публикувам клип за да го видите тези дни - ако някой каже, че не го е видял - ще го бия с маркера !
5) Обособяването на места за действие и презентиране на магьосници, учени и алкохолици (кръчмата) работи добре и обогатява много играта и възможностите на всеки персонаж за игра.
6) Тук трябва да спомена за разочарованието ни от МНОГО пияните хора в събота вечер, надявам се да не се повтаря. Не носете прекалено много експериментално-домашни алкохоли - може някои хора да се натровят, ако сте нови в ларпа и/или пиенето - питайте - имаме ветерани и в двете, ще ви обяснят някои неща!
7) Уважавайте хората, които спомагат за вашия комфорт - имаше изцепка в хижата със запушена с дреха тръба, която беше избила долу в механата - това е ужасяващо тъпо и е истински късмет за тоя дето го е направил, че не установихме самоличността му. Още нещо - хижаря е един, той и жена му приготвят храна за 80 човека поръчващи непрекъснато и наведнъж по 10-15 еднакви неща от менюто, не мрънкайте и чакайте - не сме на ресторант с 5 готвача, 6 сервитьора и помощен персонал. Това е Хижа !
8) Моля когато играта е спряна заради пострадал, да сдържате нервите си ако не сте запознати със ситуацията - може да е нещо сериозно, може да е някой от вашия клан. За щастие и този ларп се размина без инциденти. Няколко кървящи пръста и малки рани не ги броя.

Ако съм изпуснал нещо - допълнете !
Имам въпроси няколко
Към лидерите на кланове - възможно ли е да ми дадете по 1-2 имена на хора от вашите кланове (ако има такива), които са запознати практически с първа долекарска помощ ? Искам да направя списък, за да може да го има на 2-3 места на терена (ингейм разбира се) и ако се наложи да бъде потърсен най-близкият от тези хора за помощ. За момента знам за себе си и за Ортус от Гвардията.
Пак към лидерите на кланове и към Хелън - роди се идея ако има желаещи сигурни хора да има човек във всеки (или поне в няколко) клан, отговорен за съживяването само - нещо като сътрудник на банката който само записва "Зигфрид - 1 кристал" после "Зигфрид 1 кристал - пак" и така - на края на деня или 2-3 пъти по време на игра могат да дават отчети на Морган, Мериан и Енея - така ще се улесни тяхната работа, ще се обогати РП-я и няма да има постоянно търчане по терена за търсене на банкер - ако 2 клана се сбият - ще има 2ма дето могат да взимат кристал срещу съживяване. Те няма да могат да правят никакви транзакции и прочие. Помислете над това - мисля, че може да се развие и използва.

Беше удоволствие да играя с всички вас.
И за пореден път да организирам с Хелън ;)
Поздрави и до Септември !

Зератул

2
Приложение 1

Магическите ордени и техните магии

Орден на Водата

1. Ледени игли - 3 пъти на ден

Магьосникът извлича влага от въздуха и я превръща в конус от свистящи ледени кристали.  Изпълнява се с топка, синя на цвят, с която трябва да се уцели жертвата на магията, за да има ефект.
Нанася 1 щета в зоната, където е уцелила. Независимо къде е уцелила, дори в дреха, оръжие или щит, замразява улучения (не може да се движи, не може да говори)
Докато е замразен, улученият поема всички щети, ако е ударен, които би поел и ако не беше замразен.
Замразяването се прекъсва:
- Със смъртта на замразения
- С изтичане на ефекта (10 минути)
- С размразяване

Заклинание:

Сбирам магия, студ и мъгли,
смърт и забрава – ледени игли!


2. Ледена броня - 2 пъти на ден

Магьосникът извлича влага от въздуха и за продължителност от 10 минути се обгръща със скреж и ледени кристали, които образуват броня около тялото му (абсорбира 2 щета), както и го пазят от замразяване с ледена магия.
Който удари магьосник с ледена броня, понася ефекта на замръзване, описан по-горе.

Заклинание

В душата ми са охладени
днес чувствата от прежни дни.
Но злоба има още в мене
сърцето ми да вледени.
Стихийо, аз ти повелявам –
ти в туй сърце се настани!
Дорде мощта ти обладавам,
не ще ме никой нарани


3. Леден блок - 1 път на ден

При докосване с ръка вледенява противника за 30 минути. След изтичане на 30-те минути обектът на магията изпада в състояние на кървене. Докато е замразен, понася всички щети.
Замразеният в леден блок може да бъда пренасян от 4 души

Тази магия не може да се премахне с размразяване!
Ефектът се премахва със смъртта на замразения или след изтичане на 3о-те минути.

Заклинание:

Да се измисли от адептите на Ордена, ако искат да ползват магията.


4. Размразяване - 2 пъти на ден

С докосване магьосникът освобождава водата и премахва ефекта на замразяването

Заклинание:

Стихии, в миг се оттеглете –
да се разчупят ледовете!



3
Драконов свят стари теми / Отвари
« -: 25 Юли, 2013, 23:10:55 pm »
Това са отварите, които са изнамерени в този свят и съществуват.

Персонажите, които ще играят знахари, трябва да искат да са знахари по принцип в света, а не само за тази игра. Бройката им няма да е безкрайна. Моля желаещите да се свържат с нас.

