ЛАРП

21 Януари, 2018, 17:51:27 pm
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгубил си активационния е-мейл?

ЛАРП България - НОВИНИ

ЛАРП » Профил на Lt. Hellen Frost » Покажи участието » Теми

Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Теми - Lt. Hellen Frost

Страници: [1] 2 3 ... 17
1
Зимен ЛАРП по ДС 2018 / График на играта
« -: 30 Декември, 2017, 19:56:21 pm »
СЪБОТА 6 януари

13.оо: инструктаж

13.25: НАЧАЛО. Не може да закъсняваме и няма. Ако  имате играч от вашия отряд, който ще дойде по-късно, си го оправяте вие.

18.30 - 19.10: ПОЧИВКА. ВНИМАНИЕ: в тази почивка не може да ходите в голямата зала и да засядате на ядене и пиене на маса.  Тази година е различно. Социални интеракции ще има, но малко по-късно, след като се изпълнят съответните неща. Почивката е за да си смените чорапите/изсушите и да хапнете да не сте гладни и да не умрете - по стаите или в малката зала, ако сте си купили супа/скара от хижаря.
Ако някой е много уморен и не иска повече да излиза, молим да остане да си почива съответното време в стаята и после ще го викнем за социалното.

СЛЕД КРАЯ НА КУЕСТА: социална част.  Трудно е да се каже в колко часа, защото зависи от вас основно, но ще е нещо разумно като време, СЛЕД КОЕТО ще има възможност за ядене, пиене и социални взаимодействия между персонажите.


Saturday, 6th January

13.оо: Briefing

13.30: START OF GAME .

18.30 - 19.10: BREAK. ATTENTION: during this break it is not allowed to stay for long in the common room  of the hut. This year it is going to be different than the usual. There will be social interaction, but a little later, after some prerequisites have been completed. The break is for you to get dry/change socks, have a bite so that you are not hungry and don't die. You are supposed to do that in your room or in the small common room if you have purchased soup ot BQ from the hutman. 
If someone is really tires and wishes to discontinue playing outside, please rest in room and we will call you out for the social part.

AFTER THE END OF THE QUEST: social part.  It is hard to say at what time it will start, beacuse is mainly depends on your play, but it is going to be something rational, AFTER WHICH we all will have the opportunity to feast, drink and interact socially with other characters.   

2
Раняване

При поемане на щета в крайник, този крайник е ранен и не може да бъде използван ефективно (ако е ръка – не може да се ползва за държане или използване на каквото и да е; ако е крак, е позволено да се стъпва на него, но с тежко куцане).


Тежко раняване (кървене/инкапацитиране)

При поемане на щета в торса, персонажът е тежко ранен (кърви/инкапацитиран), при коетосе намира в безсъзнание. Състоянието на тежко раняване продължава до 2 минути (играчът брои до 120), след което настъпва смърт. Състоянието на тежко раняване може да бъде прекъснато чрез стабилизиране,  излекуване чрез заклинание или с боен еликсир.


Стабилизиране

Тежко ранен (инкапацитиран) персонаж може да бъде стабилизиран с превръзка или посредством заклинанието „Регенерация“ от Ордена на земята.

Превръзването става единствено с бинт, който за тази игра е игрови ресурс и следва да си го набавяте в рамките на играта по предвидените за това начини.
Не е разрешено превързване с ваши бинтове, които си носите, случайни парчета плат, нито символично превръзване.


Стабилизиран с превръзка персонаж не може да се бие, да прави заклинания или да се движи без чужда помощ в следващите 10 минути, след което се счита за възстановен, независимо къде се намира.

Лекуване

Ранен крайник може да бъде излекуван посредством:

- Магия: заклинанието „Изцеление“ от Ордена на живота; заклинанието „Регенерация“ от Ордена на Земята;
- 10-минутно пребиваване в хижата или на точка, която в момента е във владение на вашата фракция.


Инкапацитиран персонаж, ако не е стабилизиран, може да бъде излекуван посредством:

- магия от Ордена на Живота – заклинанието „Изцеление“;
- 10-минутно пребиваване във хижата или на точка, която в момента е във владение на вашата фракция.
- Магьосник от Ордена на водата, който е омагьосал себе си със заклинанието „Aqua Vitae“, се излекува при поглъщане на глътка вода.


Съживяване

Съживяванe може да се осъществи по някой от следните начини:

- От магьосник от Ордена на живота (заклинание „Възкресяване“);
- Чрез боен еликсир. Канелата като съставка на бойния еликсир за тази игра е игрови ресурс и следва да си я набавяте в рамките на играта по предвидените за това начини. Не е разрешено прогитвяне на боен еликсир с ваша канела!
-  10-минутно пребиваване във хижата или на точка, която в момента е във владение на вашата фракция.


ДЕФИНИЦИИ! ВАЖНО!

10-минутно пребиваване в хижата или на точка означава, че отивате до хижата/точката, стоите там 10 минути и след това сте жив/излекуван. Времето за придвижване не се брои.