Основното за отварите е, че ще трябва да се приготвят реално, от реални съставки, с които знахарите ще трябва да търгуват или да си набавят по друг начин. Достатъчно е и малко количество от отварата - около 2 супени лъжици, което можете да смесите с питието на вашия обект.

Принципно, всеки може да смеси нужните съставки и да ги свари.. но ще получи.. чай. Никой не знае засега защо знахарите успяват да получат не чай, а отвара.

Специални благодарности за съдействието на Ленор и Лимбоник за концепцията и за рецептите на отварите.

ВНИМАНИЕ: Всички играчи да прочетат билките, от които се правят отварите. Количествата са малки, но ако ВСЕ ПАК някой има някакъв медицински проблем, поради който не е добре да пие дори и малко количество от тях, да се обади. Това ще го отработим и при записването!!!

Трайността на всички отвари е ЕДИН ЧАС след сваряването им!

Отвара за лоялност

1-2 минути след изпиването/отпиването на отварата за лоялност персонажът, който я е погълнал, започва да изпитва чувство за вярност към персонажа, който му я е дал (напр. подал му е чашата или му я е излял в устата) и убеденост в правотата му по всички въпроси. Действа в негов интерес, следва указанията му и не би могъл да го предаде. Това от само себе си включва и ефекта, че отговаря честно на всичките му въпроси, и то така, че в максимална степен това да е от полза за неговия патрон (за разлика от еликсира на истината, при който пострадалият трябва да отговаря истинно на въпроси, но може да прави това като възприема въпросите буквално и им отговаря буквално, защото не се чувства обвързан/привързан към задаващия въпросите). Отварата действа 1 час.

Съставки:
Лайка, бъз, шипка

Начин на приготвяне:
Една чаена лъжица бъз, една чаена лъжица плод шипка и препълнена чаена лъжица лайка се заливат с гореща вода, като се казва съответната формула. Запарват се за 10 минути. Преди употреба се прецежда хубаво през марля или тънък плат.


Еликсир на истината

1-2 минути след изпиването на еликсир на истината човекът, изпил еликсира, е длъжен да отговори истинно на три зададени въпроса. „Истинно” означава това, което персонажът вярва, че е истина – т.е. отговорът му може да е обективно неверен, но той да си мисли, че е. Персонажът също така има право да възприема въпросите буквално и да отговаря точно това, което са го питали – например: „Знаеш ли кой уби шефа на нашия клан?” – „Знам”. Т.е. необходимо е да се внимава при формулирането на въпроса. Ако персонажът не знае отговора, отговаря с истината – т.е. „Не знам”, с което единият въпрос е изгърмял. След изчерпване на трите въпроса действието на еликсира приключва. Ако нито един въпрос не се зададе на персонажа 10 минути, след като е погълнал от еликсира, действието на еликсира приключва.

Съставки:
Мента, коприва, жълт кантарион

Начин на приготвяне:
Три чаени лъжици жълт кантарион се варят във вода за десет минути, после съдът се отмества от огъня, добавят се ментата и копривата и се казва съответната формула. Отварата се запарва за още десет минути.

Омраза

1-2 минути след изпиване на отварата персонажът реагира със силна омраза към този, за когото е била направена отварата. Това не означава да му се нахвърли да го бие - по-скоро го мислете като противоположното на отварата за лоялност, а конкретните реакции зависят от характера на персонажа – т.е. има елемент на риск за този, който пробутва отварата, доколкото той не знае съвсем точно какъв ефект ще постигне. Отварата действа 1 час.


Съставки:
Мента, живовляк, жълт кантарион, черен пипер

Начин на приготвяне:

Две чаени лъжици жълт кантарион се варят във вода за десет минути, след което се добавят една чаена лъжица мента, една чаена лъжица живовляк и щипка черен  пипер и се казва съответната формула. Запарва се за още десет минути.

Забрава

1-2 минути след изпиване на отварата персонажът забравя събитията от последния час, като това действие може да обхване малко по-малко или малко повече време, като важното е, че забравя цялата нишка от взаимосвързани събития. Например: някой ти е платил да убиеш персонажа Х преди час и 15 минути, ти си убил въпросния преди половин час. Изпиваш отвара за забрава и забравяш както че си го убил, така и че са ти платили за това и кой го е направил. Отварата действа 1 час.

Съставки:
Маточина, мащерка.

Начин на приготвяне:
Водата се загрява и след това една чаена лъжица мащерка и една чаена лъжица маточина се заливат с нея и се казва съответната формула. Запарват се за около 8-10 минути.

Отрова


Предизвиква смърт (моментална или бавна (за около 1 час), в зависимост от вида на отровата). Изпилият я персонаж не се чувства добре, превива се, строполява се на земята, гърчи се и умира. При бавнодействащата отрова играчът заявява, че не се чувства добре още при изпиването й, а същинските симптоми започват да се появяват чак накрая. Отрови за остриета няма да се прилагат. Противоотрова за отровата, която действа моментално, няма. За бавнодействащата отрова противоотровата трябва да се вземе преди изтичането на времето (1 час).

Съставки:
Зелен чай, лимон, джинджифил, вода.

Начин на приготвяне:

Една чаена лъжица зелен чай се залива с 200 милилитра гореща вода и се казва съответната формула. Запарва се за десет минути, след  което се добавят сокът от половин лимон и щипка (малка) джинджифил.


Приспивателно


1-2 минути след като изпие отварата, героят изпитва непреодолимо желание да си почине и заспива. Действието на отварата продължава 10 минути.

Съставки:
Мента, липа, мед

Начин на приготвяне:
Две чаени лъжици липа и две чаени лъжици мента се заливат с вряла вода  (200 или 400 мл.), като се казва съответната формула. Запарват се за около десет минути. Когато се поохлади отварата де добавя мед.

Противоотвара

Отвара, разваляща действието на други отвари, включително отровите. Ако играчът преди това е изпил някаква отвара, той поема противоотварата и тя неутрализира действието им. Противоотвара може да се взима предварително. Пострадалите от отвара за лоялност и любовна отвара не могат сами да пожелаят противоотвара.

Съставки:
Коприва, бял равнец, мащерка.

Начин на приготвяне:
По една чаена лъжица от всички билки, заливат се с вряла вода, казва се формулата и се запарват  за около десет минути. След това отварата се прецежда.

Лековита отвара

Действие:

Действа като едно излекуване на магьосник на живота.

Съставки:
Ябълка, мед, канела

Начин на приготвяне:
Водата се загрява за няколко минути, като през това време ябълката се нарязва (специален нож) и се изстисква. Казва се формулата. Когато водата се затопли се добавя медът и се разбърква хубаво. Не бива да се оставя да заври, защото ако е твърде гореща, медът губи полезните си свойства. Накрая се добавят сокът от ябълката и щипка канела.

4
Правила за магия

В последните няколко години магията постоянно и твърде много се променя.  Магьосниците все още не могат да обяснят защо, но допускат, че вероятно има някакви смущения в нейната същност и продължават да работят, за да разберат какви.  В момента те са постигнали крехък баланс, който е следният и е хубаво да не се пипа.

(офгейм: защото напоследък наблюдавахме твърде много пауърплей, 3 системи за магия и метагейминг),

1. Магьосник е всеки персонаж, който умее да прави магии.

2. Магьосник, който има по тялото си метал (броня, независимо колко и къде) или държи метал (оръжие, каквото и да било, независимо за коя негова част го е хванал), не може да направи магия, докато не махне метала, съответно пусне оръжието или то е прибрано в ножницата.

3. Магьосник, за когото не е била покрита месечната издръжка в дадена кампания, не може да участва в същата като магьосник (вж. икономическите правила).  Той не може да направи нито една магия под каквато и да било форма през тази кампания, поради липсата на осигурени за това необходимите ресурси.

4. Правенето на магии изтощава магьосника. Магьосниците могат да правят ограничен брой магии на ден. В зависимост от сложността на магиите, магьосникът може да ги прави веднъж, два или три пъти на ден.

5. Под ден се разбира всеки отрязък от време между две нощни почивки, състоящи се в сън. За да възстанови силите си, респективно възможността да прави магии, персонажът на магьосника трябва да прекара минимум 6 часа в нощен сън. Това не задължава играча на персонажа, който по желание може да спи или алтернативно да излезе извън игра.

6. Магиите са разпределени в Магьоснически ордени. Магьосническите ордени към момента са:

1) Орден на Водата (бившата школа на леда)
2) Орден на Огъня (бившата школа на огъня+ част от бившия орден Сиджил)
3) Орден на Живота (бившата школа на живота)
4)  Орден на Черепа (бившата школа на смъртта + част от бившия Орден на Черепа)
5) Орден на Скитниците (бившата школа на земята + част от бившия Орден на Скитниците)
6) Орден на Феята от Авалон


Магиите на всеки от ордените и заклинанията към тях могат да бъдат намерени в Приложение 1.

7. Поради магическите войни от миналото използването на магия се контролира от Ордените. Членуването в Орден осигурява на членовете му получаването на магически печат, който му дава физическата възможност да борави с магията така, че да може да прави заклинанията на съответния орден. Един магьосник може да има активен само един печат по едно и също време. Ордените не са еднакво влиятелни и могъщи, някои са по-напреднали в изучаването и развитието на магията от други. Един магьосник може да членува в повече от един Орден, но по време на една кампания може да има активен само един печат.

8. Ордените се ръководят от Магистри. В игра те са лидери на магьосническата общност в свободна форма по начин, който най-много приляга на техните персонажи. Извън игра те имат задължението да подпомагат играчите, които искат да играят магьосници в съответния орден, и отговарят за правилното и честно прилагане на правилата от тяхна страна. Някои от магистрите са посочени в Приложение 1.4. Магьосниците от всеки орден могат да си сменят магистъра когато/ако желаят, по начин, който си изберат като се договорят.

9. Орденът на Седмия път е организация на онези, които по различни причини са против използването на магия и магьосниците. Те могат да се ползват от четири приспособления, за които обичат да твърдят, че не са магически, но им предоставят защита от магии с ефектите: „Прекъсване“, „Огледало“ и „Отнемане на енергията“. Ефектите на тези приспособления могат да бъдат намерени в приложение 1. Принадлежащите към Седмия път носят в себе си приспособления/механизми, които са част от инвентара им, както книгата – част от инвентара на магьосника. Механизмът може да бъде произволна джаджа с фентъзи или стийм пънк визия, която трябва да бъде по-голяма от юмрук. За целите на икономическите правила тези персонажи НЕ се третират като магьосници.