Точката да е във владение на вашата фракция означава, че на точката е вдигнат флагът на вашата фракция и в момента няма присъствие на противников играч на под 10 крачки от мястото на флага. Ако противников играч пристъпи на под 10 крачки, съживяването/лекуването прекъсва, вие все още сте мъртъв/ранен и след това процесът трябва да бъде започнат отначало.

Ако отидете да се съживявате или лекувате на точка и се окаже, че на нея е флагът на лошите, не можете. Трябва да търсите друга точка или да отидете в хижата.


3
Зимен ЛАРП по ДС 2018 / Валидни правила
« -: 20 Декември, 2017, 19:46:56 pm »
Важат правилата на the Fog LARP, със следните изменения.


1. Съживяване

Няма лазарет

Правилата за съживяване ще бъдат публикувани тези дни.

2. Лекуване

Няма лазарет.

Правилата за лекуване ще бъдат публикувани тези дни, заедно с правилата за съживяване.

3. Хижа Върховръх

Хижата,  имущество във и на хижата не може да бъдат увреждани от играчите. От играч, който е увредил нещо в хижата, ще бъде търсена материална отговорност, а ако не могат да бъдат установени виновните, материалните щети ще бъдат възстановявани солидарно от всички играчи.

Всички участници в ларпа следва да се държат учтиво и добронамерено с хижарите.

Забранени са всякакви масови бойни действия в хижата!!!!

На зимната игра не се прилагат изобщо следните раздели:

2.4.7. Мемориална екзекуция - НЯМА

2.8.1. Лазарет - НЯМА

2.9. Почивка - НЕПРИЛОЖИМО!

5.2. Ингейм и офгейм зони в лагерите, ингейм и офгейм статус на лагерите - НЕПРИЛОЖИМО!

6. Структури по терена - НЕПРИЛОЖИМО!

9.х. Некласифицираните заклинания от правилата за магия - НЕПРИЛОЖИМО!

9.(206) от Правилата за магия:
"В игра персонажите – магьосници, могат да бъдат част от Магьосническата академия или магьосници-ренегати. За играчи, избрали да бъдат магьосници-ренегати, изцяло важи правилото (205). Магьосниците-ренегати могат да правят само по 7 магии от съответния Орден. Последните две, най-силни магии, могат да се правят единствено при принадлежност към Магьосническата академия."

Магьосническа академия НЯМА! Правило (205) ВАЖИ - не можете да играете магьосник, без да сте се свързали офгейм със съответния магистър.

9.(208) от Правилата за магия - печати и карти с печати НЯМА!

10.(213) Нетърпимост на ОСП към Магията - НЕПРИЛОЖИМО спрямо сетинга.

11.(224). Тъмна гвардия НЯМА! Канелата е достъпна на място в ограничено количество.

12. Икономическа система - НЯМА!

13. Притежаване и завладяване на земи - НЯМА!

14.1. Знамена на фракции - НЯМА!

14.2. Имперски ками - НЯМА!

14.3. Магически камъни - НЯМА!

14.4. Взривяващи капани - НЯМА!

14.5. Стрели със специален ефект - НЯМА!

14.6. Всевиждащи очила - НЯМА!

14.7. Медальони на менталната крепост - НЯМА!

14.8. Нашийници за магьосници - НЯМА!







4
Зимен ЛАРП по ДС 2018 / История
« -: 19 Декември, 2017, 22:51:16 pm »
Къде се развива действието?
Над малко градче на име Колмар, далеч на запад от познатите ни земи.

Кога се развива действието?
През 2015 г. сл.Имп.

Кои сме ние?
Вие сте Храбрата волнонаемна армия на Конклава на Република Д’Азур.

Какво е Република Д’Азур?
Република Д’Азур е малка аристократична република. Една от редица малки аристократични държавици в този район, възникнали след падането на Империята и възстановяването от Катаклизма.

За разлика от другите републики наоколо обаче, тази е основана от магьосници. Група ренегати-пацифисти от всички Магьоснически ордени, които не пожелали да участват в Магьосническите войни, се оттеглили в планината и създали малката държава. С утихването на преследванията срещу магьосниците установили отношения със съседите си и всичко било наред.

В държавата, разбира се, живеят и много хора, които не са магьосници – потомци на завареното население, както и новодошли, привлечени основно от процъфтяващото икономическо развитие. Републиката е толерантна и към странни малцинства - такива са например реверситите - малобройна секта от хора, притежаващи дара (или проклятието) да противодействат на магията. Предполагаемо наследници на някакви специални имперски части, яростно преследвани по време на Магьосническите войни, малки групички от тях били скривани и подслонявани на различни места. Изненадващо, едно от тези места била магьосническата република Д’Азур.

Република Д’Азур е устроена по следния начин. Има шест Провинции, възникнали при първоначалното разделение на земите между шестте магьоснически ордена: Игнис,  Аерис, Мортис, Тера, Аква и Вита. Всяка провинция веднъж на 4 години избира:

- Магистрат, който я управлява като губернатор и я представлява в Конклава – задължително магьосник от съответния Орден;
- Префект, който има задълженията на главен военен, полицай и пожарникар – задължително немагьосник;
- Аргентарий, който отговаря за търговията, задължително търговец с най-малко 5 години опит в търговията, от които най-малко 3 да е излязъл на печалба;
- Трибун, който говори от името на селяните и занаятчиите, задължително селянин или занаятчия;
- Арбитър, който е съдия във всички спорове и дела в провинцията и също има за задача да се намесва безпристрастно, ако останалите четирима управници не могат да вземат решение  за нещо. Арбитърът има последна дума по спорното решение.