10. Магиите задължително се изпълняват в неподвижно положение и с пълна концентрация. Ако магьосникът помръдне, бъде ударен или се разсее по някакъв начин и спре заклинанието, магията се прекъсва. В този случай тя не се счита за изпълнена и той запазва възможността да се опита да я направи отново.

11. Текстовете на заклинанията задължително се изчитат от книга или свитък.

Забележка: Текстовете на заклинанията в приложението не са задължителни - може да се измислят други текстове, на всякакви езици по желание.

5
Играта ще се проведе по старите общи правила, с няколко основни изменения, касаещи най-вече:

1) раняване, смърт и съживяване - ще има кървене преди смъртта, възможност за стабилизиране, роля за медици, които помагат на ранените, без да са магьосници;
2) правилата за магията - опростяване на правилата и ограничаване използването на магия в бой.

Правилата са съобразени както с някои проблеми, установени на предишни игри, така и със сетинга на предстоящата игра.

Безопасност и жълти ленти

1. Важат общите правила за безопасност и правилата за жълти ленти, публикувани в темата за общите правила

1а. Нощна игра: Играчи, които през нощта желаят да играят, но не искат да участват в битки и изобщо да бъдат нападани, се придвижват задължително с фенер или челник, с който си светят в краката и които в никакъв случай не размахват, не осветяват наоколо и не светят на другите хора в очите. "Нападението" над такъв играч става вербално - "нападнат си/убит си/допирам ти нож в гърлото" и т.н., при което той няма право да оказва съпротива и е длъжен да предаде каквото носи или да бъде убит и т.н. Играч, нападнал физически някого, който се придвижва с челник, се изкарва от игра. Тези, които предпочитат реална игра, се придвижват без светлина.

Оръжия и брони, отчитане на удари и поражения

2. Всеки персонаж може да носи всякакви оръжия във всякакви комбинации.

3. Забраняват се т.нар. "Особено големи оръжия".

4. Удар с всяко едно оръжие нанася 1 щета. Уцелване със стрела нанася 1 щета.

5. Отчитане на поражения: всеки е на 1 точка. Кожена броня абсорбира 1 щета, метална броня абсорбира 2 щета, 2 метални брони абсорбират 3 щета. Фул плейт по цялото тяло абсорбира 4 щета.

По същество това е същото като досегашното - човек с кожена броня пада на 2-рия удар или съответно губи крайник, с метална - на 3-тия и т.н.

6. Броните не се чупят и не се поправят. След всяка битка способността им да абсорбират щета се възстановява автоматично.

7.  Недобре маркирани (много слаби) удари не се отчитат. Удари с неадекватно спрямо бронята оръжие не се отчитат – пример: играч с малко ножче нанася три скоростни удара в торса на играч с метална броня.  Слаби удари в пръстите/частта на ръката под китката, не се отчитат

8. Дървени оръжия - бойни тояги, магьоснически жезли и др. нямат ефект върху  метални брони.

9. Зашеметяване (knock out) - символично маркиране на удар с тъп предмет по главата/сънната артерия и информиране на зашеметявания играч с думите "Зашеметен" или (knock out) - персонажът изпада в безсъзнание за около пет минути. След това трябва да отиграе идване в съзнание за мин. 30 секунди преди да може отново да започне да действа нормално. Маркирането става с докосване с ръка или съответното оръжие по рамото на зашеметявания играч.

Вземане на пленници и претърсване на персонажи

10. Важат общите правила, публикувани в темата за общите правила


Раняване, лекуване, смърт и съживяване

Моля обърнете специално внимание на правилата относно кървене и стабилизиране. Съживяването е много трудно и скъпо, много е важно да не допускате вашите другари да умрат!!!

11.1. Раняване, кървене и стабилизиране

- Броните абсорбират щетата. Напр. играч с кожена броня, получил 1 щета, НЕ Е ранен!
- След като бронята е поела колкото може да поеме, всяка следваща щета в крайник води до раняване в крайника и невъзможност за неговото използване.  Персонажът остава в съзнание и може да продължи да се бие. Ако до 10 минути раната не бъде превързана, персонажът изпада в безсъзнание за още 10 минути, след което, ако не бъде превързан, умира.
- Превързването на рани може да се изпълни от всеки персонаж, който носи нужните материали (бинтове/превръзки). По желание клановете/фракциите може да имат специално определени медици. Превръзването спира кървенето (стабилизира), но не лекува! Крайникът остава неизползваем. Персонаж може да превърже сам свой крайник.
-  След като бронята е поела колкото може да поеме, всяка следваща щета в торса води до изпадане в безсъзнание и кървене. Ако до 10 минути раната не бъде превързана, персонажът умира. Превръзването спира кървенето (стабилизира), но не лекува! Персонажът остава в безсъзнание.

Забележки:

Убиване с магии и отрова

Магиите, които убиват (като проклятие, огнено кълбо и др.) първо водят до кървене/безсъзнание. Смъртта настъпва след 10 минути, ако персонажът не бъде стабилизиран.

Отравянето води до безсъзнание. Смъртта настъпва след 10 минути, ако на персонажа не му бъде дадена противоотрова.


Прерязване на гърло

Прерязване на гърло убива веднага!
НЕ МОЖЕ  да прережете гърло през защита на врата, направена от метал (напр. койф) или кожа!
На персонаж със защита на гърлото можете да маркирате забиване на кама в около или нещо подобно, чрез поставяне на ръка на рамото му и вербално маркиране. Ако сте успели да сте толкова близо, че да не ви усети – мъртъв  е. Това обаче НЕ МОЖЕ да го направите притичвайки покрай него и докосвайки го лекичко.

Доубиване на кървящ персонаж

Кървящ персонаж може да бъде доубит чрез прерязване на гърло, отсичане на глава или друг подобен отчетливо изпълнен довършващ удар. НЕ МОЖЕ да го доубиете с второ потупване докато се биете с други 5 човека например.

Екзекуции

Персонажи, които са екзекутирани чрез отсичане на глава, обесване и др. под. Умират веднага.

11.2. Лекуване

Лекуване може да се прилага на всеки персонаж, който кърви, независимо дали е стабилизиран или не е. Т.е. в рамките на 10-те минути преди да умре, раненият може директно да бъде излекуван от лечител и не е задължително първо да го стабилизирате.

Персонаж с ранен крайник може да бъде излекуван:

- От магьосник от Ордена на Живота (Изцеляване) или Ордена на Скитниците (Регенерация)
- Ако се добере до лагера си и престои там 20 минути, без да движи този крайник. В този период, ако бъде нападнат, има право да се отбранява със здравите си крайници, както и да шета из лагера, без да използва ранения крайник.
- С лековита отвата (вж. правилата за отвари).

Персонаж, ранен в торса, който е в безсъзнание, може да бъде излекуван:

- От магьосник от Ордена на Живота (Изцеляване) или Ордена на Скитниците (Регенерация);
- Ако бъде пренесен до лагера си и лежи там 20 минути, първите 10 от които в безсъзнание, вторите - има право да общува, но не и да се движи. При пренасяне персонажът в безсъзнание има право да подпомага носещите го, но не и да ходи сам. Носят го минимум двама души, които не могат в същото време да се бият с някого, без да го пуснат.
- С лековита отвата (вж. правилата за отвари).


11.3. Съживяване

Съживяването може да стане:

- От магьосник от Ордена на живота (Възкресяване)
- Със специално звънче за призоваване на души. Знанието за начина на използването му е  монопол на банката.  Съживяването по този начин струва колкото издръжката на съответния персонаж за участие в кампанията.


Всеки играч започва играта с 1 бр. бяла лента, която задължително носи така, че да може да се вижда и лесно да се маха. Когато бъде убит, бялата лента му се отнема. При съживяване от магьосник на живота или от банката, получава нова. Играч без лента не може да се движи по полето жив - това ще се счита за чийт.

6
It's time for the first topic from the series, related to the Clan LARP in Bulgaria, organized by me and Hellen (and a few other persons whom I will keep secret because I have been bribed with ice cream).

The game will take place in the vicinity of Gurgulitsa hut, near the town of Kostenets.

The hut is accessible by asphalt road. It is situated at a distance of 15 km from the town of Kostenets and a total of 90 km from Sofia.

Additional information and assistance for non-Bulgarian participants will be provided as soon as we know how many we expect and how will you travel.

The following will be available at the hut:

- Accommodation – if someone wants. Price for 1 bed/night is 10 lv. = 5 EUR
- Parking lot
- Shower – 2 lv. = 1 EUR for any camper
- Food and beer - soups and grilled meat - the prices are about 2 lv. = 1 EUR for different types of soups and 2lv for 1 cold beer 0,5 l.

Organization for supply of food and drinks from the local shop in the town of Kostenets:
A local taxi driver will be available to shop for you and get your stuff to the parking lot next to the hut. The procedure goes like this: you prepare a list of stuff you want from the shop and ask a Bulgarian person to call the guy and tell him what to buy. He brings the stuff to the parking lot of the hut. You give him the money for the buys and 15 lv. = 7,50 EUR for the service (for example if 8 people have made orders it makes 1 EUR each).

Fee for the game is 10 lv = 5 EUR.

Posts on rules for the game will follow.

Please do not hesitate to contact me with any questions.

Regards
Zeratul

7
Дойде време за началото на поредица теми и темички свързани с интергалактичесния ни ЛАРП, организиран от мен и Hellen (и още няколко особи, които ще запазя в тайна с цената на 1 килограм сладолед...поне).