Републиките  си живели мирно и спокойно, отдадени на търговия, вино, лентяйство и философия, докато не  били нападнати от лошите.

Какво е Конклавът?
Конклавът е висш колективен орган - съвет, който управлява републиката. Състои се от шестте Магистрати. Те имат много ограничени права да се месят на провинциите и го правят само в изключителни случаи. Предимно се занимават с общите икономически и военни въпроси, но военни въпроси не е имало, докато не дошли лошите.

Какво е Храбрата Волнонаемна Армия на Конклава на Република Д’Азур?
Когато нападнали лошите, Конклавът видял, че работата не върви на добре и упълномощил Магистратите да създадат наемна войска за обща отбрана на Републиката. Те го сторили и така се формирала Волнонаемната армия, състояща се от 6 Кохорти, всяка начело с Легат. Легатите заседавали във Висшия щаб на Конклава, заедно с Магистратите.

Какво са лошите?
Лошите са наемническата армия на Обесения. Това, което се знае за Обесения, е, че е много покварен магьосник, безскрупулен и без никакъв морал или задръжки, който владее изключителна, но неизвестна мощ.  Обесения е на път да превземе всичките малки републики в района и да ги подчини на диктаторското си управление. Понякога хората от Конклава си задават въпроса защо му е това, но досега не са намерили удовлетворителен отговор.

Бидейки основатели на своето сложно, децентрализирано, и с разделение на властите републиканско управление, идеята за диктаторството на един зъл магьосник не просто е напълно неприемлива за тях, но направо ги ужасява. Освен това се знае, че из земите, които Обесения вече е превзел, има безчинства, избиват се невинни, горят се хора живи, ядат се бебета и прочие.

Обесения не ръководи лично своите армии по време на завоевателния им поход. Ядрото на военните части, насочени към Републиката, е известният и опитен наемнически Четвърти талурски взвод.

Първоначално Талурите са племенна общност някъде в западния край на света. От летописите се знае, че вместо да развитият земеделие и държавно устройство, племената са решили абсолютно да се отдадат на войнските си традиции. Те постепенно изоставят изхранването чрез плячкосване, изнудване и кражби, в полза на естествена „комерсиализация“, превръщайки се в опитна военна сила под наем. След дълъг период на големи сражения и победи, капитан Тагус Зеленоокия, разделя 600-те оцелели Талури в 12 взвода, всеки от които има свой Летописец. След претърпяна голяма загуба от друга сила, наречена Сивите мечове, малцината оцелели командири взимат решение Талурите да бъдат разпуснати завинаги. Несъгласен с решението остава единствено командирът на 4ти Талурски Взвод,  лейтенант Калвус Плешивия. Той изнася публична реч, в която твърди, че “недостоен е не този, който пада, а този, който отказва да стане”. Калвус реформира много от оцелелите в собственото си подразделение и потегля в търсене на нови сражения, в едно от които загива.

Днес структурата на Взвода включва Капитан (Черния Капитан), няколко Лейтенанта, сержанти, ефрейтори и редници. Известен е  и Летописеца Витус Клюна, чието място в иначе строгата военна йерархия не е ясно.

Четвърти талурски взвод е известен с лоялността си към своите традиции. Не нарушават сключени договори, не пропускат да си поискат заплащането, считат агресията и инициативността за изключителни добродетели и заклеймяват проявата на страх в сражение.

Какво съм аз?
Ти си войник в Храбрата Волнонаемна Армия на Конклава на Република Д’Азур. Принадлежиш към една от 6-те Кохорти, в която ще бъдеш разпределен служебно след записването си.

Всяка от 6-те групи ще си избере Легат и Магистрат, които ще ги водят по време на играта и ще участват във Висшия щаб на Конклава. Това ще стане в предварително създаден чат във Фейсбук.

Войниците на Конклава са доброволци, високо мотивирани да опазят своя начин на живот, както и силно притеснени от безчинствата, които вярват, че ще се случат на техните семейства, ако Републиката падне.

Войниците са с разнообразен произход, цивилни професии, морал и виждания за света, но са обединени от верността си към идеите на Републиката и яростната любов към начина си на живот.

Не забравяйте, че във всяка армия има не само войници, но и много друг важен персонал. Отново напомняме, че дори да не искате да се биете навън, вашият персонаж има място на играта и за това е помислено.

Тъй като мащабната война е невиждано досега състояние на републиката и постоянна армия липсва, войниците нямат униформи или стандартно въоръжение. Това означава, че може да използвате каквито искате като инвентар и оръжия. Задължително изискване обаче е да не носите инсигнии и емблеми на съществуващи в ДС кланове от нормалната серия игри. Или в краен случай те да са добре скрити.