Играта ще се проведе в околностите на хижа Гургулица, над град Костенец в периода 5 - 9 Септември 2013г.
През 2010 година там играхме ЛАРП от поредицата за Драконовия турнир. Хижата е достъпна по асвалтов път - отстои на 5 километра от вилна зона Костенец и на 15 км от град Костенец. Също така е достъпна за любители на пешеходния туризъм от хижа Белмекен - 5часа по маркирана в жълто пътека :P. До Костенец се стига с влак - най-лесно и евтино.
След проведени разговори с хижаря сме договорили следните неща:
- баня на цена 2лв. за всеки от лагеруващите през дните на играта
- извозване на боклука от лагерите, който трябва да бъде събран в завързани черни чували и сложен в двата контейнера зад хижата или около тях при липса на място
-храна/бира в хижата  - всеки може да хапва супи и скара в хижата - цените са около 2 лв за различните видове супи/таратор и 2лв за студена бира.

Тази година сме решили въпроса с доставката на храна/напитки/хора по следния начин
За хората - тъй като продължителността на играта е 5 дни - няма как всички да дойдат на едно място в едно време и да се качат с рейс. Уговорили сме се с таксиметров шофьор за следната схема - ще дадем негови телефон на всички - който когато дойде - събират се 3-4ма човека, викат го и той ви качва. Цената е 15 лв. за курс до хижата - на 3ма човека с багаж излиза по 5 лв, което мисля е ОК, ако се съберете 4ма с багажа - ще ви излезе  по 3,75 лв.

За пазаруването - за да няма постоянно слизане и качване на коли и губене на време и 100 телефонни разговора както досега винаги е имало - събирате се 3-4-5-6-8 човека, пишете какво искате - хляб/месо/бира/мента/цигари - звъните на човека, ние ще му дадем оборотни 100 или 200 лв. , той пазарува и ви качва нещата, вие си плащате стоките + 15 лв за курса - на 8 човека се пада по 2 лв ...което също мисля е идеално, при все, че няма да се налага някой да излиза от игра и да губи часове за да пазарува цигари ...има 2 сравнително големи магазина в Костенец, които работят до 8-9 вечерта и в неделя.
Така, че който иска - яде в хижата и пие там, който не - има възможност за поръчка на храна/напитки на съвсем разумни цени. Слизане и качване с кола са 30 км ... казвам за тези дето си мислят да идат с тяхната за по-евтино :)

На ларпа не могат да присъстват хора, които през последните три месеца не са посещавали редовно тренировки и/или за тях не се гарантира от официален арбитър. За допълнителна информация пишете на лично на организаторите.

След проведен магически математичен ритуал с елемнти на разсъждение ... разбира се от Хелън, изчислихме, че таксата за тази игра ще бъде в размер на 10 лв. - има останали пари от миналата година, които ще се използват, най-вероятно и от тези сега ще останат и ще се използват в бъдеще за обновяване на общия инвентар - който се амортизира от употреба, носене, атмосферни условия и оркско влияние :P, както и за разходи ако трябва да се занесе на някого за друга игра.

Допълнителна информация очаквайте скоро в тази тема, темата за дотам и обратно, както и темите за правилата за магия и общите правила за този ларп.

Поздрави
Зератул

P.S. За всякакви въпроси - не се колебайте да ми пишете на ЛС - тъпи въпроси няма ...има тъпи отговори !

8
Искам да поканя всички на 29/30 Октомври в Пловдив на "Празник на приказките".

Подробна информация може на намерите тук http://www.facebook.com/event.php?eid=176950315722395
Ще има доста награди, куестове, ваши добре познати лица в главните роли и най-вече страхотни емоции в града на Седемте хълма :)

За повече информация - ЛС или скайп :)

Поздрави
Зератул

9
Край огъня / Нова репетиционна в София !
« -: 08 Септември, 2011, 12:44:08 pm »
Тъй като не малко потребители участват в random музикални групи или имат такива познати, може би тази информация ще ви е интересна и полезна. Моите приятели от група John Steel откриха репетиционна в София - идете и пробвайте как е - мисля, че предлагат доста добри условия на хубави цени .

Johnsteel Soundstudio
Работното време е от 0-24 ч. ПЪРВИТЕ 5 БАНДИ ЩЕ МОГАТ ДА ИЗПОЛЗВАТ УСЛУГИТЕ НИ 2 МЕСЕЦА ПО 6 ЛВ/ЧАС ! Цените са както следва :
- 1 час / 7 лв.
- над 4 часа дневно / 6 лв на час
- над 16 часа месечно / 6 лв на час
- над 24 часа месечно / 5 лв на час
- от 24:00 до 08:00 часа / 35 лв

ЧАСОВЕ МОГАТ ДА СЕ ЗАПАЗВАТ КАКТО НА ТЕЛЕФОНИТЕ :
0878 83 61 35 - ТЕОДОР
0879 32 09 29 - ДАРКО
Мястото - Бул.Шипченски Проход 63  ет.2 (до Sky City Mall)
ТАКА И ЧРЕЗ FACEBOOK - http://www.facebook.com/profile.php?id=100002890871913&sk=wall

Поздрави
Зератул

10
Прекрасно е да си Организатор ! Никога не оставаш гладен каквото и да стане - всички те хранят ... (и пряко и преносно !)
Веднъж и аз реших да бъда пръв и да напиша нещата така, както ги виждам.
Първо да благодаря на всички от екипа, трудил се за този ларп, успешен и приятен за някои, скучен, счупен и недомислен за други ... и повод за тормоз над невинни мечки за трети  :P. Всичко вече свърши и е време за KFC - Критика, Форумна война и СПАМ.