Срок за записване: 27.12.2017 г.
Линк за записване: https://goo.gl/forms/YwWURAkqk2tsxpyw1

5
Зимен ЛАРП по ДС 2018 / Основна тема
« -: 10 Декември, 2017, 20:58:54 pm »
Зимното събитие на The Fog LARP този сезон ще ви предостави възможността да разчупите ограниченията на политиката, войните и съюзите от последните кампании.
Действието се развива в света на The Fog, но в отдалечени земи в Мъглата.

ОТ НАС ЩЕ ПОЛУЧИТЕ:

- Динамична зимна игра със застъпена бойна част;
- Интересно съдържание, което да ангажира небойни персонажи, наред с бойните;
- Смислена обосновка на събитията – по-различна от обичайното „във война сме и не можем да се гледаме, но сме се събрали на Върховръх, защото така“
- Възможност да поиграете с други хора, различни от вашите другари по фракция, без изсмукано от пръстите обяснение за това.

ОТ ВАС СЕ ИСКА:

Да дойдете с друг персонаж, различен от обичайния ви персонаж в The Fog.

Не е необходимо да си правите коренно различен инвентар!

"Ама защо сте го направили така, а не както всеки друг път? Искам да си играя с нормалния герой пък!"

- Колкото и да ви харесва нещо и да го искате, всеки път едно и също се изчерпва.
- Разнообразяването с други събития и персонажи в дългосрочен план води до развитие на света на The Fog LARP, по-голяма жизненост и устойчивост.
- След последната лятна кампания имаме прекрасен военен баланс. Имаме много добри идеи за лятната кампания, където ще избухнем с "нормалните" си герои. Всичко това е в риск, ако зимният ларп се превърне в бой между СС и 7х -
това ще омръзне. Или пък събитията доведат до някакъв нов съюз.

ОТНОСНО ПРАВИЛАТА

Важат всички нормални правила на The Fog LARP. Toва е същият свят, само мястото на развитие на действието е друго. Има си войни, магьосници, знахари, алхимици и всичко останало.

OТНОСНО ПЕРСОНАЖИТЕ

Вашият алтернативен персонаж може да бъде изцяло различен или да прилича доста на вашия обичаен персонаж. Може да бъде хиляди метри дълбок и сложен, може да е просто обикновен войник. Подходящи са както войни, така и магьосници и/или учени.

Изискването е единствено да няма връзка (родствена, приятелска или друга) и да не познава изобщо персонажи от „нормалните“ ларпове в поредицата. Молим да избягвате екстравагантни истории, които заобикалят това изискване (от типа аз съм специален и мога да се телепортирам или нещо подобно) – това няма да ви донесе никакви предимства, ще осакати изживяването и може да доведе до обърквания на по-късен етап. Избягвайте също така много високопоставени герои.
Не е необходимо да си правите коренно различен инвентар! Никой не е с “нормалния” си герой и по сетинг сме на друго място, така че няма как някой да ви обърка. Единствено молим да избягвате гербове и инсигнии от летните ларпове.

В дните преди празниците ще се пусне по-подробна информация къде се развива действието и какъв е неговият контекст, което е необходимо за разработването на персонажите!

РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ ПО ГРУПИ

Играта ще протече като хората са рзпределени по групи - тези групи имат обща цел, но се намират в лека конкуренция помежду си. Разпределението този път ще стане предварително, а не на място с цел хората във всяка група да имат време да създадат някаква общност като фракция, персонажите им да се знаят помежду си - насърчаваме създаването на общи чатове/групи, да си измислите някаква инсигния или общ аксесоар към инвентара, който всички да носите и т.н.

За тази цел скоро ще пуснем форма за записване и ще ви помолим да се запишете за ларпа.

7
The FOG LARP 2017 / Претенции за територии 2017
« -: 10 Юли, 2017, 11:44:42 am »
Пясъчните остриета: свободна територия Смолян

8
Приятели,

Благодаря на хората, които са се записали за ларпа, и особено много - на двамата човека, които даже са ми дали и пари. Наистина.

 :cheers:

Обяснявам защо ни трябва това записване:

- трябва да знаем с какъв бюджет разполагаме, казано по-просто - колко пари можем да харчим за инвестиции в ларп града и другите неща, които искаме да направим.

Това трябва да го знаем СЕГА, а не една седмица преди ларпа, защото за една седмица преди ларпа няма да успеем да го направим.

Няма да успеем да го направим за една седмица, защото 1) много неща се поръчват отнякъде за да са по-хубави или по-евтини и да ни стигнат парите, или защото няма наличности, и им трябва време за да пристигнат и после да им организираме транспорта до горе; 2) защото ние от екипа на The FOG не работим правене на The Fog, a работим друга работа, не можем да си вземем отпуск 2 седмици, в който само да работим за The Fog, и дори да можем, после да нямаме отпуск никога повече за нас - откъде накъде пък.

- трябва да знаем колко човека ще има на ларпа и от кои фракции. На дебрифингите всички искате да има подобрения в баланса и геймплея. Гледайки облаците, аз разбира се мога да кажа: "миииии на ларпа ще има 180 човека +/- 40, но така не мога да планирам нещата така, че да има минимален шанс да сте по-доволни от предишния път.

Оттук нататък ще се карам.  :headoff:

Всички, които пак не сте видели, не сте разбрали или просто ви  мързи, или просто отлагате до последно, защото така правите в живота си по принцип, сте мундари. Нямам проблем да го кажа, защото все още не сте ни клиенти и напомням, че целият екип на The Fog LARP работи безвъзмездно, но за сметка на това много. Сигурно аз ви обиждам, но вие пък ми скъсявате живота и вкарвате 5-6 човека в ужасно сложни филми, които им объркват личните планове - и всичко това, за да им мрънкате сега защо имало такса и защо била толкова и после на дебрифинга защо еди какво си станало така, а не иначе и защо нямало нарисувани пътищата на картата. Ами пътищата на картата ги няма нарисувани, защото всичко се налага да се случва в последния момент и естествено то се насира. В края на деня, естествено, вината е на организаторите, а не на човечетата, които не са видели, не са разбрали, домързяло ги е или просто са отлагали до последно адски сложната и отнемаща между 2 и 5 минути процедура да нацъкат една гугъл форма с 5 въпроса с повишена трудност като напр. име и клан. Иначе ако имате някакъв жизнено важен и фатален за световния мир проблем, като къде са ми 5-те сребърни и аз имам ли все още еди коя си територия, е тотално ок да пишете на някой от нас по всяко време на денонощието и да ви е спешно да ви се отговори, защото ще си правите РП с някого специфично тази вечер примерно.

За да си спестим взаимно всички тези неща в бъдеще вероятно ще се наложи да пуснем записвания с определен срок, който свършва 2 месеца преди ларпа, както правят всички игри ларп и еърсофт с толкова много участници. Ние ще сме спокойни и 2 месеца ще можем да подготвяме качествена игра на висотата на стандартите от днес, а не от преди 5 години, а който не се е записал и не е дал пари за общите разходи, просто няма да може да влезе  или, ако наистина много държи, ще влезе срещу 4хтаксата за споделяне на разходите.

 :headoff:

Та, хайде моля Ви се, да се запишете за ларпа. :rock:

9
The FOG LARP 2017 / Търсим човек за работа
« -: 13 Юни, 2017, 09:20:57 am »
Търсим човек за следната "позиция" по време на играта.
ДОМАКИН
1. Какво се иска от човека:
- присъствие във и около хижата в периода 2 август сутринта - 6 август следобед
- регистрация на всички пристигащи участници (ок. 200 души българи и чужденци)
- настаняване на гостите в хижата при пристигане и следене освобождаването на стаите;
- насочване на останалите към определените на терена места за лагери
- съдействие на чужденците при поръчване на храна в хижата и изобщо общуване с хижаря, настаняване и освобождаване на стаите
- поддържане на ред в опашката за душовете
- отговаряне не въпроси тип "какво трябва на направя сега" и "къде трябва да отида", "защо топлата вода в бойлера се свършва, когато се използва", "защо един човек не може да обслужи 50 за 5 минути" и др. под.
- съдействие на ларп "кръчмаря" при поръчване на храна от хижата
- да обяснява на цивилни туристи какво става и защо не е ок да слязат с колите си на поляната
-още нещо подобно на изброените, което в момента забравям.

2. изисквания
- добър английски (и български)
- да може да работи с хора и да не се изнервя от глупостите
- да е сериозен и отговорен, да не реши да се интоксикира вечерта и да го няма или да е неадекватен.

3. какво предлагаме
- добра компенсация за вложеното време и усилия на ден (на лиично)
- покриване на пътните разходи и настаняване в хижата (в стая с повече легла), ако иска
Работата НЕ Е подходяща за ларпъри - няма никакъв шанс да ок да играете между другото от време на време.

10
The FOG LARP 2017 / Записване за хижа
« -: 06 Юни, 2017, 13:40:45 pm »
Приятели, колкото повече се разрастват нещата, едни аспекти стават по-хубави, а други - не  :lol:

А именно, тази година е възможно местата в хижата да не стигнат за всички желаещи.
Трите бунгала са вече заети, както и няколко места в самата хижа.

Който си е писал с мен по въпроса, е записан и няма нужда да прави нищо повече в момента.

Който не е - да ми пише.

Ще се прилагат приоритетни критерии за настаняване, в случай на недостиг на места: с предимство за хора със специфични потребности или идващи отдалеч със самолет без възможност за пренасяне на къмпинг екипировка.

За щастие през август е топло и вероятността за дъжд - значително по-малка.

11
The FOG LARP 2017 / ЗАПИСВАНЕ ЗА ЛАРПА
« -: 06 Юни, 2017, 13:36:01 pm »
Записването за ларпа е отворено.

Моля, отидете тук: http://www.thefog-larp.org/bg/sign-up-2017

и прочетете всичко, което е написано, след което цъкнете на линка към формуляра за записване.

Записването е задължително - ако не прочетете и не се запишете, после ще ни се сърдите ;)

12
Здравейте, приятели!