Поздравявам всички от Седемте хълма, които се наеха да организират този ЛАРП, Хелън, Бързев, Орин, Гадина, Шегор и всички останали, които допринесоха за осъществяването и провеждането му! ... и дотук с общите приказки :)

1) За пореден път се потвърди правилото, че всеки сам прави играта за себе си хубава или лоша ! Имаше адски доволни и адски недоволни. Истината е по средата ;) Едни искаха роулплей интеракции (пример Феята от Авалон(Дивинора) е човек, с когото и да искате не можете да се сбиете за каквото и да е, но е адски ценен играч, с който роулплея е ИСТИНСКО удоволствие). На другия полюс са нашите добри приятели от Тъмната Гвардия  - *чува се хрип* ГВАРДИЯЯЯЯЯ :P при които пък по всяко време на играта можете да намерите доста сериозни опоненти за бой. За това толкова - имаше и за едните и за другите АКО те си направеха играта по този начин !
2) За пореден път в края на играта имаше организатори и гейм мастъри, които просто още с приближаването към тя вдигаха ръце и започваха Заклинанието "Нищо не знам Нищо не знам Всичко се промени Еди кой си сменил нещо си в играта Нищо не знам" - не е за пръв път... и за последен няма да е - имаше неуточнени неща и между организаторите - визирам часа на слагане на олтари, някои неясноти по самите куестове, системата им на провеждане и прочие - това е ЗАБЕЛЯЗАНО и е в план-графика за изчистване за другият път. Предварително благодаря на всички 27,658 човека, който ще ги повторят отдолу тези неща :P И играчите и клан лидерите имат вина, защото не се бяха погрижили всички от клана им да знаят ОСНОВНИ неща написани в КНИЖКАТА, която беше дадена на всички и публикувана ДНИ преди играта и където пишеше, че куест предметите не трябва да се барат и местят, ... не че това попречи на едни яки момчета да донесат олтар в кръчмата де ... но нищо - вината е от 2те страни и това също ще подлежи на поправяне в бъдеще.
3) За пореден път се получи така, че народа се спаси поединично накрая и остави работа за половин ден на 5 човека - това не го казвам като критика, а като констатация.
Сега малко нови неща, които забелязах
1) За първи път толкова много хора не от нашата страна присъстват на ЛАРП и после казват доста добри думи за него - това е много добър знак за развитието ни и доста голямо бреме, имайки предвид, че оттук нататък нещата трябва да стават все по-добре и трябва да знаем, че следващият път когато ни видят трябва да видят положителен растеж, което е определено предизвикателство и мотивация.
2) За първи път след ТЪМНА И ДЕМОНИЧНА битка в и около укрепление нямаше 110 "СТОП"-а, сериозни оплаквания, мрънкания за баланса на силите, насрещния вятър и прочие - имаше уморени и задъхани хора в една тъмна гора, стискащи ръцете си противници и ЗА 1 ПЪТ общи аплодисменти за всички, за преживяването, което САМИ си сътворихме в укрепения лагер на Тъмната гвардия ! Поздравления, аз лично искам пак ! Адски ми хареса това, че никой не се тръшна, че ние сме били безсмъртни и че не било честно, а просто се получи адската битка в адския мрак със страхотна атмосфера и хъс.
3) За първи път имахме така организирани хранения в рамките на играта - на мен ми хареса много (ако знаете само как ядох ... епично беше ...) просто след дългия ден обикаляне и лутане да видиш 3 маси отрупани с пресен бял хляб, домати, чушки, лук, ябълки и печени пилета .... просто допринася много за атмосферата на играта и доброто настроение. Който не е съгласен да си замълчи - за храната или добро или нищо !

И накрая - винаги е имало и ще има такива, на които е или много харесало или много не харесало - тук искам да кажа няколко думи не като играч, а чисто като организатор. Мога да кажа, че съм ... да кажем помагал в организацията на не малко ЛАРП-ове - където както и с каквото мога. Не се хваля - другите, с които съм работил могат да кажат повече за мен и за нещата, които сме постигали заедно.
1) Нека всички - и хвалещи и критикуващи и плюещи и спамещи да НЕ забравят, че игрите в този им вид са с изцяло некомерсиална цел и не носят каквато и да е материална печалба на организаторите - в момента всичко се прави за едно "Благодаря" ... което и в доста случай е заменено от страници и страници хранене в форума от Истинските Разбирачи.
2) Момчета и момичета всеки един от вас знае и цени собственото си лично време... НЕ забравяйте за онези няколко десетки/стотици човекочасове труд отделени за това на вас да ви е яко и оценявайте положения труд ... в някой професии сходни със организирането на подобни мероприятия времето се измерва с 10-15 лв на час минимум ...запомнете това ! Също така всеки път, когато някой започне да недоволства за таксите, за които толкова много сме спорили и тепърва ще спорим, нека не забравя, че никой не плаща елементарни неща като бензин и телефонни сметки на хората, занимаващи се с организация ... а те не са малко - може да попитате Гадинка или Хелън и да сте готови за ЦИФРИ!
3) И не на последно място - знайте, че всеки път организаторите на ЛАРП играта пренебрегват доста голяма част от себе си карайки да се полуиграят за някои неща дето ги знаят и опитвайки се да играят с клановете си, да им е интересно и същевременно да следят как върви играта и дали НА ВАС ви е приятно и постоянно подлагат на съмнения това което са създали - дали нещо няма да се прее*е когато не трябва и дали не са изпуснали или недомислили нещо, защото никой не е съвършен ... освен ГраХаз разбира се :P