Както е известно на голяма част от вас, подготвихме и пуснахме кампания в най-голямата международна платформа за групово финансиране - Kikstarter. Най-долу в поста оставям целите на кампанията, както бяха представени в сайта на кикстартър.

Бих искала да благодаря на всички - на всички вас, за подкрепата за развитие на тази серия от ларпове през годините като цяло, както и за самата кампания в частност.

Кампанията не завърши успешно по редица причини, една част от които обективни, друга част - неща, които е могло да направим по-добре. Направихме анализ и извадихме съответните поуки за бъдещи кампании. Много важно е, че кампанията беше изключително полезна - за промоция на The Fog LARP, и за развитие и увеличаване на компетентностите на нашия екип. Благодарим ви още веднъж, че се насладихте на кампанията и на продуктите, които създадохме за и покрай нея; за споделянето, агитирането на ваши познати и подкрепата.

Ние от своя страна ще продължим да се стремим към все по-високи стандарти на това, което правим, с вашата незаменима и неоценима помощ и участие.

Както се надявам ви е ясно :), The Fog LARP 2017 ще има независимо от всичко и той ще бъде най-големият и най-добрият досега. Ще се опитаме да направим повечето неща, които заложихме в кикстартер кампанията - в максимална степен доколкото е възможно, с ресурсите, с които ще разполагаме. В тази връзка ви информирам, че съвсем скоро - до дни, ще отворим записването за ларпа.

Таксата за споделяне на разходите по ларпа ще бъде 40 лв (20 евро), което ще ни позволи да осигурим значителна част от нещата, които планирахме, както и необходимия външен човешки ресурс, който да осигури необходимото за все по-нарастващия брой участници.

В тази връзка искам да дам едно разяснение за кикстартера, защото няколко човека ме питаха защо пледжовете са направени така, че не са "на сметка" за българските играчи. Това е така, защото поначало идеята НЕ беше да прекараме през кикстартер таксите на българските играчи. Това би било крайно тъпо, тъй като кикстартер взима процент, има и банкови такси при прехвърляне на парите  и е голяма глупост да прекарваме вашите такси от там и те да ни взимат част от тях. Целта беше привличане на външен ресурс, което поради различните причини не успяхме да направим.

Като допълнително пояснение, според правилата на Kickstarter, проект, който не е събрал цялата сума, която е искал, не получава нищо. Тоест, набраната като пледжове до момента сума няма да бъде получена от нас. Всички, които са направили пледжове, съответните суми НЯМА ДА БЪДАТ изтеглени от сметките им.

Накрая, но не на последно място, искам да изкажа специални благодарности на няколко човека, които вложиха безвъзмездно значително количество време труд в кампанията и така - в това целият бранд на The Fog LARP да изглежда така, както вече изглежда.

Гад (Гадина Проклета), беше човекът, който отдели много време за разговори с мен, съвети, предварителен преглед на нещата и обратна връзка. Без него нямаше изобщо да тръгнем да започваме подготовка за кампанията.

Любо (Визимир) беше координатор на абсолютно всички дейности и участници в проекта и направи всички сметки и изчисления, както и пазарните проучвания заедно с Жоро и още няколко човека, които за съжаление не знам. Това беше човекът, който работи може би най-много като време и обем за кампанията.

Лукас (от Гвардията) беше човекът, който  в качеството си на живеещ в ОК предостави своите лични данни за регистрация на проекта (изискване на кикстартер), придвижи административните неща по акаунта и направи 1342636251 дубъла на гласа на клипчето, което представя проекта.

Ирена (Кери) създаде това, което сега е визуалната идентичност на бранда The Fog LARP.

Даниел (Дейл) е монтажистът и на двата клипа - тиизъра на събитието и клипа за представяне на проекта.

Аз традиционно написах всички текстове навсякъде и около 462891705 мейла и поста.

-----

Ето и текста от проекта относно какво искаме да направим.
 
What are you funding?

Better quality of player experience and immersion.

Furthermore, it is a sustainable investment for not only one single event, but for the continuity of the project in the future.

More specifically:

- Quality props to ensure both aestetical and immersive game: tents, tables, benches, other furniture, lightning and paraphernalia to create a convincing town center as the main game social hub.

- We pay a great deal of attention to the human factor, which we put in the center of our game design. In this context, we have planned an entire GPC (guided playable character) faction, which will give life to the town center - the Town Guard. Experienced players will provide  immersion and generate game content for the playing characters. We wish to make costumes and weaponry for 8-12 people from this faction.

- Facilities needed for basic player comfort and for protecting the local nature - showers and WC. We have all the necessary paperwork done.

Our budget is extremely thorough and there are other expenses in it, such as remunerations for the staff involved in the organization of the event, etc.. These expenses will be covered by the event entrance fee. This campaign covers specifically what has been precised in the above three bullets.     

We have made an extensive market research  to ensure the best cost effectiveness and keep the budget balanced and realistic.

------

Предстои да направим още малко сметки, за да видим точно до каква степен ще успеем да осъществим нещата.

До скоро на терен!



13
По-долу на български

At sunrise on December 28, at the designated time for the Cycle of Magic Ritual, which no one remained alive to perform, the Darkness clears off the people it had possessed, leaving them unconscious. The first coming back to his senses is Olyx of Aeonia, who has spent the night sick in his room and has no idea of the night events. While walking around in stupor, he is joined one by one by the others, almost frozen to death. They enter the Inn to warm and find the dozens of dead bodies about which Olyx has kept rambling. Remembering what they have done, they are terrified and bewildered and can not find an explanation for their actions. Until noon nothing happens, so they decide to send for help. One of the Dark Guards takes two of the available horses and heads to the nearest major city, which is the capital of the Kingdom of Seven Hills.

King Tirion is extremely worried by what happened, but takes prompt action. The messenger is arrested and questioned, but can not provide any more information than what he remembers. The King urgently sends an envoy to the Mage academy, summoning the Rector himself. Two days later, at Varhovrah large delegations from the Kingdom of the Seven Hills and the Mage Academy arrive. The situation there remains unchanged, confirmed by the other former agents of the Darkness. All of them, of course, are also arrested.

The Mages of the Academy first resurrect Magister Erina and then, with her help, manage to revive everyone else. People remember all the events as they happened to each of them on December 27 and the night to 28th.

Confusion reigns all over the Inn when the visibly worried and nervous Rector Ara'dia bursts in with the Magisters. They have visited the place of the Magic Cycle ritual to check what they can do there. There they have found magic symbols painted around and the Ritual Chalice, brimming with black stones. Someone had performed the ritual in favor of weak magic. All present deny having anything to do with the matter, but the air of mutual suspicion becomes even thicker.

As if that is not enough, the representatives of Vanor and the Green Banner are furious - Queen Talia is nowhere to be found. Many hours of their attempts to find her or her body have been in vain. A little later everybody is looking for the Queen. After an unsuccessful two-day search the Green Banners leave in anger and accusing everyone, but especially King Tirion, who they hold responsible – if not directly for her disappearance, at least for that his men have not ensured her safety. There are no other people missing. The King fails to convince the Green Banners that he neither has anything to do with the disappearance of Talia, nor could have prevented it.

Meanwhile, Magister Erina shares that all other present leaders of clans – leaders only, not acting commanders – have been extremely difficult to resurrect in comparison to others. Asked to explain what "more difficult" means, she says she just has had the feeling that the resurrection spell would not work, as though its power has faces with a dense wall, which has been very hard to penetrate. She is not able to be more detailed.

All delegations leave Varhovrah, all kept in custody released, but the tensions remain.

The Magisters of the Academy remain to try and understand the nature of what has happened.

To this day, all present at Varhovrah the night of 27-28 December complain of a mild phobia of darkness, periodic bad sleep or nightmares - about once a week, however different in strength and content so that no pattern can be found in those nightmares. People believe they are aware of what causes these effects, so they do not have severe consequences, yet in time will these will probably start to become to annoy them.

По изгрев слънце на 28 декември, в уречения час на Ритуала, който вече няма кой да направи, Тъмнината напуска хората, които е обзела, като ги оставя в безсъзнание. Първият, който идва на себе си, е Оликс от Еония, който е прекарал цялата нощ болен в стаята си и няма понятие от произтеклите събития. Докато обикаля наоколо във вцепенение, към него един по един по един се присъединяват и останалите, почти умрели от студ. Влизайки в Хана за да се стоплят, те заварват десетките мъртви тела, за които той не е спрял да им говори несвързано. Спомняйки си всичко, което са правили, те са ужасени и озадачени и не могат да намерят обяснение за своите действия. След като до пладне не се случва нищо и няма никаква промяна, решават да изпратят за помощ. Един от Гвардейците взима два от наличните коне и се отправя към най-близкото голямо населено място, което е столицата на Кралството на Седемте хълма.

Крал Тирион е крайно притеснен от случилото се, но предприема светкавични действия. Пратеникът е арестуван и разпитан, но не може да каже нищо повече от това, което си спомня. Кралят спешно изпраща вестоносец до Магьосническата академия, като призовава лично Ректора. Два дни по-късно на Върховръх се намира голяма делегация от Кралството на Седемте хълма и Академията. Мястото изглежда непроменено, а това, че нищо не се случило там междувременно, се потвърждава и от останалите дошли на себе си бивши агенти на Тъмнината. Всички те, разбира се, също са арестувани.

Магьосниците от Академията съживяват най-напред Магистър Ерина и след това, с нейна помощ, постепенно успяват да съживят всички останали. Хората си спомнят всички събития, както са се случили на всеки от тях в деня и нощта на 27-28 декември.

В Хана цари суматоха, когато там нахълтва видимо притеснен и изнервен Ректор Ара'диа заедно със своите магистри. Те са посетили мястото за Ритуала, за да проверят какво могат да направят там. Заварили са изрисувани магически знаци и ритуалния бокал, преливащ от черни камъни. По всичко личи, че някой е извършил ритуала в полза на слаба магия. Всички присъстващи отричат да имат нещо общо с това, но натежалата от подозрения обстановка става още по-напрегната.