Накрая ще си позволя да кажа, че ако таксите за участие станат 2ни или 3ни ... това няма да е чак толкова непосилно при положение че игрите се обявяват достатъчно рано, таксите включват храна -3 пъти на ден - което спомага за роулплея а и ако се замислите колко пари давате за храната която си носите за 2 дни .... цигарите и бирата която си носите за 2 дни ... седнете и сметнете, ако не вярвате :)
Също така чух и критики за "демоните" в конкретния ЛАРП - вярно е че бяха 7-8 момчета, някои изглеждаха недохранени и честно казано не бяха особено опасни... вярно е че и не всеки, убит и изпратен да бъде куест за други играчи се справя супер добре със това - не всеки може да е трол на 5 -8 ЖТ и не всеки може да е убедително играещ свинкс задаващ трудни логически задачи ... А дори да е - не всеки е мотивиран в средата на играта след като бъде убит и има АДСКИ важно нещо с клана си да иде да ръмжи на някой хълм и да чака по 10-20-30минути (има случаи и на час и нещо) някой да дойде да го заколи ...
Така, да се върнем на таксите - за мен една следваща стъпка, която може да се реализира постепенно във времето се нарича наети играчи - ако дадем на клан УрукЪ да речем по 20 лв на ден да бъдат зли гадни същества (стига с тия демони че ми омръзнаха) и да обикалят и да трепят ... дали ще ви е толкова лесно и дали те ще са толкова демотивирани както бяха накрая момчетата и момичетата обикалящи за да бъдат избити и да раздават руни ? Мога да дам пример със всеки един персонаж на ларпа ... така че мисленето е за вас от тук нататък ... Но за мен накрая се стига до това, че компромисът "Ние сме ви приятели и запалени фенове на играта и организираме нещо за да се забавляваме всички" се изчерпва откъм качество и вече отиваме на по-високата ефективност на играта, където доста повече неща са направени от хора, буквално работещи за играта!Добрите НПС-та, Гейм мастъри, Куест съставители, и прочие не са евтини ... но Кефа нямал цена, а айрянът се правел с кисело мляко ... само с вода не ставал - аз така знам :)
Трябва също така да знаете, че ние сме щастливи защото имаме хора като Хелън с кодово име СОЛ - Страхотно Организирана Логистика :P и доста други със страхотни идеи за игри, ролеви светове, куестове и прочие - Гадина, Нориел, Дивинора, Орин, Бързев и прочие - не се обиждайте, че не изреждам всички, те са отделяли не малко от личното си време за всички нас, за да си прекараме добре на ЛАРП игра ! Замислете се колко много струват всички те ... и какво и колко са получили от нас за труда си ...

Засега толкова, нека сега се вихрят унищожителни постове, спам, снимки, истории, отзиви, критики и прочие ... :P

Благодаря на всички, уважили организаторите и дошли на играта. Благодаря ви за критиката, която ще ни помогне и мотивира.

С уважение:
Вестителя Зератул


11
Честитки / ЧРД Арете !
« -: 22 Ноември, 2010, 23:20:25 pm »
ЧРД на един от основателите на хубавия ни клан ! ;) Да е жива и здрава и по-честичко да я виждаме по ларпове !  :cheers: наздраве ;)

12
Честитки / ЧРД Plamer !
« -: 22 Ноември, 2010, 23:11:41 pm »
Честит Рожден Ден ! Все така точен, ухилен и страхотно снимащ !Много любов и здраве ! ... и  Наздраве !  :cheers:

13
Сталкерски ларп II: Мутация / Изгубено-намерено
« -: 25 Октомври, 2010, 09:10:56 am »
Също стандартна тема !

Вечерта дадох на някого мачетето си с кожената кания за да се секат  дърва за огрев ... тъй като тръгнахме в 6 и бях в полусъзнание забравих за това, Карас ми носи мачетето, но канията липсва - ако някой я е намерил ще съм много благодарен защото струва 3-4 пъти повече отколкото самото мачете !

14
Честитки / Честит Рожден Ден, Cage!
« -: 05 Октомври, 2010, 00:28:15 am »
Честит рожден ден сенчесто създание такова  :P ! Желая ти много успехи, споделени емоции и разсмиващи те приятели и никакви гадни преживявания ! :) Останалите пожелания - наживо, а подаръка - ако не го забравя  ;D

15
Честитки / ЧРД Ферос!
« -: 15 Септември, 2010, 02:07:48 am »
 ЕЕЕХЕЕЕЕ Венци ! Айде да си ни жив и здрав ! Много успехи в живота и любовта ! (и в оцеляването в София на студетнски сухари и постене :P ) Да си все така всеотдаен, готин, отчасти красив и чаровен елф-убиец ;) с музикално-метеорологични наклонности  :P  !

Поздрави - хаоса във сянката ти  :cheers:

Страници: [1] 2