Сякаш това не е достатъчно, представителите на Ванор и Зеления байряк изпадат в ярост – кралица Талия не може да бъде намерена никъде. Многочасовите им опити да намерят нея или тялото й не се увенчават с успех. Малко по-късно всички търсят кралицата. След неуспешно двудневно търсене Зелените напускат мястото гневни и с обвинения към всички, но най-вече към крал Тирион, когото държат отговорен - ако не пряко за изчезването й, то поне за това, че хората му не са се погрижили за безопасността й. Други липсващи няма. Кралят не успява да ги убеди, че той нито има нещо общо с изчезването на Талия, нито е могъл да го предотврати.

Междувременно магистър Ерина разказва, че всички останали присъстващи предводители на кланове – само предводители, но не и изпълняващи длъжността главнокомандващи, е било изключително по-трудно да бъдат съживени, в сравнение с останалите. Помолена да обясни какво значи „по-трудно“, тя споделя, че просто е имала чувството, че няма да успее, все едно се блъска в стена, и че не е в състояние да бъде по-детайлна.

Делегациите напускат Върховръх, всички арестувани са освободени, но напрежението остава.

Магистрите от Академията остават, за да се опитат да разберат какво точно е станало.

До ден днешен всички, присъствали на Върховръх в нощта на 27 срещу 28 декември, се оплакват от лека фобия от тъмнината, периодичен лош сън или кошмари – около един път седмично, които обаче са най-различни по сила и съдържание и не може да бъде открита никаква закономерност в тях. Хората смятат, че са наясно какви са причините за тези ефекти, те не им се отразяват особено тежко, но все пак с времето вероятно ще започнат да стават досадни и да ги дразнят.

14
English below.

Хора, ще ви информирам точно какво е станало с персонажите ви след като всички умряхме в края на този ларп - кога сте се съживили, какво си спомняте и т.н. Това ще бъде написано тук, на ФБ страницата The Fog LARP Bulgaria и във форума в рамките на една седмица след нова година. Дотогава Ви моля да се въздържате от разпростаняване на случайни версии, както ингейм, така и офгейм - които после ще трябва да се занимаваме да нагласяме. Бих искала да Ви уверя, че всичко ще бъде наред с героите Ви - ще са живи и няма да има нищо, което насилва някакви нежелани от Вас промени по тях. Ако все пак сте в крайна нужда да правите РП-та специфично в периода между 28.12 и 8.01 точно по време на празниците от реалния живот, моля да се консултирате с мен, за да ви посъветвам как да го направите, така че да не се налага после да се нагласят детайли. Благодаря.


Guys, I will let you know by writing here, on the Fog LARP Bulgaria FB page and on the forums what happened to your characters after we all died at the end of the event - when did you resurrect, what do you remember, etc. This will happen within a week after new year's eve. Until then I am asking you to refrain from distributing around random versions, both in character and out of character - which will be hard to adjust post factum. I would like you to rest assured - as it has been said after the end of the game - that all characters will be alive and kicking and no forceful changes to them will be imposed by the GMs. If you really desperately need to do ingame stuff in this period between 28.12 and 8.01 right in the middle of the real life festive period, please consult me to tip you on how you can do it so you don't need to adjust details after that. Thank you.


15
Зимен ларп по ДС 2016 / What if...
« -: 22 Декември, 2016, 20:56:01 pm »
The constant pressure of chaos on our world presents itself in the form of whimsical energy peaks resulting in various phenomena – such as portals periodically opening here and there, or outsider entities appearing in planes they are not supposed to be able to be. Last but not least, within our world itself – inexplicable and impulsive actions by all kinds of people – sometimes just funny, as in the case of the entire population of the small village Branipole, who, all of a sudden, quitted drinking rakia, and, sometimes, leading to significant social or political conflicts, even dissolution of empires.

The relation between chaos and magic is now well known and considered in detail elsewhere. Thus, it is understandable to the reader how it was only logical that the Deities introduced the Cycle of Magic to counter these “chaos spikes”. The Cycle was not about control over magic; it was about countering chaos with order, as the sheer principle of alternation under a strict regulation is essentially the opposite of chaos.

However, it appears that the relation between chaos and magic has not been studied so well after all. The Cycle might have had some unexpected side effects. Myth has it that the original clash between chaos and order created the world. What if the Cycle, as a small scale recreation of that clash, has created something else?

There are stories in the past few months, stories of people who rampage and kill both randomly and implacably. There is no more reason behind their actions than behind a natural disaster. People once normal and ordinary - crafters, farmers and such, whose darkness has been pushed beyond the limit. They say that darkness does not just kill, but erases light and consumes souls.
There is darkness in all of us.

"This is the darkness. This is my domain.
You little things that live in the light, clinging to your feeble suns, which die in the end...
I am the rage and the vile and the voracity. I am the Prince and the Fallen. I am the Enemy, I am the Sin and the fear and darkness. I shall never die. The thought of me is forever; in the bleeding hearts of men, in their vanity and obsecrate and lust. Nothing shall ever destroy me. Nothing!"*


----
*source: Doctor Who series

Страници: [1] 2 3 ... 17